نظرات | رضا
ترتیب نمایش
چند روز پیش در دیوتی فری فرودگاه قطر، عود وود تام فورد رو تست کردم و چند پاف هم بروی لباسم اسپری کردم. قبلا اورجینال عوود وود رو تست نکرده بودم. میتونم بگم عود نویر ورساچه به مراتب به لحاظ کیفیت، از عوود وود تام فورد بهتره. چیزی که من برداشت کردم اینه که عود نویر، عطر شفافتریه و نت های چرم و زعفران و چوب و عود بسیار خوب ترکیب شده و قابل تفکیکه. عوود وود چنین تفکیکی رو نداره و به نظر من تغییر نت آنچنانی هم نداشت. اگرچه عود نویر ورساچه ماندگاری بسیار بسیار ضعیفی در مقایسه با عوود وود تام فورد داره. به لحاظ شباهت رایحه، میتونم بگم بیش از ۹۰ درصد شبیه هم هستند. در مجموع من عود نویر ورساچه را به عوود وود ترجیح میدم.
3 تشکر شده توسط : الف.ر ش امیر علوانی
توصیف زیبایی بود. پخش بوی لالیک اکستریم من هم عالیه و تا دو ساعت با پنج پاف پخش بو داره. ماندگاریشم که عالیه. این عطر خیلی خیلی خیلی بیشتر از قیمتش می ارزه.
5 تشکر شده توسط : Mercedes علیرضا موسوی
Zino
لینک به نظر 8 دی 1402 تشکر پاسخ به رضا
سلام
منم از عطرافشان گرفتم با کلی مرور کردن ولی بشدت تو ذوقم خورد و هدیش دادم رفت.
1 تشکر شده توسط : منوچهر
Lalique White
لینک به نظر 28 آذر 1402 تشکر پاسخ به داود کریمی
مبارک باشه. به شادی استفاده کنید
2 تشکر شده توسط : Mehdi sameti داود کریمی
سلام دوست عزیز
کاملادرسته. یکی از مدل های آرکو دقیقا بوی لالیک سفید میده.
2 تشکر شده توسط : داود کریمی بابک
سلام
یک ماه هست که دارم این عطرو تست میکنم.
دوستان بخوبی توصیف کرده اند؛
عطری تنباکویی- چوبی ( ملایم)، بسیار خوشبو، گرم، دلنشین، مردانه و صمیمی.
نیم ساعت پس از اسپری کردن بسیار بسیار خوشبو میشه.
بسیار مناسب برای قرارهای عاشقانه، کافه، مهمانی، جلسات رسمی، اکادمیا. پخش و ماندگاریشم معمولیه
6 تشکر شده توسط : a.f فاطمه فیضی
سلام. در مورد این عطر باید بگم هیچ سنخیتی با لالیک مشکی نداره. عطر با کیفیتیه. شفاف و خوش بو، بی آزار ( به شرطی که بیش از ۴ پاف اسپری نشه) و تا حد زیادی، همه پسند. گرم و ادویه ای نیست. سنگین هم نیست. تلخی دلنشینی داره مثل گریپ فروت و نت های چوبیش هم زیاد مشخص نیست. روایح چوبیش مثلا لالیک ال اکستریم با کیفیت نیست و به صورت منفی تحت تاثیر روایح دیگه قرار گرفته. به نظرم اگر روایح چوبیش یه مقدار پر رنگ بود عطر بی نقصی می شد. عطر نسبتا پیچیده ای هست و تفکیک نت ها کار آسونی نیست. با پخش بو و ماندگاری بسیار خوب. با اینکه از تولیدش حدود ۲۵ سال میگذره ولی همچنان مدرنه.
عمدتا مناسب مهمانی و عروسی و بیرون رفتن های دو نفره.
برای جلسات کاری، مصاحبه، دانشگاه، کافه، اداره، اصلا مناسب نیست ولی برای کارمندان خوش استایل بانک میتونه یه انتخاب خوب باشه. رنج سنی این عطر هم میتونه از ۲۵ سال تا ۴۵ سال باشه.
قبل خرید حتما چند روز امتحان کنید
12 تشکر شده توسط : پویا جواد وزیری
سلام و ارادت
توصیف خوبی از عطر بود. با عرض معذرت، این عطر، عطری نیست که روز مره ازش استفاده کرد ( نظر شخصیه البته). این عطر ساخته شده برای مهمانی های شبانه مجلل و با شکوه رسمی؛ حتی به نظرم برای جلسات کاری و دانشگاه و مصاحبه و کافه و آفیس و قرار های دو نفره کژوال هم اصلا مناسب نیست. چطور بگم؛ کامل کننده استایل دیپلمات های ارشد وزارت خارجه فرانسه وقتی به مهمانی می روند😊
7 تشکر شده توسط : مهرداد قربانی مشتی
سلام دوست عزیز. مبارکه. با دل خوش استفاده کنید.
در رابطه با رایحه اگر دقت کنید بلافاصله پس از اسپری کردن بوی مرکباتی با نت غالب پوست لیمو ( شیرین) به مشام میرسه ولی بلافاصله محو میشه. چند دقیقه بعد همون رایحه صابونی که فرمودین غالب میشه. من با ۶ الی ۷ اسپری حدود ۴ ساعت پخش بوی خوب بازخورد گرفتم. در کل عطر خوبیه ولی نه برای این فصل، برای روزهای گرم تابستان و حتی به نظرم بهار.
این عطر در یک کلمه خلاصه میشه: *تمیزی*
4 تشکر شده توسط : پویا سهیل میراحمد
سلام
تمام عطرهایی که آلبرتو موریلاس برای برندهای مختلف ساخته منجمله این عطر دوست داشتنی، بی نظرین منتها پخش بو و ماندگاری در سال های اخیر بشدت ضعیف شده. پخش بوی این عطر هم در حد نیم ساعته.
7 تشکر شده توسط : Shahrokh هاشم پور

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir