نظرات | وحید جانانی
ترتیب نمایش
سلام خدمت دوستان گرامی

کوتای مثل زیبارویی هست که از دور دل میبره و از نزدیک زَهره؛ اولش عاشق روی زیباش میشید و آخرش متنفر از اخلاق زشتش. دیگه هم ولتون نمیکنه و دوست داره دائم پیش شما باشه.

اولش بوی مشروبی بسیار خوشایندی داره ولی کم‌کم این بوی مشروبی از بین میره و بوی نچندان دلچسب پایانیش چندین روز روی لباستون باقی می‌مونه.
قبل از خرید حتماً تست کنید و یکی دو روز بهش مهلت بدید.
امیدوارم که قبل از تنتون اخلاقتون معطر باشه.

عاقبتتان بخیر باد.


11 تشکر شده توسط : Perfumex Rezvani
سلام خدمت شما دوست عزیز

من پارسال ۲ میل دستریز کوتای گرفتم که بعد از یکی دو بار استفاده نتونستم باهاش کنار بیام و الان بلا استفاده مونده. دلیلشم اینه که کوتای در شروعش رایحه‌‌ی مشروبی بسیار خوبی داره که دلتون رو می‌بره ولی بعد از گذشت مدتی که رایحه‌ی مشروبی از بین میره، یه رایحه‌ی آزاردهنده می‌مونه که دیگه شما رو ول نمی‌کنه؛ حتی با شستن لباس هم بوش رو حس می‌کنید.

من پارسال زمستون روی آستین کاپشنم اسپری کرده بودم و پوست دستم به وضوح بوی کوتای می‌داد؛ اونم بوی آزار دهنده نوتهای پایانیش.
حتماً قبل از خرید تست کنید و گول رایحه‌ی شروعش رو نخورید.
5 تشکر شده توسط : Perfumex ابوالحسن
سلام خدمت همه دوستان عزیز
از نظر بنده این عطر، عطریست بسیار خوشبو که اصلا خسته کننده و ملال آور نیست. بعضی از عطرهایی که دارم با اینکه نسبت به این عطر خیلی گرانقیمت‌تر هستند ولی وقتی که به لباسم اسپری می‌کنم و دائم به مشامم می‌رسه ازشون خسته میشم و گاهی اوقات مجبور میشم لباسمو عوض کنم ولی این عطر اینطور نیست.

نوت‌های آخرش یه جورایی شبیه آزارو سیلور بلک میشه که اونم از نظر بنده جزء عطرهای خوش‌قیمت و بسیار خوش‌بوی بازار هست.

پخش بوی اولیه این عطر خوبه ولی حیف که زود فروکش میکنه اما ماندگاری خوبی روی لباس داره.

ضمن تشکر از عوامل محترم سایت خوب عطرافشان، تقاضا دارم که این عطر رو برای دوست‌داران دنیای روایح موجود کنند.
تنتان معطر و خُلق و خویتان عطرآگین باد.
13 تشکر شده توسط : Perfumex امیر علوانی
سلام خدمت دوستان دنیای روایح
از اونجایی که من همیشه و در همه کار جانب احتیاط رو رعایت می‌کنم و محتاطانه پیش میرم پس از خوندن نظر دوستان، دکانت ۵ سی‌سی از این عطر رو تهیه کردم تا بعد از تست اقدام به خرید عطر اصلی کنم. امشب در منزل از این عطر ۳ پاف روی لباسم و ۲ پاف روی ساعدم زدم. رایحه تلخ و مردونه‌ای از این عطر حس میشه که نسبتاً خوبه ولی به اون اندازه‌ای که در باره‌اش غُلُو می‌کنند دوست داشتنی نیست (البته از نظر بنده)
نکته بسیار نا امید کننده این عطر ماندگاری و بخصوص پخش بوی اون هست، طوری که پس از ۵ دقیقه باید بینی‌تون رو به لباستون خیلی نزدیک کنید که بوی اون رو متوجه بشید. اول فکر کردم که مشامم پر شده و به همین خاطر رفتم توی هوای باز چرخی زدم و دوباره وارد منزل شدم، دیدم که بله! پخش بو واقعاً ضعیفه 😔
الان که حدود ۲ ساعت گذشته، بینی‌ام رو به لباسم می‌چسبونم، بوی عطر «ژان پل گوتیه له میل له پرفیوم» که ۲ شب پیش روی لباسم اسپری کرده بودم به مشام میرسه ولی خبری از بنتلی ابسلوت نیست.
این رو هم بگم که همیشه از یه جای معتبر دکانت تهیه می‌کنم و به اصالتش اطمینان دارم.

امیدوارم که تنتون همیشه سالم و خوش عطر و بو؛ خودتون هم معطر به خُلق و خوی نیک باشید.
حق یارتان...
14 تشکر شده توسط : هاشم پور Mohamad
سلام خدمت دوستان
سالها روی طاقچه منزل پدری، شیشه خالی این عطر در حال خاک خوردن بود و من هم هر بار که به دیدار پدر و مادرم میرفتم، سراغ این عطر میرفتم و شیشه خالی اون رو بو میکردم و کلی حالم خوب می‌شد. تا اینکه پارسال بطور تصادفی این عطر رو در یکی از فروشگاه‌های جنوب کشور دیدم و با قیمت 200 هزار تومن خریدمش. اصلا باورم نمی‌شد که عطری با این کیفیت همچین قیمت ارزونی داره. یک بار در محل کارم ازش استفاده کردم و خیلی از همکارام بازخورد خوب گرفتم. اولش بوی شیرین داره ولی بعد از مدت زمان کمی بوی بسیار عالی تولید می‌کنه که فکر میکنم بوی مشک و عنبره. البته من توی عطر بازی مبتدی‌ام ولی همین قدر میدونم که برای من بسیار لذت بخشه. بوی گرمی داره و مخصوص پاییز و زمستونه. پخش بوی خوب و ماندگاری عالی داره.
از نظر من ارزش خریدش 9 از 10 هست.
حق یارتان باد.
26 تشکر شده توسط : سعید سعید احسان
با سلام خدمت دوستان؛
چند روز پیش من این عطر رو بعنوان کادوی روز مرد خودم به خودم هدیه دادم :)
بوی این عطر جوریه که اولش عاشقش شدم ولی به مرور زمان رایحه اون که ته مایه شیرین داره من رو پس زد؛ جوری که الان من از خریدش پشیمونم. عطر بهار نارنج خشک شده کاملاً توی عطر به مشام میرسه. موندگاریش بد نیست ولی پخش بوی بسیار ضعیفی داره، طوری که خودتون به زحمت متوجه بوی عطر لباستون میشید. پیشنهاد میکنم اگه میتونید اول سمپل تهیه کنید یا از فروشنده بخواهید که اون رو روی لباستون اسپری کنه و اون رو یک روز روی لباستون داشته باشید تا مطمئن بشید که ازش خوشتون میاد.
در کل فقط به تعریف و تمجیدهای کاربران سایت‌ها بسنده نکنید، حتماً خودتون عطر رو یه جوری گیر بیارید و ۲۴ ساعت باهاش سر و کله بزنید، شاید شما جزء کسانی باشید که از یه عطر عام پسند خوشتون نیاد و یا حتی ازش متنفر باشید.
حق نگهدارتون...
11 تشکر شده توسط : Mohamad Maary
با سلام خدمت دوستان
چند روز پیش یه دکانت 5 میل از این عطر رو از یه فروشگاهی خریدم. رایحه اولیه این عطر به نظر من خنک و خوشبو و جوان پسند هست ولی به مرور که به سمت نتهای پایانی عطر پیش میریم رایحه گرم و مردونه و بسیار خوشبوتر میشه. من که رایحه آخرش رو خیلی دوست دارم. پخش بو و موندگاری متوسط به بالا داره و اگر به لباستون زده باشید 24 ساعت بعد لباستون بوی بسیار خوشایندی میده. در کل به نظرم یه عطر 4 فصله و به راحتی میتونید برای استفاده روزانه و حتی رسمی ازش استفاده کنید.
موفق و موید باشید...
10 تشکر شده توسط : sinash OMID .M

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir