نظرات | Arsenic00
ترتیب نمایش
Subtile
لینک به نظر 5 آذر 1400 تشکر پاسخ به architect
ممنون از شما،منم احساس کردم captive بیشتر زنانه هست ولی عجب پرفورمنسی داره، با 3 پاف نزدیک به دو روز کارایی داشت! دوست دارم نظرتون راجع به اسپریت مونداین هم بدونم اگر تست کرده باشید،از کیفیت اونم راضی بودم ولی احساس کردم خیلی کلاسیک هست، شخصا یک برند نزدیک به برکورت رو با کیفیت رایحه و پرفورمنس مشابه چی میتونید پیشهاد بدید.ممنون از شما
1 تشکر شده توسط : architect
عرض سلام
تشکر میکنم از همه دوستانی که کمک کردند مخصوصا مقایسه آقای افتخاریان که هر چهار سری این لاین رو کاملا موشکافی و واضح بیان کردند، اینو از بیرون بلایند بای کردم و باید بگم فوق العاده خوشم اومد! رایحه این عطر بی نظیره، از بالانس نوت ها لذت بردم واقعا، آدم دلش نمیخواد ازش جدا شه، این کیفیت کار با بادام را فقط در برکورت captive دیده بودم که پرفورمنس واقعا بهتری از گرلِین داره ولی بالانس اونو قبول نداشتم و اینکه احساس می‌کردم زیادی شیرینه،بوی گیلاس رو باوجود اینکه در نت ها نامبرده نشده به زیبایی حس میکنم و اینکه از رایحه دودی اون لذت میبرم واقعا، دست مریزاد به این عطار، به این کیفیت رایحه و این رقص نت!
8 تشکر شده توسط : ع میرزایی Saeed Faramarzi
ممنون از شما
L'Homme Ideal L'Intense
لینک به نظر 20 آبان 1400 تشکر پاسخ به صمیمی
واقعا ممنون لطف کردید می تونید یک بازه سنی مناسب هم با توجه به تجربه خودتون برای پوشیدنش بیان کنید؟ و از نظر شما بیشتر یک کار رسمی هست یا روزمره ؟ بله خبر دارم اون شیشه مشکی الان عوض شده
L'Homme Ideal L'Intense
لینک به نظر 20 آبان 1400 تشکر پاسخ به علی افتخاریان
واقعا ممنون لطف کردید می تونید یک بازه سنی مناسب هم برای پوشیدنش بیان کنید؟ و از نظر شما بیشتر یک کار رسمی هست یا روزمره هم حساب میشه؟
کیفیت رایحه که گفتید برام قوت قلب خوبی بود، من شخصا در یک عطر دو فاکتور رو بیشتر دوست دارم یکی کیفیت رایحه یکی هم بالانس بین نت ها که هر بار تغییر نت ها رو احساس میکنم سرمست میشم!
1 تشکر شده توسط : amir
عرض سلام خدمت شما، چون میدونم شما بریکورت زیاد استفاده می‌کنید اینو از شما می پرسم، بنظر شخص خودتون captive از بریکورت رو میشه به عنوان مردانه استفاده کرد؟ ممنون
1 تشکر شده توسط : architect
L'Homme Ideal L'Intense
لینک به نظر 20 آبان 1400 تشکر پاسخ به صمیمی
ممنون از جوابی که دادید، البته من جناب آرشیتکت نیستم!
دوستانی که از این عطر استفاده کردند نظرشون راجع به بلایند بای چیه؟ و اینکه از یک تا 10 به تندی اون چند میدید؟ ممنون
ممنون از شما، باور کنید بریکورت منو مست می‌کرد! کیفیت رایحه اش قابل توصیف نیست، ولی باز فکر نمی‌کنم اینقدر تفاوت داشته باشن، سایت های خارجی هم ریویو خوبی از این داشتن، مشکل اینه مطمنم عطر اصله ولی اصلا این پرفورمنس قابل قبول نیست با این قیمت!
Acqua Di Gio Absolu
لینک به نظر 13 آبان 1400 تشکر پاسخ به ali.xx
ممنون از شما و پاسخ تان ،روی کاغذ هم تست کردم ولی راضی نبودم،ببینم میتونم تست کنم این روش رو

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir