نظرات | مهدی برزگر
ترتیب نمایش
فقط میتونم بگم خیلی خاص، یا عاشقش میشین یا اینکه براتون یه کابوس میشه. من خودم نتونستم باهاش کنار بیام و بوی چرم کثیفش شامه من و خونوادمو میزد اما میتونم درک کنم چرا بعضی ها عاشقشن و باید اضافه کنم کیفیت کار و موندگاریش فوق العادس.
3 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری complihanicated
در تعجبم این عطر با این رایحه فوق العاده و قیمت به شدت ارزونش کمتر جایی موجود.
4 تشکر شده توسط : کامبیز سخی معین هاشمی
لطفا موجودش کنید. با توجه به شباهت زیادش به نسخه اورجینال لانویت و پرفورمنس خوبش خواهان زیادی داره
2 تشکر شده توسط : Sajjad Qaedi محمدرضاسپهی
از عطر افشان خریدین؟
من سمپل این کار رو اخیرا تهیه کردم و میخوام نظر خودمو راجع بهش بگم. وقتی که عطرو روی پوستم زدم و از نزدیک بوش کردم جا خوردم و به شدت زننده بود برام. انگار یه چی مثل مرده کافور زده رو بو می کنم. اما از دورتر که بو می کنی قضیه یه چیز دیگس و دلنشین بود یه مقداری. نکته جالب اینه که از آدمای پخته و مسن تر بازخورد خیلی خوبی گرفتم و برام جالب بود (البته من خیلی خوشم نیومد). در هر صورت فاصله استشمام بوی عطر خیلی خیلی تاثیر گذار

ماندگاری عطر بد نبود و روی پوستم نزدیک به 12 ساعت موند و پخش اون تا 4 ساعت بد نبود. زنندگی عطر در استشمامش از روی پوست تا 6 ساعت برای من پابرجا بود
1 تشکر شده توسط : Saeed Faramarzi
تفاوت پرادا لهوم و لهوم لئو خیلی محسوس؟ کدوم یکی رو پیشنهاد می کنید؟؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir