نظرات | Anna
ترتیب نمایش
شروعش یکم تنده اما نت میانی و پایانیش واقعا قشنگ و دلنشینه. شیرینیش از چیزی که به نظر میاد کم‌تره و احساس امنیت می‌ده.
5 تشکر شده توسط : هاشم پور Anna
اول از بوش خوشم اومد،‌ گرم و آشنا و گورمانده. اما یکی از نت‌هاش که فکر کنم از گل‌های سفیده، اذیتم می‌کنه. چیزی نیست که بخوام‌ خودم ازش استفاده کنم و به نظرم اسمش بهش نمیاد.
5 تشکر شده توسط : Golnoosh فاطمه فیضی
یه عطر خنک و اسپرت با بوی غالب خیاره که به نظرم می‌تونه یونی‌سکس باسه. یکم بوش شبیه صابون خیاری داوه، اما به نظرم نکته منفی نیست.
به درد کسایی که با عطر سرشون درد می‌گیره هم می‌خوره.
9 تشکر شده توسط : هاشم پور Golnoosh
به عطر کاملا معتدل که به نظرم تفکیک نت‌هاش راحت نیست، البته بیشتر بوی نعناع هندی قالبه و خیلی شیک و خانمانه‌ست. انگار دیگه تولید نمی‌شه، ولی خب واقعا عطر جالب و تقریبا همه‌پسندیه.
6 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Dragon
کاش اوریفلیم لاو پشن سکرتز هم بیارید. یه عطر گورماند و ملایم با نت قالب توت‌فرنگی و شکلات سفیده و یکم حس اسکاندالوس می‌ده.
قیمتش خیلی مناسبه و پخش و‌ ماندگاری هم نسبت به خودش، واقعا خوبه.
5 تشکر شده توسط : Dragon Anna
با اینکه از عطرهای گورماند وانیلی خوشم میاد، اما بلک‌اپیوم رو دوست نداشتم. در واقع نت میانیش خوبه، نعناع پایانش هم واسم یکم آزاردهنده‌ست. ولی نت اولیه‌ش حس خیلی بدی بهم می‌ده. در کل وقتی می‌مونه، بهتر می‌شه اما همچنان واسم جالب نیست.
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Anna
شروعش یکم تنده اما هر چی می‌گذره ملیح‌تر و ملایم‌تر می‌شه. شیرینیش زیاد نیست و حس مرکباتیش زیاده. هم آشناست و هم خاصه. به‌نظرم می‌تونه یونیسکس باشه.
9 تشکر شده توسط : Golnoosh سعیده دهرویه
انتظار رایحه خاص‌تری داشتم، و یکم نزدیک‌تر به ویوا لاجویسی‌ها. بوی گرم و شیرین و آشنایی داره و نت پایانیش یکم اذیتم می‌کنه، اما در کل عطر همه‌پسند و کم‌ریسکیه.
6 تشکر شده توسط : Dapper Anna
خیلی شیرینی ملایم و خوبی داره و عاشق نت پایانیشم. گرماش هم سنگین و آزاردهنده نیست. به‌نظرم حتی برای بچه‌ها‌ هم مناسبه، ولی جوری نیست که آدم‌های بالغ بزنن لوس به‌نظر برسه.
7 تشکر شده توسط : آیدا ملورین
با اولین اسپری، حس کردم دوستش نخواهم داشت، اما بعد چند لحظه بد جور به دلم نشست. بوی شیرین و همزمان ترشی داره، با اینکه از عطرهای ترش خوشم نمیاد، اما اینجا دوستش دارم. یکم حس بیسکوییت بهم می‌ده.
14 تشکر شده توسط : Anahita Kian Nik Maxxine

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir