نظرات | Afshin Eghbali
ترتیب نمایش
ایکاروس عزیزخوش اومدین .سام عزیزمنتظرتان هستیم.
Rick عزیزباسپاس از توضیحات شما.ممنونم.
لطفا اگه کسی از دوستان شناختی درباره عطرهیومنیست ازبرندفراپین داره توضیح بده ممنونم.
از مدیریت سایت خواهشمندم که پروفایل جوکرروحذف کنندایشون اصلا تعادل روانی نداشته ومدام باهمه بحث و جدل میکنند تا الان چندین بار از یک کاربر تعریف و تمجید نموده و دوباره به وی حمله کرده اند این خوددلیل محکمیست برادعای بنده.خلاصه کلام اینکه این شخص نظم اینجا روبه گندکشیدن ومن واقعا موندم که این شخص دنبال چیه؟لذاخواهش دارم جهت جلوگیری از تنش بیشتر پروفایل وی حذف گرددتادوباره شاهد بازگشت آرامش به سایت باشیم دیگه واقعا ازاین چرندیات خسته شدم.
دوستان عزیز اگه کسی از شما اطلاع ونظری درباره برنداودین به ویژه اودین ۰۸ سیلون داره نظرشو عنوان کنه لطفا .آقایان ایکاروس،سام،کبیری،وبقیه دوستان منتظرجوابتون هستم.ممنون.
ایکاروس عزیزوسایردوستان لطفا اگه ممکنه نظرتونودرباره برند اودین خصوصا اودین ۰۸ سیلون بفرمایید.
1 تشکر شده توسط : بهی
عصرامروزطبق عادت همیشگی به عطرافشان سرزدم رفتم قسمت نظرات جدیدشروع کردم به خوندنشون این روال رو حدود دوسال که هرروزتکرارکردم عادت شده برام.این اولین کامنتی هست که بعد دو سال نوشتم و تنها دلیلش هم خوشحالی از بازگشت وحضورمجدد جناب ایکاروس عزیزبه جمع عطرافشان بودچون بنده واقعا از بیانات ایشون لذت میبرم.ایکاروس عزیزشادمون کردی دوستت داریم موفق باشی.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir