نظرات | Shayanakbari
ترتیب نمایش
من عطر های تلخ و بسیار مپسندم، با تشکر از تیم عطرافشان که سفارش ۲ میل ارجینال این کار رو برای بنده فرستادن، واقعا این عطر شروع طوفانی داره و به نظر من از پرایوت لیبل هم که سلطان عطرهای تلخ و قویه یه سرو گردن بالا تره به نظرم برای آقایون بالای ۵۰ سال و به شدت تاکید میکنم مایه دار امضای فوق العاده ای میتونه باشه، تولد پدر نزدیکه احتمال قوی برای پدر سفارش بدم . :)
5 تشکر شده توسط : علی نوری آرین
با سلام دوستان بنده کلا راجعبه عطر هایی که میخرم فقط نظر ثبت میکنم این perfume فوق العاده خاص و خوشبو با نت اولیه چوب و کمی دودی هستش که برخلاف غلظت اولیه خیلی زود کم رنگ میشه بوش من برای دیدارهای اول فقط پیشنهاد میکنم و رنج سنی هم بالای 40 سال
1 تشکر شده توسط : پارسی
دوستان عزیز من این عطر رو 3 ساله که دارم استفاده میکنم و برای فصل پاییز و زمستان عالی هستش و پخش بوی فوق العاده ای داره البته اون موقع بنده 750 ت خریدم . https://www.atrafshan.ir/perfume/6419-5897/psychedelique#
2 تشکر شده توسط : علی شهرابی Amir Mohammad

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir