نظرات | Reyhanhmp
ترتیب نمایش
خیلی خیلی بوی باکیفیتی داره و نسبت به قیمتش پخش بو و ماندگاری قابل قبوله.
من «لَ وی اِ بل» رو وقتی دیگران می‌پوشند خیلی دوست دارم ولی چند بار که خودم تست کردم سنگینیش کلافم کرده و انگار یه غباری می‌شینه ته گلوم که روی مخمه. اما با این عطر، با وجود شباهت زیاد رایحه، این مشکل رو ندارم.
8 تشکر شده توسط : مریم میربیک Golnoosh
از خوبای پاییزی!
برای من اولش بوی نوزاد می‌ده. نوزاد وقتی شیر خورده، خوابیده، بغلش می‌گیری و با تمام وجود گردنش رو بوش می‌کنی. واقعا شگفت‌انگیزه که بشه بوی نوزاد رو در قالب عطر برای خودت داشته باشی. بعدش کم‌کم سر و کله انگور فرنگی پیدا می‌شه. یه بوی شاد و جوونی داره. در نهایت هم می‌رسیم به وانیل که یه خانم جاافتادست و داره بیسکوییت‌ها رو از فر درمیاره.
به نظرم هم برای استفاده روزمره مناسبه هم مهمونی. برای هیچ مناسبتی کم یا زیاد نیست. اما من تو فصل پاییز بیشترین لذت رو ازش می‌برم.
21 تشکر شده توسط : شقایق Anahita Kian Nik
پارسال توی مغازه تست کردم دوسش داشتم اما بعد که خریدمش تا حدی پشیمون شدم. احساس میکردم خیلی بوی تصنعی و غیرطبیعی‌ای داره و فقط از یه نوت هلوش خوشم میومد.
امسال فصل گرما که رسید با ناامیدی رفتم سراغش اما در کمال تعجب حسم مثل پارسال نیست. برای من عطر خنک و شیرینیه. اوایلش رایحه یه سیب ترش دوست‌داشتنی میپیچه تو فضا اما بعد بوی نکتار هلو میده. پخش و ماندگاریش به عنوان عطر تابستونی خوبه به خصوص تو فضای آزاد. من الان دوسش دارم و ازش لذت میبرم.
شیشه زیبایی داره اما با بوش متناسب نیست. آدم وقتی به این شیشه نگاه میکنه انتظار داره توش یه ماده چرب و گرم و شیرین داشته باشه ولی اینطوری نیست. انگار که تو بطری یه شیشه شراب مرغوب کوکاکولا ریخته باشند. کلا این شیشه خیلی منو یاد ساختمونای نمارومی تهران با مجسمه‌های درجه چند جلوشون میندازه. انگار که بخوای اون شکوه و عظمت دو هزار سال پیش رو بازآفرینی کنی اما نتیجه یه نمونه کاریکاتوری میشه. عدم تناسب شیشه و رایحه این عطر به من یه حس کاریکاتوری میده.
نکته آخر اینکه من این عطرو قبل از گرونیا خریدم. بعید میدونم حاضر باشم به اندازه قیمت الانش هزینه کنم.
17 تشکر شده توسط : هَنا Golnoosh
تافی آلبالویی خوشحال!
واقعا عطر خوشمزه‌ایه. بوی آلبالو می‌ده با یه ته‌زمینه کوچیک شکلات. بوی آلبالوش تمیز، تازه و سرحاله و بوی شکلات و شیرینیش خیلی به اندازست.
بوی باکیفیتی داره و موندگاریش هم خوبه. بیشتر از قیمتش میرزه و نشون می‌ده.
7 تشکر شده توسط : شکیبا Fatimah
واقعا اولش بوی حشره‌کش می‌ده :) و به نظر من خیلی درهم برهمه.
اما بعد از حدود یک ساعت می‌رسه به یه وانیل کرمی عمیق و فوق‌العاده شیک و خاص.
5 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری هاشم پور
اولش با خودم گفتم اینکه عین خود استیله. بعد کنار هم تست کردمشون. این عطر از استیل گرمتر و شیکتره. برای من حالت کرمی هم داره. اگر قیمتشون یکی بود من اینو ترجیح میدادم به استیل اما چه کنیم که خیلی متفاوتند در قیمت :)
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
به محض اولین اسپری با خودت میگی چقدر بوش آشناست. شبیه کدوم عطره؟
توی اولین نتا برای من بوی نقل و عروسی‌های قدیمی رو داره. کم‌کم تبدیل میشه به یه بوی نرم و نازک از یاس و مریم شکوفه پرتقال. انگار که سه تا دختر بچه لباس سفید بپوشند، دست هم رو بگیرند و برقصند. بوی هیچ کدوم برجسته‌تر از اون یکی نیست بلکه کنار هم یه بوی لطیف و زیبا میسازند.
حتی برای منی که خیلی گلی‌پسند نیستم عطر قشنگیه اما نه تنها اصلا اصلا عطر جدیدی نیست بلکه هیچ ویژگی شاخصی نداره که اونو از بقیه عطرای شبیه به خداش تمایز ببخشه. خلاصه که هر چقدر زیبا اما با این قیمت واقعا ارزش خرید نداره.
11 تشکر شده توسط : شکیبا مریم میربیک
من با توصیف شما خیلی موافقم. این عطر حالت کرمی و خوشمزه‌ای داره. پاییز که این عطرو میزدم همش احساس میکردم بیسکوییتای ترد کوچیک تازه از فر دراومدن اما الان که تو بهار دارم‌ ازش لذت میبرم بوش بیشتر حالت آب‌نباتی داره. یه آب‌نبات سرخ که ته شیرینیش یه اپسیلون ترشی زودگذر داره.
در هر صورت خیلی عطر خوشمزه‌ایه چه تو بهار چه تو پاییز، اونقدر که حتی باعث میشه من دهنم آب بیفته!
7 تشکر شده توسط : عاطفه نظری Maxxine
المپیا ازون عطرهایی هست که بلافاصله بعد تست با خودم گفتم اِ چه خوبه!
المپیا یه خانم برنزه است با بدن ورزشکاری. تو نتای اول تازه پا گذاشته به ساحل و بوی شیرینی از تنش به مشام میرسه. موهاش تو هوا تکون میخورن و عطرشون تو هوا پخش میشه.
تو نتای میانی المپیا داره تو دریا شنا میکنه. تنش خیسه و لباش طعم شوری داره.
در نت آخر هم روغن برنزش رو زده و تو ساحل داره آفتاب میگیره. اینجاست که شیرینی و شوری اولیه کنار هم قرار میگیره و تبدیل میشه به یه حالت کرمی قشنگ که مدام دلت میخواد بوش کنی.
به نظرم گرما و شیرینی این عطر تو خنکی و سرمای اول بهار خیلی به جاست و میچسبه.
7 تشکر شده توسط : ارغوان Mariya
یک بلاگر عطری بود که در نکوهش نسخه edp این عطر می‌گفت بوی «تصمیم‌های بد» می‌ده.
من نسخه edp رو تست نکردم اما حدس می‌زنم سنگین‌تر از edtش باشه. می‌تونم حس کنم چرا ممکنه بوی تصمیم‌های بد از بلک او‌پیوم به مشام کسی برسه. برای من بلک اوپیوم بوی بدمستی و عصیان می‌ده و هر دوی اینها می‌تونن منجر به تصمیم‌های بد بشن.
به نظر من زمان استفاده از این عطر خیلی اهمیت داره وگرنه بوش کلافه‌کننده‌‌ می‌شه. توی یک روز سرد با سرمای استخوان‌سوز خیلی استفاده ازش مزه می‌ده. یک ذره هم اعصاب نداشته باشی و دلت بخواد به دنیا دهن‌کجی کنی هم که چه بهتر!
6 تشکر شده توسط : Maxxine Mahdisss

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir