نظرات | sj
ترتیب نمایش
بالای 15 کار از سرج دارم،بعد از 5 سال استفاده از کارای این برند نظر شخی من هست که واقعا لذت بردن از روایح این برند نیاز به یک درک بسیار بالا و آگاهی و یک جهان بینی داره،واقعا سخت هست توصیف و رساندن منظور تو این موارد،هر چی توضیح بدم باز هم نمیشه حق مطلب که اصالت و قدرت و سادگی و پیچیدگی و زیبایی روایح این برند هست توضیح بدم،خیلی کم پیش میاد برندی رو انقدر ستایش کنم ولی واقعا این برند لایق بیش از اینهاست،در نهایت مطمئنم که در عصر خودش کمتر شناخته میشه ارزشش و سالها جلوتر از زمان خودش داره حرکت میکنه و حرفهایی رو داره میزنه که مخاطب زیادی در حال حاضر نداره.
3 تشکر شده توسط : فرهاد ح Salman Ketabchi
تولید چه سالی رو بخریم که همون کیفیت و موندگاری سابق رو داشته باشه؟
هشدار!
نسخه پرفیوم این عطر رفورموله شده،چند روز پیش تست کردم،خیلی آبکی شده بود. 3 ساعت موندگاری هم نداشت با پخش ضعیف!
بن هور جان این بچ کد هست vw570x .مدیر عزیز این نکته رو هم به عرض برسونم که از بین 4 کاری که همزمان از فروشگاتون خریدم و این یکی از اونا بود بچ کد 3تای دیگه در سایت checkcosmetic با تیک سبزرنگ تایید شد اما این تیک نخورد و فقط ماه و سال تولید رو زد،هر چند که اصلا عقیده ای به بچ کد چک کردن ندارم چون این رو هم میشه کپی زد،بازخورد منفی دیور هم به کاربران خارجی مربوط میشد و هم ایرانی اما در مورد این کار من هیچ بازخورد منفی ای از کاربران خارجی ندیدم و فقط چند نفر از هموطنان بازخورد منفی داده بودن که متاسفانه همونم دقیقاً 1 روز بعد از خرید من بود!!!شانسو میبینید!
در مجموع به نظر من ارزش داره که اینبار جدی تر از داستان دیور به این موضوع بپردازید،هم به خاطردل مشتریانتون و هم اینکه مطمئن باشید که این موضوع ارتباط مستقیمی با کسب و کارتون خواهد داشت.
سایت lalique ادکلن ها رو به صورت gift set عرضه می کنه و اینکه گویا شیشه ادکلن هم از کریستال های مرغوب درست می شن که قیمت تمام شده ی کار رو بالا می بره.اگه تو سایتش یه چرخی بزنید میبینید که کریستال های گران تر با قیمت تا 40 هزار دلار هم داره!
همین امشب سفارش دادم،بدون تست!کلاً خرید بدون تست رواکیداً توصیه می کنم! باور نمی کنید؟کافیست 1 بار امتحان کنید،اینجوری همیشه از خرید فوق العاده بدی که کردید سورپرایز میشید :)) امیدوارم با این ادکلن به ثبات برسم.مرسی عطرافشان...خیلی دوست داریم.
پاسخ مدیر : لطف دارید. امیدوارم خرید خوبی براتون باشه
gharar nist belakhare in atro biyarid?mordim az entezar!
پاسخ مدیر : دلیل عدم حضورش رو نمی‌دونم اما اگر به دست ما برسه در سایت هم قرار می‌دیم
dige nist azash,bichare shodim raft :D
love rocks از این برند رو چرا نمی یارین؟
پاسخ مدیر : اگر امکانش فراهم شد انشاالله اضافه می‌کنیم
یه خورده بوی aftershave میده که خرابش کرده،درسته؟
پاسخ مدیر : من چنین نظری ندارم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir