نظرات | mag
ترتیب نمایش
سلام به دوستان عطر افشانی عزیز..میخاستم بدونم چه روشی برای تست بهتر پخش بوی عطر ها هست..مثلا وقتی میگن پخش بوی خوبی داره به چه نحو تست شده..خودتون بوشو مدت ها حس کردین؟ یا دوستان تعریف کردن و پرسیدن چی زدین؟ یا از ترکیب و نوع مواد بکار رفته حدس میشه زد..تجربه من این بوده که مثلا ادکلنی مثل اسپایس بمب (یا حتی گرلن ل اینستنت)و من بعد از زدن 6 پاف خودم مدت ها(حدود 10 ساعت) بوشو حس میکنم اما کسی کامنتی نداده ولی بر عکس ادکلنی مثل ورساچه پور هوم و وقتی زدم خودم بعد یک ساعت چیزی حس نمی کنم اما خیلیا تعریف کردنو عطرمو پرسیدن. .من خودم به شخصه باید مدت زمان زیادی و باید از یه عطر استفاده کنم تا در مورد پخش و موندگاری و کیفیتش نظر بدم..با تست اولیه فقط حس اولیه میگیرم...کلا باید با عطر زندگی کرد.
1 تشکر شده توسط : Behroozk
بله این ادکلن ری فرموله شده...ولی رایحه هیچ تغییری نکرده و به نظرم خوب ریفرموله شده. فقط از لحاظ پخش بو کمی کاهش پیدا کرده (کلا هم ادکلن با پخش بالا نیست)..ماندگاری رو لباس 7 ساعت که 3 ساعتش پخشش متوسط و بعد رو پوستی میشه..از اونایی هم هست که خودت متوجه نمیشی..
به ساحا
تو بازار ایران هم دو قیمت داره؟چند و چجوری؟ اون نوع بهترش چند و از کجا میشه گرفت
به علی
علی جان چیز خاصی نیست..یک شیشه خالی کم حجم اسپری دار از این اسانس فروش ها بخر بعد با ادکلن دلخواهت پرش کن..یه بر چسب اسم ادکلن هم بزن روش...بعضی از مدل های خارجیشم هست که به ادکلن وصل میشه بعد خودش از شیشه ادکلن انتقال پیدا میکنه به شیشه کوچیکه(مثل پر کردن فندک کوچیک با اسپری گاز)
با سلام..اول اینکه سعی کنید حتما در هوای گرم این ادکلن و استفاده کنید..دوم می شه یه travel atomizer رو از این ادکلن پر کنید و همراتون همیشه داشته باشید و هر وقت لازم بود 2 تا پاف بزنین..(فک میکنم اسپری خود عطر مقدار کمتری رو نسبت به بقیه ادکلن ها از خودش عبور میده)..می شه از اسپری های که شبیه این ادکلن هستند هم قبل از اسپری کردن از این ادکلن استفاده کرد...اسپری i Divo شرکت armaf شبیه ماینه
با سلام..من جدیدا یه نسخه 2013 گرفتم به نظر میاد ضعیف تر شده حدود 2 ساعت پخش خوبی داره ولی بعد خیلی کم میشه..2014 رو هم همینجوری یه تستی زدم خیلی تغییر توش ندیدم قوی بودولی حتما تست کنید قبلش
با سلام..اگه امکان داره چند تا ادکلن مثل همین زریوس (گرم و تلخ با موندگاری بالا)بهم معرفی کنین....و ایا شما ادکلن lutuce مردانه هم دارین؟
پاسخ مدیر : سلام گرلن ال اینستنت، بنتلی اینتنس و 212 وی آی پی رو امتحان کنید. کاری که گفتید رو نمی‌شناسم
با سلام.امروز این ادکلن بدستم رسید..از برو بچه های عطر افشان هم به خاطر سایت خوبشون تشکر می کنم.این کار بوی نسبتا تندی داره ولی زننده نیست.موندگاری و پخش هم در حد متوسط.کلا نسبت به قیمتش میارزه.
پاسخ مدیر : سلام مبارکتون باشه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir