نظرات | امیر تفرشی
ترتیب نمایش
سانتال رویال از گرلن سالها مورد علاقه من بود بیشتر به عطر مردانه میخوره ولی برای خانمها هم مناسبه بستگی به شرایط سنی و شغلی داره البته. این عطری هست که به نظر من برای محیطهای کاری خیلی جدی و لوکس مناسبه. برای مهمانی‌های شب و رسمی مناسبه. در هوای گرم و سرد امتحان کردم و در هوای گرم بوی بلندتر و بهتری داشت. ماندگاری واقعا ابدی است‌. روزها و هفته ها روی لباسها باقی می ماند و حتی در کمد لباس هم بوش پخش میشه‌. البته از چند سال پیش که فرمول این عطر رو تغییر دادن، یک مقدار عوض شده و از ماندگاری و تندی اش کم کردن. اگر نسخه ی قبل از ۲۰۱۸ داشته باشین کیفیت بالاتری داره. از عطرهایی هست که من دکانت و سمپلش را هم خریدم و قطعا توصیه می کنم دکانت و دستریز ازش نخرید چون دیدتون رو نسبت به این بو خراب میکنه و به هیچ وجه نسخه‌های غیر اصلی این عطر، مشابه اون نیستن و راهنمای مناسبی برای انتخاب و قضاوتش نخواهند بود. عطر سنگینی است و سلیقه ی هر کسی نیست اما قطعا در برهه های سنی دیگر در آینده مورد پسندتون قرار خواهد گرفت. فقط به زمان و شرایط بستگی داره.
9 تشکر شده توسط : Jamal nazemi امیر علوانی
با سلام و تشکر از سایت خوب عطرافشان، من با پروفایل برادرم نظر میدم .عطر queen از دلچه گابانا رو از خارج از کشور خریدم موقع تست کردن واقعا شیفته ی بوی خاص و غیر تکراری اون شدم و برادرم گفت که حتما بخرم چون به نظرش بوی خانمهای فوق العاده ثروتمند و شیک پوش را داره. اما بعد از خرید و استفاده ازش مأیوس شدم چون ماندگاری و پخش بوی بسیار ضعیفی داره تقریبا اکثر عطرهای دلچه گابانا این خصوصیت را دارند ولی خب این عطر خیلی رقیق و سبکه و به نظرم فقط باید در روزهای خیلی گرم تابستان استفاده بشه. نت های محدودی داره و خیلی ساده هست من فقط بوی سدر و گیلاس و کمی هم مشک رو حس میکنم. بر خلاف تصور که بخاطر داشتن مشک و سدر ممکنه سنگین باشه، اصلا اینطور نیست و مقدار مشک و سدر خیلی کم حس میشه اما مشخص و تا آخر حضور داره. ظاهرأ مردها خیلی از این عطر خوششون میاد در حالیکه من حسی بهش ندارم. باید زیاد بزنید یعنی ۵ یا ۶ پاف بزنید و هر دو ساعت هم تمدید کنید. عطری هست که مناسب اداره و استفاده روزانه هم هست و فقط در تابستان مناسبه. امیدوارم تجربه من به شما در انتخاب این عطر کمک کنه.
8 تشکر شده توسط : نادر عابدي بهمن آباد derrick

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir