نظرات | لاله ایزدی
ترتیب نمایش
بعد از بیش از یک سال نظرم را به روز رسانی می‌کنم.

پارسال بعد یکی دو بار تست عطر را کنار گذاشتم که به کسی دیگر بدهم. اما حدود یک ماه قبل دوباره به یادش افتادم و گفتم یک فرصت دوباره بهش بدهم. این بار جواب بهتری داد. شاید چون توقع خاصی نداشتم ازش و شاید هم به خاطر سرد شدن هوا؛ البته گران شدن همه چیز هم شاید بی‌تأثیر نبوده که قدر عطرهای قبلی را بدانم :)
در هر حال حالا حس نرم و لطیف و خوشمزه‌ای ازش می‌گیرم. بعد از گذشت چند دقیقه که تأثیر نت‌های تند بالایی عطر تمام می‌شود بوی نافذ اما لطیف، خامه‌ای وپودری وانیل، بنفشه، صد تومانی و ماکارون به قوت حس می‌شود. یک نت ناآشنا هم حس می‌کنم که قاعدتا مربوط به گل نخود می‌شود. در کودکی گل نخود را بو کرده بودم و لابد در حافظه‌ی بویایی‌ام دارمش اما در این عطر برایم آشنا نبود و در تست اول دوستش نداشتم. اما حالا نسبت به آن حس بهتری دارم.
فضای کلی عطر به فلاور بای کنزو شباهت دارد اما با جدیت و رسمی بودنی کم‌تر از آن.
چیزی که مسلم است این‌که ایسی میاکه پلیتس پلیز ۲۰۱۳ عطر فصل سرد است.

ماندگاری و پراکندگی نسبتا خوبی دارد.
2 تشکر شده توسط : ندا . س Maary
یعنی بوی گل موگه (گل برف) وبقیه‌ی گل‌ها را خوب از کار درنیاورده؟ یا ترکیبشون خوب از کار درنیامده؟
تفاوت عطر لوکس و عطر باکلاس در تقسیم‌بندی این جایزه چیست؟
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
لوکس luxury و باکلاس prestige
1 تشکر شده توسط : Saeed Faramarzi
سلام بر شما
بله واقعا عطر مورد علاقه می‌تونه در شرایط سخت حداقل کمی باعث آرامش بشه. براتون آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم بیماری‌تون شدید نشه و در مبارزه با ویروس کرونا خیلی زود پیروز بشید.
4 تشکر شده توسط : رضا محسن محلوجی
آیا رنگ مایع داخل شیشه این عطر صورتی است یا درعکس‌ها این طور به نظر می‌رسد؟ از نزدیک که دیدم رنگ مایع بیشتر زرد بود، یعنی اصل نبوده؟
خیلی آروم و نرم و ملایمه و باتشخص. حس قابل اعتماد بودن رو به دیگران منتقل می‌کنه. با این عطر بود که عاشق اسطخدوس شدم.
برعکس خیلی از عطرهای دیگه موقع استفاده تا ساعت‌های آخر هم خودم بوش رو حس می‌کنم و لذت می‌برم و شامه‌م پر نمیشه ازش. عطری نیست که خیلی توقع بازخورد از دیگران رو داشته باشید اما وقتی بپوشیدش دیگران هم حس خوبی از در کنار شما بودن پیدا می‌کنند حتی اگر نفهمند چرا.
پخش بوش شدید نیست اما ماندگاری خوبی داره.
5 تشکر شده توسط :  نسيم كهن سال ‌آرش
تستر این عطر رو از عطرافشان خریدم و اصل و با کیفیته.
اما رایحه رو برای استفاده طولانی مدت نپسندیدم با اینکه قبلا چند بار تست کرده بودم. بوی غالب این عطر یاسه. یک یاس قوی که بقیه‌ی نت ها رو کاملا می‌پوشونه و چندان اثری از لطافت نرولی یا گل مریم باقی نمی‌مونه. بنابراین خیلی شبیه عطرهای زیارتگاهی میشه و اگر کسی این مدل رایحه ها رو بپسنده لامور رو دوست خواهد داشت.
در ضمن این عطر به نظر من گرم هست و نه خنک و در هوای گرم تابستان کلافه کننده ست. شاید برای پاییز بهتر باشه.
2 تشکر شده توسط : آیدا الی
بوی خیلی قوی، گرم وکاملا خطی یاس سفید.
ماندگاری خیلی زیادی هم داره.
با این که در فروشگاه تست کرده بودم و خوشم آمده بود اما با وجود سه سال استفاده سردرد میاره برام و اصلا دوستش ندارم. فقط در مراسم ختم و خاکسپاری و یادبود درگذشتگان می‌تونم ازش استفاده کنم چون با فضای سنگین این مراسم هماهنگی داره. در ضمن به نظرم برای سن های بالا مناسب تره.
2 تشکر شده توسط : ROSA فاطمه حسینی
دوست عزیز و بقیه دوستانی که این عطر رو استفاده کرده‌اید، میشه بگید آیا رایحه‌ی رز در این عطر خیلی مشهوده یا نه؟ و اگر مشهوده چه نوع رزی هست؟ مثل گل محمدی و گلابه یا یک نوع رز دیگه؟
سلام خدمت مدیریت عطرافشان
تفاوت نسخه آمریکایی و اسپانیایی این عطر چیه؟
پاسخ مدیر : سلام و احترام
نسخه آمریکایی کیفیت بهتری دارد.
2 تشکر شده توسط : چنگیز طباطبایی مهدی رشیدی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir