نظرات | Behzad Dashti
ترتیب نمایش
سلام
نمیدونم چرا اصلا با کارهای تام فورد حال نمیکنم نمیتونم کارهاشو درک بکنم انگار مخاطبان خیلی خاصی داره و محصولی نیست که عام پسند باشه و تام فورد بازار خاصی رو هدف قرار میده نه فروش عمومی رو ، البته عطر سلیقه ای هست و سلایق متفاوت و مهم ترین نکته این هست که خودمون بتونیم با عطر ارتباط برقرار کرده و لذت ببریم ازش. علاقه مندان برند تام فورد خواهشا نظر منو منفی تلقی نکنن بهرحال نظر شخصی هست . تام فورد یکی از معروف ترین و خاص ترین برندهای بازار هست و به پای آن باید ایستاد و به آن تعظیم کرد.
3 تشکر شده توسط : ف امیری فائزه صمیمی
سلام
عطر بلک افغان عطری هست که اگر با کسی مچ بشه دیگه نمیتونه از این کار دست بکشه ، یکی از اساتید ما این عطر رو پوشیده بود و در فضای نسبتا سرد کلاس انسان رو مدهوش میکرد انگار رایحه در گردش بود و میدونست چه زمانی به ما نزدیک بشه تا دلزده نشیم ، اصلا طوری نبود که بعد از مثلا یک ربع دیگه متوجه نشیم بلکه در 2 ساعت انگار رفرش میشد واقعا فوق العاده و تحسین برانگیز بود که منو ترغیب کرد برم چندگرمی از عطر سوئیسی اون رو تهیه بکنم و لذت ببرم باهاش چون به نظرم قیمت این کار نامعقول هست و علت فروش بالای اون ناشی از قدرت تبلیغات هست . در پایان بگم یکی از بهترین کارهایی بود که دیدم.
1 تشکر شده توسط : MAHMOUD
سلام
رایحه جالب و پخش عالی از خصوصیات مثبت این کار هست ، به علت تندی که داره شاید بازخورد خوبی نداشته باشه ولی در کل تو خونه باهاش میشه لذت برد و خاطره خوب ساخت ازش.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir