نظرات | Santa Elena
ترتیب نمایش
اینم بگم که فوق العاده برای من یادآور زنی قدرتمند و مستحکم اما کاملا زنانه است. برای همین میگم یه کم برای سن های جا افتاده بهتره. برای مهمونی های معمولی و جشن های دورهمی هم میتونم پیشنهاد بدم برای استفاده روزانه دیگه خیلی باید خانم شیک و پیکی باشی. اما چون عطر پسند سخت گیری هستم برای عروسی و میهمانی های رسمی و ضیافت های شبانه پیشنهادش نمیکنم ولی عروسی های معمولی هم میشه باهاش رفت. مادرم وقتی این عطر رو میزنه دلم میخواد بغلم کنه. پر از احساس و آرامش و صلابته. زنی که از درون شورانگیز و در بیرون محکمه.
3 تشکر شده توسط : Anahita Kian Nik ralph
تا لباس رو طولانی نشوری از بین نمیره بوش. واقعا میتونه برای چند روز روی لباس بمونه. عطر گرم و خنک مبهمی داره اولش ولی ته بوش بعد از ۱۰ ساعت تا چند روز به طور غالب چوبیه. این البته یه جورایی تو همه عطرهای اس تی دوپوند هست. در کل برای خانمهای سن بالا پیشنهاد میکنم. بالای ۴۰ ولی فوق العاده است. هیشکی تاحالا نشده بوش کنه و نپرسه این چیه از کجا خریدی چنده؟
4 تشکر شده توسط : Anahita Kian Nik Tayebe

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir