نظرات | Deunan
ترتیب نمایش
مثل جریال آروم یه روده، هیچ کاراکتری پشت این عطر نیست ،امن، لطیف بدون هیچ بوی آزاردهنده، بدون ترس از قضاوت
2 تشکر شده توسط : خانمِ ریحانه آرامیس
کریستال نویر عطری هست که من هرگز فراموش نخواهم کرد اولین عطری که باپول تلاش خودم برای مادرم خریدم فکر می کردم خیلی خوشحالش کنم ولی متاسفانه بوی قویه نارگیل من رو تحت تاثیر قرار داد. یک عالمه بوی خامه ای سرگیجه آور توی این شیشه ی تاریک جمع شده، انگار که روحم رو داخل یه گرداب میکشن،من و مادرم یه بوی آزار دهنده در این عطر و عطرهایی مثل هالووین ،استارلایت، آمیتیس حس میکنیم که غیرقابل تحمل هست، باعث سردرد مادرم میشه، من هم حسش میکنم و باعث میشه نتونم از اکثر عطرهایی که فکر میکردم به اقتضای سنم دوست داشته باشم استفاده کنم اما تا بحال ندیدم کسی اشاره ای بکنه و مشکل مارو داشته باشه.
4 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی مریم
کاغون له پارغوم، عطری هست واقعا دوست داشتنی، یه خانم فرانسویه امروزی ، در عین حال با وقار ،معصوم و ظریف و کمی هم کسل کننده. دوستش خواهید داشت اما بیشتر مثل یه تیزر هست برای من که در مرحله شناخت خودم قرار دارم عالی هست.
5 تشکر شده توسط : امیر تفرشی سعیده دهرویه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir