نظرات | GUERLAIN
ترتیب نمایش
توي كارهاي زنونه يه كار خيلي كمياب هست به اسم Mon Otage ، گروگان من !!! Charrier Parfums for women اين كار محشره نت هاي لايه بيرون سيب سبز و پرتقال ماندرين (نارنگي ). نت مياني انگور فرنگي سياه ، ياسمن ، ياس بنفش و رز نت پايه اونم مشك ، عنبر و روايح چوبيه لينك سايت سازندشو گذاشتم كه اگه خواستيد ببينيد . كاش يكي راهش مي افتاد فرانسه اينو براي من تهيه مي كرد ! http://www.charrierparfums.com/en/coffret-fl5 آخ كه فقط يه روياست . ايكاروس عزيز توي اين مايه كار با شرحي كه راجع به تركيبات نوشتم كاري سراغ داري ؟؟؟ توي سايت به قول شما تقلبي فراگرانيكا هم تركيباتش اعلام شده اگه مي توني كمكم كنيد ! با تشكر
2 تشکر شده توسط : سارینا س غ
من نمي دونم تام فورد با ارائه اين مدل از كارهاش چي رو مي خواد ثابت كنه ؟ البته بزاريد پرسشم رو كاملتر عنوان كنم ... كساني كه اين مدل عطرها رو استفاده مي كنن چه منظوري از مصرف اينا دارن ؟؟؟ اگه به شخصه و براي دل خودشونه كه با احترام ويژه اي كه براشون قائل هستم حرفي ندارم . ولي اگه براي ديگران و اطرافيانه كه واقعا در بنده در بازخورد اين عطر بايد بگم كه افتضاحه . مصرف عطرهاي اين برند به نظر من يه ديوار ايجاد مي كنه ! بزاريد يه مثال بزنم ديديد وقتي با يه لباس مجلل و شيك و تميز يه جا هستيد بعد يه عده با لباسهاي كثيف و ژنده و روغني در اطرافتون در حال آمد وشد هستند و مي خواهيد با هيچ كدومشون تنه به تنه نشيد و ازشون مي خواهيد فاصله داشته باشيد . اين عطر اين حكم رو داره . يه غرور كاذب رو ايجاد مي كنه و بيشتر تا جاذبه داشته باشه دافعه داره و شايدم تهوع آور هم باشه . در تنباكو اين عطر هيچ صحبتي نيست اصيل با وقار و اسپايسي ولي شيريني زننده وانيل و كاكائو كه در كنار تنباكو وجود دارند نه تنها از درجه اعتبار تنباكو كم كرده بلكه مايه تمسخر هم شده . من اصلا پسند نمي كنم من سه تا كار از اين برند رو تست كردم بلك اوركيد و توسكان لدر و اين فضاحت بزرگ رو و دنبال اين برند نخواهم رفت تا موقعي كه از ظرفهاش بخوام براي جاي ادويه اي توي آشپزخونه استفاده كنم .
1 تشکر شده توسط : میلاد برجی
عطر فردریک مال فرنچ لاور عطری کاملا چوبی و اسپایسی و برخلاف اکثر عطرها بدون حضور هیچ نت مرکباتی
در نت ابتدایی‌: فلفل،رازیانه
در نت میانی:آنجلیک،سدر،بخور
در نت پایه:مشک،وتیور،خزه بلوط
عطر با رایحه ای تلخ و دودی باز میشود ادغام‌ بخور با فلفل سیاه نت های اسپایسی را سریع وارد شامه تان میکند. حال باید با دقت عطر را در دهن خود مرور کنید مانند تمام کارهای پیر بوردون عطرسازی که لطافت و پیچیدگی و در عین حال چفت بودن رایحه امضای شخصیش در عطرهاست این کار هم از تمام این خصایص برخوردار است.

کاری عمیق و در عین حال ساده رایحه ای از وتیور که در ترکیب با آنجلیک سبز و تلخ شده حالتی علف گون و گس در ماندگاری عطر همراهتان است.عطری خشک بدون عناصر لطیف کننده عطر و در عین حال بسیار لطیف کاری ۲ وجهی و هنرمندانه برای اشخاصی که به دنبال رایحه ای طبیعی چوبی و تلخ هستند کاری که‌ شما را خسته نخواهد کرد و همین طور بازخورد خوبی برایتان به ارمغان می آورد
4 تشکر شده توسط : معین هاشمی رهام
يه جور بوي خاك رو ميشه ازش حس كرد . توي مايه هاي مشك سياهه كه من حدود 18 سال پيش بوش كردم و الن توي بازار مطلقا وجود نداره بويي شبيه مشك آهوي ختن . منظور از حيواني بودن اين عطر اينه كه انگار پوست خشك شده آهو رو كه روي ديوار به عنوان تابلو آويزونه رو استنشاق كني بويي نيست كه منجز كننده باشه بيشتر محركه ولي براي بعضي ها زياد قابل تحمل نيست .
1 تشکر شده توسط : سیدمصطفی موسوی
ssh عزيز توي كارهاي گرلن "هريتاژ" رو هم امتحان كن حدودا 290 تومن هست. تركيباتش هم ايناس :
اسانس اولیه : آلدهید , لیمو ترش , ترنج , برگ درخت نارنج , اسطوخودوس , بنفشه , ترکیبات سبز , سالویا اسکلاریا , دانه سرو کوهی
اسانس میانی : رز , ریشه زنبق , شمعدانی , گل برف , گل پنجه مریم , میخک صدپر , یاس , فلفل صورتی , فلفل , درخت نراد , گشنیز , نعناع هندی
اسانس پایه : خزه درخت بلوط , چوب صندل سفید , مشک , کهربا , سدر گرلن هریتیج عطری است کلاسیک و بینظیر از این برند که شروعی تلخ و گیاهی از نعنای هندی و خزه بلوط دارد و شیرینی کمی از کهربا نیز تلخی این دو را بخوبی مهار میکند. با گذر زمان و بسرعت رایحه چوب صندل و حس لطیفی از گلها وارد عرصه میشوند که حسی چوبی و تلخ و در عین حال گلدار و مطبوع را در کنار روایح گیاهی و تند و تیز ایجاد میکنند. گرلن هریتیج پخش بو و ماندگاری مناسبی داره .
پرایوت لیبل، یه یاغی عصیانگر و سرکشه که با تمام قدرت و شکوهی که داره، اما محزون و انزوا طلبه.

این عطر، نمایشی از خاک، غبار، وهم و تاریکی در قالب شخصیتی درونگرا و عمیقه. عطری از پچولی که با چرم، بر وجوه چرکین، انیمالیک و دودی اون تأکید شده. لایه های چوبی، خاکی و خشک اون، از وتیور و پاپیروس شکل می گیره و رگه هایی صمغی، پیچیدگی های تاریک و مرموز اونو کامل میکنه.
پچولی دودی و چرکین شده با چرم، خاکی و غبار گرفته از وتیور و پاپیروس که در فضاهای تاریک از صمغ ها، غوطه ور شده. این داستان پرایوت لیبل هست.

شخصیتی قدرتمند، نگاهی نافذ و چهره ای متفکر و عمیق، با دنیایی از ناگفته ها و داستان ها که از غمی پنهان، حسرتهای بزرگ و اقتداری بی فتح و بدون پیروزی و خالی از لذت حرف میزنه.
اگرچه پرایوت لیبل عطر من نیست، اما نمیشه منکر کیفیت بالا، رایحه ی قدرتمند و زیبایی های محزون اون شد!
این عطر، عطر شوق و آرزو و هیجانه که در زیر لایه های تاریک و غبار آلود گذشت زمان و بازی های روزگار مدفون شدن. بال هایی که از جنس کوهن، از رنگ خاک و حسرت پرواز.
عطری از طغیان، غرور و قدرت، نمایشی از خواسته ها و امیال و آرزوها، با طعم غریب خاک...
2 تشکر شده توسط : Rezvani پارسی
ايكاروس عزيز خيلي خوشحالم از اينكه با شما آشنا مي شوم و اين كه با نظرات شما مي توانم نكات جديتري بياموزم . من با توجه به اينكه فرمايش مي كنيد كه زينو كاري بهتر از هريتاژ بوده و چندين سال گوي رقابت را برده است تا حدي موافقم ولي تفاوت هاي فاحشي در مقايسه اين دو كار است وجود ريشه نبق فلفل و گل سيكلامه و فلفل و گشنيز در نت مياني هريتيج كه حالت ادويه اي به اون افزوده و همچنين مشك و كهربا در نت پايه ميشه گفت كه اين اثر را درخشان تر از زينو مي كند .
عطرهايي كه رايحه چوب دارند را خيلي دوست دارم ! عطرهايي با رايحه چوب بواسطه اينكه نرم و جاذب هستند در مشام تلطيف شده و در وجود ادغام مي شوند . اين اثر هم از كارهاي موفق" لووه" است .
3 تشکر شده توسط : ممد TH_MEN
الان 8 سالي هست كه اين كار جزو عطرهايي است كه خانمم استفاده مي كنه در يك كلام مسحور كننده است .
1 تشکر شده توسط : Nazanin
اين كار به نظر من يكي از كارهاي موفق كمپاني قديمي گرلين است . بوي كاملا متفاوت ، اغوا كننده و كلاسيك است ! رايحه آروماتيك اين عطر جادويي و مسحور كننده است ! 25 سال از توليد اين اثر جاويد و ماندگار "ژان پل گرلين" مي گذرد اما هنوز مي درخشد . من هميشه دنبال متفاوت ترين هستم ! اين كار متفاوت ترين است ! اسم با صلابت "هريتاژ" الحق كه برازنده اين اثر است .
4 تشکر شده توسط : هاشم پور سید رضا ربانی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir