نظرات | علی رضا
ترتیب نمایش
غیر این کار که ایکاروس گرامی معرفی کرده کار صابونی با قیمت مناسبتر کسی سراغ نداره؟ یه عطر که بوی صابون لوکس های قدیمی را داشته باشه(صابون لوکس فقط یه مدل داشت قدیما)
یکی از کاربران فعال سایت قبلا نوشته بود که ایران اولین یا دومین کشور عطر تقلبی دنیاست! من تا حالا متاسفانه 5 تا ادکلن اینترنتی و از سایت معروف و با توجه به نظرات خریدم که جدای از سلیقه میشه گفت چهار تاش که یکیش همین کاره. برام محرزه که فیک یا شاید هم بشه گفت high copy هست. یادمه وقتی هیوندای فهمید که در ایران بستن کمربند ایمنی الزامی نیست اونو از رو تاکسی هایی که برای تهران بود حذف کرد. دوستی که ده ساله قبل اروپا رفته بود تعریف میکرد که توی شانزه لیزه ادکلنهایی که تست کردم تا دوروز بوش روی لباسم بود ولی همون کار در ترکیه اون بو را نداشت. {تور زمینی به چند کشور اروپایی}. تولید عطر و ادکلن جزو صنایع high tech هست و من به این نتیجه رسیدم که وقتی قانونی ونظارتی نیست. مسلما هم کار فیک وارد میشه حتی شرکتی !و هم کار درجه 2 از همون برندهای مطرح !.اینجاست که میلیونها دلاری که هزینه برند سازی شده جواب میده.بله این ادکلنها در کشورهای خودشون باکیفیت عرضه میشه چون قانون هست ومهمتر اینکه جهان اولی میدونن خودشون را .حالا وقتی مثلا رنو بازار هدفش برای ال 90 خود اروپا نیست یا حتی اون ماشینش که توی اروپا عرضه میشه اپشنهای متفاوتی داره تا اینجا چرا گرلن و دیور و غیره تحت عنوان ریفرموله کار با کیفیت پایین تر که هزینه اش کمتره به بازار میلیاردی و بی در و پیکر ما نفرستند؟! و نان نشان یا برند رانخورند!
4 تشکر شده توسط : Shahrokh آرمیتا کریمی
کسی این مدل کنزو را داشته تا حالا؟
دوستان چرا این کار توی سایت خود گرلن نیست؟ میخام از همون گرونفروشه بخرم ولی مشکوک میزنه!
سلام. میخاستم بدونم این عطر چطوره کیفیتش؟ با تشکر
لطفا نظرتون را راجع به این کار بگین دوستان
سلام توی سایت دیگه این کلن با ارم بزرگتر هست میخام بدونم اصله؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir