نظرات | بهنام
ترتیب نمایش
سلام به همه دوستان
من با خوب یا بد بودن جناب ایکاروس کاری ندارم، اصلا ایشون آدم بد و مغرور، فقط متاسفم اول برای خودم و بعد شما جناب joker که تا وقتی شخصی را به هر دلیلی( یا برتری جایگاه یا ضعف خودمان یا استفاده از او یا بزرگ شدن خودمان و یا هر چیز دیگر) قبول داریم و یا بهتر بگویم به خود میقبولانیم، میخواهیم بصورت خیلی منافقانه ازش استفاده کنیم و یکپارچه میشویم تعریف و تملق و هیچ تذکر دوستانه به او نمیدهیم و وقتی با آن شخص دچار مشکل میشویم(حالا به هر دلیلی درست یا نادرست) میگردیم و دنبال نقطه ضعف هایی هستیم که قبلا میدیدیم و دم نمیزدیم و حالا با چماق میکوبیم بر سرش! واقعا برای جامعه خودم و بعد برای دنیای فریبنده ی امروز متاسفم. در جایی که فقط صحبت از بوی خوش است اینطور بهم میتوپیم حالا شما فکر بقیه ی جاها رو بکن.
از کامنت جناب ایکاروس هم واقعا ناامید شدم، البته نمیخواهم درباره ی شخصیتتان داوری کنم، آدمیزاد است و هر لحظه در یک حالی، شاید نمیدانم شاید حال روحیتان بخاطر اتفاقی بد بوده که چنین کامنتی را نوشتید امیدوارم کامنت عذرخواهی شما را ببینم. دوستان دنیا آنقدر بزرگ نیست که بخواهیم اینجور با هم بد باشیم. در دنیا چیزهای مهمتر دیگری وجود دارد که خیلی کودکانه و البته زشت است ما بخاطر عطر این رفتارها را از خود نشان دهیم، در زندگی با افراد بدون بوی خوشی برخورد داشتم که دلشان خوشبوتر از هر بویی بود. جناب joker از شما هم بدلیل تندی ام عذرخواهی میکنم و از شما عاجزانه میخواهم از بنده سراپا تقصیر دلخور نشوید، توصیه ای بود اول به خودم و بعد به شما و دیگر عزیزان.
شاد و پیروز باشید، یا علی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir