نظرات | سیم ش
ترتیب نمایش
مریکل ترس نداره خریدنش. بوی کمی ترش ولی بسیار خوشایندی داره... انگار وارد یه گلفروشی شدی. بوی گل نمیده. بوی فضای گلفروشی و رطوبت سردشو میده... اما خب سردم نیس بوش... مث بخار حموم گرمه... ولی موندگاری نداره. پخش بوش تا زمانی که موندگار هست بالاس.
توصیفم شاید بد بود. ولی این عطر خیلی عالیه... خیلی متفاوته. من از دوستم هدیه گرفتم ست عطر، ژل دوش و لوسیونشو. من و مادرم عاشقش شدیم. هنوز تموم نشده یکی برای مادرم خریدم که البته خودمم ازش استفاده میکنم! :))
بهم گفتن «چه بوی ترش خوبی میدی!»
2 تشکر شده توسط : Parastoo azi
من این عطرو داشتم و به قدری بوش برام قوی و تلخ بود که ازش خیلی خیلی کم استفاده میکردم تا جایی که سالهای سال داشتمش و تقریبا کاملا پر بود. بالاخره یه روز در سالهایی که تازه داشتم با بوی سردردآور و تلخش کنار میومدم مامانم بخشیدش به یه نفر! البته اصلا پشیمون نیستم. بوی بادوم تلخ و وانیل میده اما تلخی قوی بادوم غالبه. ممکنه بشه گفت بوی چوب و اینام میده اما بهرحال کسی که عطرو میزنه باید معده ی و سر قوی ای برای تحمل این بو داشته باشه. چون من دلم ضعف می رفت و سرم درد میگرفت حتی با یک اسپری. هنوز در تعجبم چرا همیچین عطری ساختن.
البته باید بگم من عطرای قوی رو دوست دارم... کلینیک اروماتیک الکسیر، بلک ارکید تام فورد، کنزو کنزوی قدیمی... ولی این انگار از بینی رد میشه و میره تو قسمت پایین مغز میچسبه و سردرد عجیبی بهت میده.
پخش بو و ماندگاریش خیلی خوبه
2 تشکر شده توسط : دزیره shima.a

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir