نظرات | فرشید دل زنده
ترتیب نمایش
با عرض سلام خدمت مدیران سایت وزین عطر افشان و دوستان عزیز.
از مدیران سایت خواهش دارم که این ادکلن رو دوباره تو فروش ویژه بزارن. با تشکر!
3 تشکر شده توسط : zero پدرام محمدی
با عرض سلام خدمت مدیر محترم سایت و همینطور تمام دوستان. سوالی داشتن از مدیریت محترم. آیا تستر این کار دارای درب عستش؟ یعنی شیشه ی عطر دقیقا همین شیشه هستش؟ با تشکر!
پاسخ مدیر : سلام و عرض ادب
دارای درب می باشد و هیج تفاوتی ندارد.
با عرض سلام خدمت مدیر محترم سایت. لطفا این ادکلن رو موجود کنید. با توجه به قیمت و کیفیتش میتونه یکی از پرفروشترینها باشه تو ایران. من خیلی اتفاقی اینو تو قفسه ی یکی از دوستان دیدم که از انگلستان گرفته بود. قیمتش ظاهرا 20 تا 25 دلاره. بوش خیلی به لانویی د لا اوم از ایو سن لاورن شبیهه. یا پخش خوب و ماندگاری عالی. بعد از 24 ساعت هنوز رو پوستم بوشو حس میکردم. من شک ندارم کاریه که مثه بنتلی اینتنس و کلاب د نویی اینتنس آرماف هایپ میشه تو ایران. لطفا به این برند، و خصوصا این ادکلن، جدیتر نگاه کنید و در صورت امکان موجودش کنید. سپاس. ❤️
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
بررسی می کنیم
2 تشکر شده توسط : آرش کریمی نوید ابوطالبی جهرمی
با عرض سلام خدمت مدیر محترم سایت. در صورت امکان این کار رساسی و همینطور بیشتر ادکلنهای این برند رو موجود کنید. طرفدارای بسیاری داره این برند. درود! ❤️
پاسخ مدیر : سلام و احترام
بررسی می شود
با عرض سلام. میشه لطفا دوستان یا مدیر گروه بفرمایند که کارهای مینیاتوری دارای افشانه هستن یا نه؟! من چندسال پیش یه مینیاتوری ورساچه پور اوم رو گرفته بودم که افشانه نداشت!! ممنون از توجهتون!
پاسخ مدیر : سلام و احترام
مینیاتوری های زیر ۱۰ میل معمولا درب دارند و قابلیت اسپری ندارند.
1 تشکر شده توسط : فرشید دل زنده
با عرض سلام خدمت تمامی کاربران عزیز. بنده از برند پاکورابان وان میلیون و اینوکتوس رو دارم. با وجود اینکه بسیاری معتقدن که این دو کار جز بهتریناای این خانا هستن، اما باید بگم که با پوست من اصلا همخونی ندارن. رابحه که کاملا سلیقه ای هستش. من از رایحه ی وان میلیون کمی هگخوشم میاد، اما از این نه. اساسا از رایحه های آکوآتیک چندان خوشم نمیاد. تنها استثنا تو ابن دسته البته آکوآ آمارای بولگاری بودش که به مرور باهاش خو گرفت پوستم و شامه ام. منتها اینوکتوس رو با اونکه رو کاغذ بلاتر بوشو دوست داشتم و از موندگاریشم راضی بودم، اما وقتی خریدمش اصلا چیزی که غکر میکردم نبود. البته کار من تولید 2017 هستش ظاهرا. چیزی که در پایان میخام بگم اینه که نمیشه بدون در نظر گرفتن شیمی پوست راجع به پخش و ماندگاری نظر قطعی داد. ممکنه یه کار روی پوست شما پخش خوبی داشته باشه، اما همون کار روی پوست من پخشش خوب نباشه. اگه پخش و ماندگاری جز فاکتورهای مهمتونه، در صورتیکه از یه رایحه خوشتون اومد، حتی المقدور قبل از تصمیم نهایی برای خرید رو پوستتون تستش کنید. و در صورتیکه رضایت داشتین اقدام به خرید کنید. این منطقیترین کاره. هرچند خود من هم به دلایلی، عمدتا به خاطر اینکه امکان تست کاری رو ندارم، بلایند بای میکنم. پاینده باشید و همواره خوشبو!
3 تشکر شده توسط : مصطفی منفرد یک آدم معمولی
ممنونم جناب خسروی عزیز! عرض ادب و احترام!
حتمن گدلفین رو تست میکنم. از برند گرلن هم ل اینستنت رو دیدم تو یه سایتی که دور قهوه ایشو ظاهرا موجودی داره. خصوصا با تایید جنابعالی رفت تو لیست خریدم. فقط هنوز موفق نشدم دیور اون اینتنس نسخه ی ۲۰۱۷ رو پیدا کنم. دوست عزیز Marly baz تو صفحه ی دیور اشاره داشتن که تهیه اش کردن و بسیار راضی بودن. ازشون خواهش کردم که آدرس فروشگاهی رو که ازش تهیه کردن بهم بدن. اگه جنابعالی هم فروشگاه معتبری رو میشناسین ممنون میشم بهم بگید. ضمنا از اون جایی که بنده هم میانسالم و با خوندن نظراتتون سلیقه ی شما رو به خودم نزدیک دیدم ممنون میشم چندتا ادکلن خوب برای استفاده در محل کار، هوای آزاد و مجالس رسمی تا مرز ۴۰۰ بهم معرفی کنید. با تشکر!
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
با سلام خدمت دوست عزیز Marly baz
میشه لطفا بفرمایید نسخه ی ۲۰۱۷ دیور اوم اینتنس رو از کدوم فروشگاه تهیه کردید؟! مطمئناً با توضیحاتی که دادین موفق به تهیه ی نسخه ی اصلیش شدید! ممنون میشم ازتون.
سلام دوستان بزرگوار. لطفا راهنمایی بفرمایید که اگر بخواهیم فاکتور پخش بو را، خصوصا در هوای آزاد (outdoor)، به عنوان الویت اول در نظر بگیریم، از بین این ادو پرفیوم و نسخه ی تویلت One Million کدوم رو توصیه میکنید. سپاسگزارم بابت وقتی که میگذارید.
سلام به همه ی دوستان و اساتید. بنده مدرس هستم و عموما با دبیرستانها و دانشجوها سر و کله میزنم! میخواستم چند تا سوال از اساتید عزیز داشته باشم. میخوام از اساتید عزیز خواهش کنم که دو سه ادکلن برای استفاده در محل کارم بهم معرفی کنند که عموما در کلاس هستش. مورد دیگه اینکه میخوام دوسه ادکلن دیگر برای محیط بیرون (نه داخلی) بهم معرفی کنید که هم رایحه ی عامه پسندی داشته باشه و هم تو هوای آزاد پخش خوبی داشته باشه! با در نظر گرفتن این امر که من در شمال ایران که آب و هوای مرطوبی داره زندگی میکنم. برای هر دو مورد هم تا مرز ۳۰۰ تومن میخام هزینه کنم. البته برای مورد دوم (ادکلنای با پخش خوب و خوش رایحه در هوای آزاد) تا ۴۰۰ هم باشه مشکلی نیست! از وقتی که بابت پاسخگویی میذارید پیشاپیش سپاسگزارم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir