نظرات | مرتضی علیشیر
ترتیب نمایش
[...] الان که خاطرات گذشته رو مرور میکنم یادم میاد حدود بیست و پنج سال پیش این عطر بین عامه مردم یه محصول لوکس به حساب میومد وبه نظر خودم هم با اینکه فرمول و ترکیباتش نسبت به گذشته تغییراتی داشته هنوز هم رایحه ی منحصر به خودش رو داره و شخصا تابحال گزینه ی مشابهی رو تجربه نکردم که بویی مشابه رایحه یاتاقان داشته باشه.پیرو فرمایش جناب ایکاروس درباره ی شیشه ی شیشه 30 میلی یاتاقان باید بعرض برسونم که تا بیست سال پیش کشور سوریه، تحت لیسانس کمپانی کارون اقدام به بسته بندی ادکلن یاتاقان در شیشه های 30 میلی لیتری میکرد. آخرین بار بنده بقیمت سه هزار تومن خریدم این نمونه رو و تقریبا همونی بود که در فرانسه شیشه و بسته بندی میشد. پیشنهادم به کسانی که تمایل دارند این عطر رو اول تجربه و بعد خرید کنن این هست که در صورت امکان از یک فروشگاه معتبر که اقدام به فروش عطر بصورت دستریز میکنه مقداری تهیه کنند و در ساعات مختلف شبانه روز (با رعایت اصول مربوط به استفاده صحیح از عطر جهت کسب بهترین نتیجه ) روی پوست بدن امتحان کرده و علاوه بر بررسی این موضوع که آیا رایحه متصاعد شده در مقاطع مختلف بعد از استفاده، باب میلشون هست یا خیر، در خصوص ماندگاری و میزان پراکنش اون هم به یک نتیجه گیری جامع و قطعی دست پیدا کنند. بدیهی ست که تست بویایی یک عطر روی کاغذ (بلاتر) به هیچ وجه نمیتونه نتیجه درستی برای شما حاصل کنه و احتمال اینکه بعد از استفاده روی بدن از انتخاب خودتون پشیمون بشید بسیار زیاده. پس برای اینکه متوجه بشید عطر انتخابیتون تا چه حدی لذت شما رو برمی انگیزه و نظر اطرافیانتون رو به خودش جلب میکنه، حتما بعد از استحمام (تاکید میکنم که قبل از استفاده از هر عطری استحمام کنید چرا که فاخرترین و گرانترین عطرهای دنیا هم روی پوست کثیف و چرب خوب عمل نکرده و ذات خودشون رو نشون نمیدن.) روی نقاطی از بدن که از سوی کارشناسان پیشنهاد شده اسپری کنید و ضمن آنالیز رایحه در طی مدت زمان بعد از استفاده، تصمیم قطعیتون رو بگیرید که آیا این عطر رو بخرید یا سراغ انتخاب دیگه ایی برید. به هرحال یاتاقان برای شخص بنده یک نوستالژی و یاداور خاطرات خوب گذشته و یک ادکلن خوشبو ست و همونطور که قبلا گفتم، هنوز نمونه ی مشابهش رو چه در اسانس فروشی های کوچه و مترو بازار! و چه ادکلنهای لاین خاورمیانه( مثل اسمارت و ریو و...) ندیدم و امیدوارم که هیچوقت هم نبینم

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir