نظرات | سعید زاهدی
ترتیب نمایش
سلام ایکاروس عزیز و دوستان عطر افشان
در کنار عطر از ادبیات هم لذت میبرم با نوشته های ایکاروس یک حظ چند وجهی رو تجربه کردم .متاسفانه چند دوره کوتاه ایشون رو نداشتیم در فضای مجازی سکوت کامل بدون امکان دسترسی .
اما یک روز که همچنان تو این فضا معلق بدنبال رویو میگشتم چشمم به یک قلم خوب افتاد تو یکی از این سایتها که باز امیدوارم کرد میشه بدون ایکاروس هم عطر خوند چه خوب .
هر چه بیشتر خوندم بیشتر لذت بردم تا رسیدم به انتها و مشتاق جهت کشف نویسنده مسلط و البته متاسی از ایکاروس عزیز که با خوندن منبع ذکر شده هم خوشحال شدم وهم غمگین بله منبع جناب ایکاروس ....
خوش آمد مجدد به ایکاروس گرامی
اما دوستان چند سوال ؟؟؟
یکی از سایتها که ظاهر موجهی هم داره چند کار از این برند و یک برند دیگه رو داره با یه محاسبه ای به نصف قیمت میفروشه واقعا گیج شدم از این آشفته بازار و واقعا وسوسه خرید دارم دوستان چه باید کرد ؟
چرا اینجوریه آخه این مارکت ؟ واقعا هیچ راهی نیست که احساس غبن نکنیم بعد از خرید عطر ؟
2 تشکر شده توسط : رابین هود ایکاروس
با سلام و احترام به دوستان عطر افشاني
دلوز جايي گفته كه فلسفه بايد حماقت رو آزار بده و اونو به چيزي شرم آور تبديل كنه .
فلسفه هيچ كاربردي نداره جز افشا كردن پستي هاي انديشه در تمامي اشكالش و به نظرم كاري كه ايكاروس عزيز مشغول به انجامش بود اين بود فلسفيدن، چون آموزه هاي ايشون محدود به حوزه عطر نميشد و در كنارش موسيقي،ادبيات و فلسفه و هنر رو به زيبايي ميشه آموخت .
( قصدم دفاع يا تمجيد از ايكاروس نيست چرا كه نه پسند ايشون هست نه سليقه من )
به نظر من دوستاني مثل ايكاروس توانايي اين رو دارند كه اين محيط رو زنده و بارور نگه دارند تا علاقه منداني مثل من بتونيم از اون كمال بهره رو ببريم. تسلط به ادبيات به همراه علم عطر ايشون رو به يكي از بهترين رفرنس ها و معتبر ترين مراجع در اين مورد تبديل كرده كه متاسفانه از سر نا آگاهي يا گاهأ آگاهانه مورد بي مهري و كم لطفي قرار گرفتن .
اما تو محيط عطر افشان كه مديريت و پرسنلش به حق فضايي خوب رو تدارك ديدند حيفه كه از وجود امثال ايشون بي بهره باشيم چه خوب بود جمع اين عزيزان و بزرگان ( ايكاروس عزيز ،جناب كبيري ،سام عزيز ،فريار،sshو....) حفظ بشه تا بتونيم اين محيط رو كماكان عطرافشان نگه داريم .
10 تشکر شده توسط : محمد ح. marjanmohamadi
سلام به ايكاروس عزيز
ميشه نظرتون راجع به اين عطر رو بدونم ؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir