نظرات | fragrance
ترتیب نمایش
با سلام خدمت عزیزان و بزرگوران.
بنده چند صباحی هستش که با سایتتون اشنا شدم و می تونم بگم شما جز اولین کسایی نه تنها میشه بهش اعتماد کرد بلکه میشه رو اسمش قسم خورد این حرف من نیس این استنباط و قضاوت شخصی من از همراهان سایتتون هستش.
بنده در خرید ادکلن های مورد علاقه م هیچ مشکلی ندارم و ب دلیل ماموریت های خارج از کشورم می تونم همه شون رو از بهترین و معتبر ترین فروشگا ه های بیرون از کشور تهیه کنم اما ی سوال کسایی که که این موقعیت رو ندارن چیکار کنند...؟؟؟ کسایی که مثه من اهل شهرستان هستن ( البته من شهرستان ک جای خود داره اهل یکی از دهات های گیلانم خخخخ) اما جدا از مزاح ایا ب فکر کسانی که در طی این 10 سال مهمون مطالب و همراه ساییتون بودن کردین؟؟
سهم اونا از این اعتماد چی میشه....؟؟؟
ایا این حق مخاطبه....؟؟
در اینکه کارتون قابل ستایش هستش هیچ شکی نیس من هم ارزو دارم مشکل قاچاق برا همیشه حل بشه ( با رفع قاچاق ی چیزی حدود 4% اشتغال مشروع ایحاد میشه ) اما شما هم کانال قانونی تهیه ادکلن رو میشناسید یا حداقل بهش دسترسی دارید....
همین الانش ی سر ب سایت های دیگه بزنید ببیند چطور با رفتن شما در حال تاخت و تاز هستن و خیلی راحت افزایش قیمت دادن هم مشتری مداری رو فراموش کردن ,؛تمایل دارید اسم ببرم.....؟؟؟؟
کلا این حرکتتون در عین غافل گیری مخاطب یک ذهنیت بد ایجاد میکنه و مخاطب ب سوری بودن قضیه و اینکه اینا همش دروغه لابد ی اتفاقی پشت سرش هست و ما حبر نداریم خودش رو توجیه میکنه....در حوزه بازازیابی و مدیریت ارتباط با مشتریان اولین بحثی که مورد توجه قرار میگیره ذهن مخاطب هستش باز هم تاکید میکنم ذهن مخاطب و شما در حال بازی با ذهن همراهانتون هستید.......
مدیر جان لطفا کامنت منو با لبخند بخونید:):)
شادو پیروز باشید
یا علی
با سلام .
من اینکارو چند روز پیش خریداری کردم از اول تا اخرش برام بوی البالو می اومد ی ادکلن خطی و خسته کننده همین.........!!!!
درسته اینکار خیلی پر فروشه ؛درسته جزء بهترین ادکلن مردانه سال 2014 ,درسته ادکلن مورد علاقه خیلی از کاربران این سایت و همچنین سایت های خارجیه و رنک بالایی داره.....اما چرا برای من خیلی ساده بود...؟؟اصلا جذابیت مردانه نداشت...!! در عوض ی ادکلن از برند والنتینو تست کردم بر خلاف اینکه کسی ازش راضی نبود و از رایحه و پخش بوش گله داشتن؛ هم بوی خوبی داشت هم ماندکاری و پخش عالی.....
دلیلش رو اگه کسی میدونه ممنون میشم توضیح بده...؟؟
این تفاوت ناشی از چیه..؟؟
با سلام امروز سمپل این کارو تست کردم رایحه اغوا کننده ای داره و افسوس که چرا ریفرموله شده ....!! هر چند با همه این تقاسیر باز هم قابل احترام و ستایشه؛اتفاق جالبی که در پایان تست برام رخ داد این بود که نت پایانیش منو یاد ی ادکلن به اسم Best در دوره نوجوانیم انداخت, چقدر که این حس امروز برام لذت بخش بود؛ من عطر باز نیستم اما بنظر من عطر بازها و کسایی که به عطر و ادکلن زیاد اهمیت میدن با تک تک ادکلن هاشون خاطره پیدا میکنن سال ها بعد؛ ی روزی ؛ ی جایی ؛ وقتی اون بو ب مشامشون میخوره خیلی از اتفاقات و خاطرات گذشته مثه ی خواب از جلوشون رد میشه ( امیدوارم تمام این خاطرات شاد و شیرین باشه براتون )
راستی چندین صفخه از کامنت ها رو خوندم بعضی از دوستان هیرود از برند پارفیوم دی مارلی و یا هوم اینتس از برند دیور رو پیشنهاد داده بودن که بنطرم ب رایحه این ادکلن نزدیک نبود؛،اقای ساحا هم فرموده بودن کار های قدیمی تر رو اگه بشه تهیه کرد ارزشمنده اما 3 تا سوال :اول اینکه از کجا میشه نسحه مربوط ب سال 2010 یا 2011 رو خریداری کرد..؟ و دوم اینکه با توجه ب اینکه در سال 2016 هستیم این ادکلن تاریخ انقضاش چند ساله که ازنسخه 5 یا 4 سال گذشته هنوز هم میشه استقاده کرد..؟ سوم اینکه با توجه به ریفرموله شدن خرید نسخه 2015 رو پیشنهاد میدن یا نه..؟
از استاید و دوستان گرامی هم تقاضا دارم اگه ادکلنی مشابه این کار با پخش بو ماندگاری بالاتر اگه میشناسن معرفی کنند
کامنتم طولانی شد؛ عذر خواهی مرا پذیرا باشید
با تشکر
درود فراوان خدمت همه ی بزرگوران.
دوست و استاد بزرگوار جناب اقای ALI Tj
جوابی که در پاسخی ب کامنت من ارسال فرموید منو با برندی بسیار شیک و ماندگار اشنا کرد و بعد از تست این The Scent Of Peace for him Bond NO 9 به عظمت و شاهکار Bond 9 اشنا شدم. متاسفانه من قدرت تفکیک نت ها رو ب خوبی ندارم و میترسم با مطرح کردن نت های این کار مقصود و منظورم رو ب خوبی ب شما و دیگر عزیزان منتقل نکنم پس بنده حقیر رو عفو بفرمایید فقط برای اینکه ادای وظیفه کرده باشم میتونم بگم شگفت انگیز بود روایح ادکلن های این برند بیشتر همه پسند بوده و این ب نظر من یک حسن بسیار عالی هستش....
همچین ی کار دیگه از این برند ب اسم B9 رو هم تست کردم که فوق العاده بود و بین این 2 ,؛ گزینه پیشنهادی شمار و خریداری کردم,علی جان ممنونم که منو با این شاهکار اشنا کردی از مدیریت سایت عطر افشان هم سپاسگزارم...
شاد و پیروز و معطر باشید
یا علی
سلام.
کرید اونتوس یاداور یکی از سفرهای کاریه من,؛روزای خیلی شیرین،دوست داشتنی و رویایی.....
نه عطر باز بودم نه می دونستم عطر چیه اما ی خرید یهویی در فری شاپ فرودگاه منو با این ادکلن با کیفیت اشنا کرد هر چند این روزا کرید دیگه مثه سابق نیست و در خرید بعدی پشیمون شدم( نسخه عرب نبود اروپایی بود) اما یکی از دوستان یک کاری ب اسم مانسرا سدرات بویز رو بم معرفی کردند و من بعد از تهیه متوجه شدم این ادکلن فقط در نت هایی ابتدایی به اونتوس شبیه و رفته رفته تغییر پیدا میکنه و مسیرش عوض میشه جدا از تمام این تفاسیر اصلا پخش بو نداره و جالبتر اینکه روی لباس بهتر از پوست جواب میده..(( از کیفیت و اوژینال بودن اطمینان دارم چون در ایران تهیه نکردم )
دوستان,؛بزرگواران؛استاید محترم :
با توجه ب اینکه من در مکانی زندگی میکنم ک بیشتر فصول سال سرما و خنک بودن جو غالب بوده استدعا دارم تعدادی ادکلن خوب با پراکنش بالا و ارججیت همه پسند بودن ( یکی از کابوس های من اینکه از ادکلنی استفاده کنم که باعث ازار دیگران بشه ) رو بم معرفی کنید.
شاد و پیروز باشید
1.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir