نظرات | Alireza
ترتیب نمایش
سلام خدمت دوستان گرامی
اگر کسی تست داشته ازین ممنون میشم که راجب فضای این کار و پخش و موندگاریش یه توضیح کوتاهی بده .
سپاس جناب هدایتی بابت پیشنهاداتون .
با سلام خدمت دوستان گرامی .اگه میشه لطف کنید چندتا عطر ملایم برای هدیه دادن به یه خانم ۴۵ ساله معرفی کنید .قیمت نهایت ۶۰۰تومن بوشم تند و آزار دهنده نباشه .سپاس
دوستان سلام
یه راهنمایی و کمک فوری میخوام از تون .من رفتم برا تست این کار فروشنده یه نسخه ای داشتن که لبه های مشکی بود و ظاهرا نسخه قبلی این کار بود.من با توجه نظرات دوستان انتظاره یه بویه گرم و شیرین و کاکائویی رو داشتم ولی وقتی تست کردم کارو بیشتر بویه اماکن متبرکه و حرم رو حس کردم تو این کار و اصلن خبری از کاکاعو و شیرینی نبود .این کار پخش و موندگاریش خیلی خوب بود و یه روز کاملن حس میشد با پخش خوب ولی سنگین و آزار دهنده نبود .میخواستم بدونم مشکل از شامه منه که همچین بویی حس میکنم ازین کار یا کار تقلبی بوده چون واقعا بوی آشنایی داشت این کار برام و یکم شوکه شدم
هفته پیش موفق به تهیه نسخه ۲۰۱۱ آن شدم .فقط راجب این کار میشه گفت فوق العاده است .واقعا بوی جذاب و گیرایی داره که از بوییدنش سیر نمیشید .این کاری که من گرفتم موندگاریش عالیه پخششم خیلی خوبه و فقط بازخورد خوب داشته برام این چند روز .اگر نسخه های قبل ریفرموله شدنش رو یافتید در خریدش شک نکنید .
ممنون آقا مصطفی و آقا احسان بابت لطفتون .حتمن تست میکنم گزینه های پیشنهادی شما بزرگوارانو .
دوستان اگر لطف کنید منو راهنمایی کنید ممنون میشم .
سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی عطرافشان .
دوستان اگر میشه لطف کنید به بنده کمک کنید برای انتخاب بین این کارها از نظر رایحه و همه پسند بودن و هم اینکه از نظر پخش و ماندگاری .
la nuit de I'homme1
2.wood Rocky mountain
3.ch men
4.armani code
5.L'Instant guerlain
6.givenchy play intense
دوستان اگر پیشنهاد بهتری تو همین رنج قیمت برای این فصل دارین ممنون میشم راهنمایی کنید تا انتخاب بهتری داشته باشم .
بسیار سپاس گزارم آقا حسین .
با این قیمت پخش و موندگاریش یکی دوساعت هم باشه کافی و راضی کنندست .میخواستم ببینم اگه پخشش کمتر از یه ساعته نگیرمش چون در اون صورت دیگه به صرفه نیست.بازم ممنون بابت پاسخگوییتون.
1 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری
سلام .از دوستان کسی میدونه پخش و موندگاری این کار چقدره ؟با توجه به قیمت پایینش آیا ارزش خرید داره ؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir