پرسش ها | مانی آدامیان
در مورد برند Louis Alavia 13 اردیبهشت 1403

چند روز قبل با یکی از دوستان برای خرید عطر رفتیم یکی از "فروشگاه های معروف" اسم فروشگاه رو نمیبرم که تبلیغ نشه این دوستمون دنبال یه عطر نیش و خاصی بود که اسمش رو هم نمیدونست چون عمان دیده بود و فقط شکل شیشه عطر یادش بود. بگذریم، خلاصه بعد کلی کلنجار رفتن و کلی عطر تست کردن اون عطری رو که میخواست پیدا نشد که نشد اما در طول این جستجو که تقریبا زمانش هم طولانی شده بود فروشنده محترم با اصرار زیاد برای فروش عطری به اسم (کینگ ریچارد) پافشاری میکرد و هر بار که یکی از عطر های فروشگاه رو تست میکردیم دوباره با یه کینگ ریچارد دیگه ظاهر میشد و پیشنهاد میداد خلاصه این پافشاری برای فروش کینگ ریچارد چندین بار تکرار شد و هر بار با یه نه بزرگ از سمت من مواجه میشد. و در آخر هم هیچ خریدی انجام نشد و برگشتیم. خلاصه که بعدش کلی سرچ کردم و معلوم شد که این کینگ ریچارد یه لاین از یه برند هست به اسم Louis Alavia که اصلا تا حالا اسمشم نشنیده بودم البته الان تو فراگرانتیکا موجود هست ولی نمیدونم چرا هنوزم شک دارم به این برند ولی تا دلتون بخواد تو سایت های ایرانی دارن میفروشنش از دیجی کالا گرفته تا . . . حتی تو آمازون هم یک نمونه از کینگ ریچارد به فروش میرسه که البته شیشه و پکیجینگ عطر متفاوت هست دوست داشتم به اشتراک بگذارم تا دوستان عزیز هم نظرشون رو بگن

 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir