نظرات | ایمان س
ترتیب نمایش
UOMO در زبان ایتالیایی اوآمو خوانده میشود
بین این کار و نسخه فور هیم اینتنس، کدام یک بیشتر به فور هیم(خاکستری) شباهت داره؟
آخه من فورهیم رو دارم که رو به اتمام هست و اینقدر عاشقشم که میخوام دوباره بگیرم، اما از طرفی برای کامل کردن کلکسیونم ترجیح میدم کار تکراری نگیرم.ممنون میشم دوستان راهنمایی بفرمایند.
فکر نمیکنم شباهت قابل بیان و توجهی بین این دو کار وجود داشته باشه.
من لالیک مشکی رو خودم دارم اما این کار رو نه، و نظرم رو با توجه به نظرات سایرین در این سایت و سایت های دیگه خدمتتون عرض کردم.
بعد از گذشت چیزی حدود 40 سال از تاریخ طراحی و ساخت این عطر، میتونم بگم هنوز هم بسیار خاص هست و من نوعی آماتور هنوز بویی مشابه این عطر پیدا نکردم. به شدت کاست بنفیت است و یکی از بهترین انتخاب های زیر 150 تومان برای افراد با تیپ کلاسیک است، میشه گفت با تیپ جین اصلا سنخیت نداره.پخش و ماندگاری خوبی هم داره و به نظرم کسی که به جمع آوری کلکسیون عطر علاقه منده حتما باید این کار رو توی مجموعه ش داشته باشه.
با نظر کسانی که پخش و ماندگاری این کار رو ضعیف میدونن اصلا موافق نیستم.و نکته ی آخر اینکه علیرغم اینکه رایحه ش چندان طبیعی نیست اما ترکیب بوی مرکبات و چرم رو به وضوح میشه حس کرد.
2 تشکر شده توسط : ‌آرش azi
با این حرف که به قیمتش نمیارزه خیلی موافقم اما در مورد بوی خیار باید بگم به شامه ی من این عطر رو میشه در دسته ی عطرها با بوی برجسته ی خیار دسته بندی کرد.
جالبه من هم نارسیسو فور هیم دارم و بعد از یکی دوبار اسپری دقیقا دچار همین مشکل شد...البته نشتی نداره و فقط سر پلاستیکی نازل کج قرار میگیره و عطر رو کامل پودر و پخش نمیکنه
Rose Amouage - Rose Elixir Christian Dior
دوستان اگه بخوایم یکی از کارهای خیلی معروف طراح این عطر رو نام ببریم اون لالیک اونکه نوا یا همون لالیک مشکی هست نه تق ایقمس(هرمس) چون تق رو ایشون طراحی نکردن.
همچنین لالیک مشکی اسپرت هم کار ایشونه.
جالبه که به نظرتون شیرین میاد چون این رایحه از نظر کاملا تلخ هست یک بوی نارنج مانند داره
خیلی اشتباه هست که بگیم آزارو پورهوم خنکه! راستش اولین باره که میشنوم چون به هیچوجه حتی نزدیک به خنکی هم نیست و گرمه گرمه!
1 تشکر شده توسط : شهاب بهادری

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir