نظرات | حسام علیزاده
ترتیب نمایش
ممنون از دوستان
یکی از دوستان می توان توضیح دهد آمبروکسان چیه ؟! (من از چند نفر پرسیدم (راستش حوصله سرچ ندارم ! دوستان پاسخ دادند به نوعی همان عنبر است ! اگر اینطور است خوده عنبر را هم یه توضیحی بدهید خوب است .)
من با نظر امیررضا کاملا موافق هستم این عطر یکی از عطرهای همسر بنده هستش پخش بوی اینکار خیلی هم خوب است ! بالای ۸ ساعت به راحتی بوش همراهتون هست ! ببینید من از دارم از دید کسی که عطر رو نزده اینو میگم من بوی اینکار رو کاملا حس میکنم . ضمنا این از اون کارهایی هستش که رایحه اولیه با آنچیزی که بقول دوستان عطرباز درای داون وجود داره خیلی فرق داره داری داون اینکار چوبی هستش به نظر من در کل هم پخشش خیلی خوبه بخصوص رد بویش. نمیدونم واقعا همین کار رو تست کردید یا نه چون سری مغوی فلنکرهای زیادی دارد.
3 تشکر شده توسط : In The Dark آرامیس
والا خیلی عجیبه ! البته فارنهایت جدید که بله پخشش کم شده اما نسخه قدیمی محشر بوده. در مورد له پرفوم هم خیلی عجیبه من دارمش خیلی شبیه فارنهایت ابسولوت هستش اما پخشه بوش خیلی خیلی خوبه من تعجب میکنم شما میگید خوب نیست ! بخصوص که میگید باهاش دوش گرفتید من خودم فارنهایت ابسولوت یکی از عطرهای روزمرم بود توی پاییز و کمی هم زمستون بعد از اینکه فارنهایت له پرفوم اومد گذاشتم برای مصرف زمستونم واقعا خیلی خوب جواب میده تعحب میکنم میگید پخشش کم است اونم این شکلی که میگین. اما بین این هایی که فراز جان شما اسم بردین هیچ کدوم پخش بالایی ندارن حتی خوده عود لدر هم پخشش چندان جالب نیست حداقل در نسخه های جدیدش (من نسخه اروپا را دارم). والا توی کارهای پر پخش سری های موگلر خوبن و اسپایس بامب ویکتوراندرولف اما همشون گرم هستن برای این فصل چندان مناسب نیستن البته اگر همش در محل کار هستید خوبن چون همه جا الان سیستم سرمایشی نصب شده و خنک هستن. در کلم توی تابستون عطرهای با پخش بوی خیلی بالا نداریم حداقل من که ندیدم توی این همه مدت البته اگه رایحه رو فاکتور بگیریم فکر میکنم چندتا کار هستن که بوهاشون چندان جالب نیست اما پخشه خیلی زیادی دارن ! حالا دوستان دیگه هستن بهتر میتونن شما رو راهنمایی کنن.
نه مانی جان خیالت راحت باشه من خودم سری اول رو داشتم بعدم به خاطر یه حراجی نسخه جدیدترشون خریدم (۲۰۱۵) با قیمت خیلی خوب هیچ فرقی نمیکردن تقریبا حدود ۱ ماه پیش هم آخرین نسخه اش رو برای یکی از دوستام هدیه گرفتم که استرالیا زندگی میکرد اونطرف اواسط پاییز هست خودش که خیلی راضی هست میگه پخشش خیلی خیلی بالاست و خیلی قوی برای همینم بستتش گذاشته برای زمستون :)) من نمیدونم دوستان چی تو ذهنشون هست واقعا عجیبه نه جایی گفته که سری جدید ریفرموله شده نه من خودم از هیچکس شنیدم اولین باره اینجا میشنوم !
ای کاش همین دوستانی که خریدن نظرشون رو بذارن اینجا فعلا که هم من گفتم و هم امیررضا خان که نسخه ۲۰۱۵ هیچ تفاوتی نمیکنه ! منم میگم ۲۰۱۶ هم همونه ! حالا تصمیم با خوده دوستان هست !
1 تشکر شده توسط : مانی والی‌زاده
حداقل فکر میکردم در هنر نژادپرستی جایی نداشته باشد گویا در ایران از ورزش تا هنر همگی درگیر مسائل نژادی شدن !
بد نیست دوستان یک نکته را در نظر بگیرن برند امواژ تقریبا هیچ چیزش به جز همان تم روایح ساختاریش عربی نیست یعنی مسئول برند و مدیرش و ... همگی افرادی غربی هستند ! عطارهای مشهوری هم در این خانه کار میکنن کلا من دفاع نمیکنم قبلا هم نظرم رو در بخش اینترلود گفته بودم.
اما فکر میکنم امواژ جزو اولین نیش هایی بوده که در ایران وارد شده به همراه کرید و چندکار دیگر ...
3 تشکر شده توسط : مهربد Rezvani
مسعود جان چندتا نکته میگم و بحث رو خاتمه میدم.
من ایران زندگی نمی کنم و امواژها رو را از اولین سری تولیدش تا به الان چیزی بین ۱۵۰ دلار بیشتر پول ندادم ! دیور و باقی نیز بسیار کمتر. اما قیمت رسمی برند همان ۳۰۰ خورده ای دلار هست که از اول و تا الان به همین قیمت بوده و تغییری نکرده. مهم خرید شماست مسعود جان این هیچ ربطی به برند نداره .
قیمت های بازار ایران رو نمیدانم اما یادم است ۲ سال پیش که اومده بودم قیمت های چند فروشگاه خیلی عجیب و غریب بودن . بیشتر قیمت بازار ایران گویا هم قیمت ریتیل کالا ها هست و بیشتر
در مورد امواژ من تقریبا تمامشان را دارم چه مردانه چه زنانه چندتایی رو که خودم خیلی مصرف میکردم رو دوباره خریداری کردم بله ریفرموله شدن اما نه به اون شکلی که فکر میکنید رایحه همون هستش اما پخششون دیگه بمب نیست در بعضی مواقع از تندی روایح هم کم شده این اتفاق خوبی هست .در کل اگر عطرباز باشید میدانید کارهای در بین این برند وجود دارد که واقعا خوب هستن سری های خاصش که کمیاب هم هستن مثل تریبیوت که بماند با نظر ایکاروس هم موافقم کاملا لاین زنانه امواژ بسیار زیبا تر کارشده است در بعضی از مواقع حتی قابلیت یونی بودن رو هم دارن مثل ممویر اپیک زنانه. اما بحث من اینجاست این که عطری خوب باشد دلیل بر قابل استفاده بودنش برای شما نیست مثلا کار نرولی پورتوفینوی تام فورد ! بویش را دوست دارم اما به هیچ وجه حاضر نیستم ازش استفاده کنم و بسیاری از کارهای دیگه ! یه مثال گرون هم بزنم خیلی مد شده این روزا ! انیگمای روژا داو به هیچ وجه حتی حاضر نیستم ذره ای از این بو رو بدم اما کارش را تحسین میکنم.
در کل هر برند یک فلسفه ی و سبک کاری خودش رو داره اتفاقا این برند هم نیش مارکت است و نیازی به راضی کردن عام نداره.
در کل این داستان ریفرموله ها اینطوری من فهمیدم توی ایران خیلی مهم و حیاتی هست !!!!
یادمه یه زمانی یکی از دوستام میگفت عطر یه چیزه تجربی هست شما با توضیح و ... نمیتونی کسی رو علاقه مند به یک عطر کنی. منم این قصد رو نداشتم کل این مطالب رو هم گفتم که به این برسم دوست نداشتن کارهای یک برند دلیل بر بیکیفیت بودن یا بد بودن اون نیست ! مثلا چون من از کارهای کرید و یا اودین اصلا خوشم نمیاید دلیل بر بد بودن برندشان نمیشود.
در نهایت هم من فکر میکنم تمامی این حرف ها صرفا به خاطر عربی بودن این برند است !
2 تشکر شده توسط : امیر جمیلی Mehran
!
مسعود جان شما چندتا کاره امواژ رو تست داشتین ؟! انصافا این برند را با مارلی مقایسه میکنید ! امواژ واقعا برند خوبیست بخصوص در کیفیت محصول.
ضمنا اینکه عطر باید تغییر نت داشته باشد یه الزام نیست ! خیلی از عطرها اینجوری نیستند خیلی !!! ضمنا تمامی آثار هنری معروف سافت نبودن ! خیلی ها هارش هم بودن !
در کل تعاریف دوستان از عطر و مباحث بحث شده در این سایت بعضا دیگر خیلی خنده دار میشن ! نمیدونم اما به نوعی یه جور دیگه از همه صحبت ها برداشت میشه کرد !
همینش مشکله دیگه ایکاروس جان. واقعا کابوسی هستش حال که در کل به این نتیجه رسیدم که کلا پخش بالا نخوام برم پخش متوسط بگیرم تجدید کنم بهتره ! آخه توی گرمای شدید تابستون هیچی مثل یه عطر مرکباتی ترش با کمی رایحه دریایی نمیتونه آدم سرحال بیاره باور کنید !
در مورد Andy warhol ایکاروس جان من همون رو تست داشتم اما به نظرم گرم هست حداقل نهایت برای پاییز نمیدونم من نتوستم برای تابستون باهاش ارتباط برقرار کنم باز برای بهار شاید بشه یکم بهش تخفیف داد. kobe رو حتما باید برم تست کنم آن کورکوژان رو هم تست داشتم میگم تم صابونی داشته اما خیلی خوب بوده در کل توقع من خیلی بالا هست ! برگاموت ۲۲ و سل مارین رو دارم دوستشون دارم برگاموت ۲۲ جزو همون کارهای تجدیدی هست !!! در مورد ماندرین تام فورد به شخصه رایحهشو پسند نکردم خیلی ساده برای یک عطر به این گرونی !
حال با این اوصاف من میگم اگر بخواهی عطرهایی معرفی کنی که ترش و واقعا تابستونه باشن و پخشش معمولی داشته باشن در حد معقول نهایت ۲ الی ۳ ساعت بعد هم بشه تجدیدشون کرد چی رو معرفی میکنی ایکاروس جان ؟
برای مثال این سه کار جزو دمه دستی های تابستونه من هستن =>
Allure Homme Edition Blanche
Hermes Terre d'Hermes Eau Tres Fraiche
Guerlain Homme Intense
هرمس رو خیلی دوست دارم اما خوب پخششون همون یه ساعت اول هست !
ایکاروس جان ازت ممنونم.
مرسی ایکاروس جان

آن کورکوژان را تست داشته ام کارزیبایی است اما تمش صابونی می شه ! نمیگم بده نه خیلی صابونی زیبایی است خیلی اما من به شخصه با صابونی بساز نیستم فکر کنم اینجوری که تجربه کردم تمامی کارهای سیتروسی تابستونی با پخش بالا تم صابونی به خودشون میگیرن !
تام فورد ماندرین رو دوست ندارم حداقل اصلا به قیمتش نمی ارزه اما ایتالیا جدا خیلی خوبه خیلی . اما توی تابستون ها خیلی به کارم نمیاد.
کار kobe رو من تست نداشتم اما شنیدم اونم صابونی هست!
یک چیزی اون کار باند۹ یعنی اندی وارهل مگه گرم نیست همونی که شبیه پلام ژاپنی تام فورد هست من پلام ژاپنی رو دارم برای همین هیچ وقت سمت این یکی نرفتم.
بازم ممنون ایکاروس عزیز باید یک بار دیگه برم چندتایی رو تست کنم و یه فرصت دیگه بهشون بدم

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir