نظرات | گیسو سلجوقی نژاد
ترتیب نمایش
امیدوارم در مورد تصمیم جدیدتون تجدید نظر کرده و بخش فروش رو دوباره اضافه کنید.من تازه با سایتتون آشنا شده بودم و تقریبا هفته ای دو بار و بعضی وقتها حتی هر روز سری به سایت میزدم تا هم از تخفیفی هاتون مطلع بشم و هم نظر کاربران رو بخونم.در هر حال امیدوارم به خواسته ها و اهدافی که در بالا ذکر کردید برسید.
عطر افشان عزیزم ممنون از ارسال سریعتون مثل همیشه.عطری خوشبو با بوی گل مریم و یاس و رز.نوستالژیک و زیبا.من عاشق گل مریمم ولی با عث سردردم میشه به همین علتم از عطرهای گلی وحشت دارم اما این عطر ناز و قشنگ اصلا ناراحتم نکرد.خوبه که قبلا سمپلش رو تهیه کردم و با چند بار تست مطمئن شدم.ای کاش سمپلهای اینسولینها و شالیمارهای گرلن رو هم داشتین.
خواهش میکنم زیبای عزیزم.بله پخشش میشه گفت متوسطه. ای کاش یه کم بالاتر بود و میگرفتیش.میبوسمت
به زیبای عزیز
سلام زیبا جان.خیلی ممنونم عزیزم.ببخشید که جوابتون رو دیر میدم همین الان یادداشتتون رو دیدم.والله من مثل شما و سایر دوستان در مورد عطر چندان سررشته ای ندارم و دقیقا نمیتونم جزء به جزء نتهاش رو تحلیل کنم ولی تا جایی که بتونم براتون توضیح میدم.من با دو پاف تستش کردم اولش بوی خنک و فرش وشاد مرکبات رو کاملا حس کردم ، تقریبا حدود یک ربع بعد بوی گلی دلنشینی که فکر میکنم یاس بود رو تشخیص دادم بوی شکوفه پرتقال و لاله مردابی رو من تا حالا بو نکردم و نمیدونم چه بویی میدن ولی کلا نت وسطش خیلی خوشبو و جذاب بود.نت آخر هم بوی وانیلی و یه کم چوبی رو من حس کردم .کلا هر سه نتش برام خیلی خوشایند بود.من که خیلی دوستش دارم.پخشش متوسطه،شایدم متوسط به پایین ولی موندگاریش خوبه.البته روی پوستم تست نکردم چون روی پوستم هیچ عطری موندگاری نداره ولی روی لباسم فکر کنم 5 یا 6 ساعت دوام آورد،حتی بعد از 24 ساعت بوش رو حس کردم البته از نزدیک.و الانم که این مطلب رو براتون مینویسم بوش رو از روی میز آرایشم که کنار میز کامپیوترمه کاملا حس میکنم. یعنی من که از بوهای تند و تیز و خیلی گلی سر درد میگیرم و از بوهای خیلی شیرین هم خوشم نمیاد این عطر ایده اله.
1 تشکر شده توسط : فاطمه صفرپور
سلام عطر افشان عزیز.ممنون بابت ارسال سریعتون.این عطر رو هم بلیند بای کردم و خوشحالم که باز هم از خریدم پشیمون نشدم.خیلی خوشبو و نازه وجا داره تشکر کنم از تمام دوستانی که با خوندن نظراتشون این عطرو گرفتم.
1 تشکر شده توسط : Parastoo
سلام عطرافشان عزیز.تشکر میکنم که باز هم سرموقع و خیلی زود ارسال کردین.عطر ملایم، خوشبو و بی آزاریه و برای من که با عطرهای گرم و تند اصلا سازگار نیستم و سردرد میگیرم کاملا مناسبه.ممنونم و موفق باشین.
سلام مدیر عزیز.من این عطر رو برای تولد برادرم گرفتم و واقعا ممنونم که خیلی سریع یعنی کمتر از 24 ساعت اونم به شهرستان، ارسال کردین.
پاسخ مدیر : سلام مبارکتون باشه.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir