نظرات | علی حاجی پور
ترتیب نمایش
دوستان حالا که عطرافشان دیگه بخش فروش نداره میشه نام فروشگاه رو تو کامنت آورد؟
دوستان الان وضعیت پخش و ماندکاری دیور اُم چطوره؟ رایحش رو خیلی پسندیدم و از اونجایی که رایحه اُم اینتنس و اُم پارفیوم رو دوست ندارم، میخواستم ببیتم ماندگاریش چطوره ؟ کار دیگه ای نزدیک به این کار میتونید بهم معرفی کنید؟ ولنتینو یومو اینتس بیشتر نزدیک به اینه یا اُم اینتس ؟
سلام دوستان کسی این کارو تست کرده؟ میخواستم نظرتون رو بدونم. شنیدم که شبیه به دیور اُم اینتس هست، من اینتس برام بوی لوازش آرایش میده و سلیقه من نیست، عوضش ترکیب تونکا و زنبق رو توی آرمانی او دِ نویت دوست دارم و خوشاینده برام. میخواستم بدونم این کار‌ چطوره و ترکیب زنبق و تونکا وانیل چه‌طور از آب در اومده، آیا مثل اُم اینتنس بوی لوازم آرایش میده یا نه.
به نظر من این سایت میتونه مرجع قیمت هم باشه ، شما میتونید خودتون یه قیمت تقریبی برای هر عطر از ارزون ترین قیمتی که دارید تا گرون ترینش قرار بدید ، یا مثل سایت [...] که در زمینه موبایل فعالیت میکنه ، امکان ثبت قیمت برای هر عطر رو توسط فروشگاه های مختلف اضافه کنید ، که یه سری از فروشگاه ها نتونن با قیمت های کاذب سر مشتری کلاه بذارن ، قیمت ها هم رقابتی تر میشه ، شما هم علاوه بر امکانات قبلی به مرجع قیمت هم تبدیل میشید و مشتری میتونه از قیمت های روز توسط فروشگاه های مختلف اطلاع داشته باشه تا بتونه تصمیم درست تری بگیره . من خودم این چند وقته خیلی کمتر به سایت سر زدم چون برای پی بردن به نظرات و کیفیت عطر ، سایت های خارجی با کاربران بیشتر موجود هستن که شاید منبع مناسب تری باشن برای این مورد ولی اگه بتونم باری عطر مورد نظرم حدود قیمتی داشته باشم خوب اوضاع فرق میکنه و باز هم سر میزنم . یه مزیت دیگه ای که این مورد نسبت به قبل داره کاربر ها میتونن از قیمت عطر هایی که موجود ندارید هم مطلع بشن .
یه موضوع دیگه ، حالا که بخش فروش رو برداشتید ، تمام عطر های تمام برند هارو اضافه کنید تا بتونیم از نظرات بقیه استفاده کنید ، قبلا نبودن یه سری از عطر ها با توجه به موجود نداشتن فروشگاه شما توجیح منطقی داشت ولی الان خیر .
پیشاپیش تشکر میکنم ازتون ، امیدوارم توجه کنید به نظرم .
سلام دوستان ، یه عطر برای استفاده روزانه در تابستان با بوی قالب هندوانه ، طالبی ، یا خیار میخواستم ، ملایم و شاد و سر زنده و نشاط آور باشه و زیاد شیرین نباشه و ترجیحا هم تلخ نباشه قیمت هم مهم نیست ، این عطر راضیم میکنه ؟ پیشنهاد دیگه ای دارید ؟
,تشکر از `نوید ابوطالبی جهرمی` عزیز و `سلطان عطر باز های ایران و توران`
سلام خدمت همه دوستان ، لطف میکنید چند تا کار عودیه خوب بهم معرفی کنید ؟ همین m7 و شگیا از مارلی رو که بو کردم پسندیدم ، میخواستم چند تا کار عودیه خوب معرفی کنید بهم . با تشکر از همه .
سلام خدمت ایکاروس عزیز ، ممنون از وقتی که میگذارید و راهنمایی های ارزشمندی که میکنید . میخواستم نظرتون رو راجب این عطر Fahrenheit Le Parfum بدونم . در کل من برای فصل پاییز و زمستان دنبال عطری هستم که به عطر امضام تبدیل بشه و ترجیح میدم که بوش کمتر بین مردم شنیده شده باشه ، و بتونم با اون بو شناخته بشم از این عطر ها برای این فصل خوشم میاد :
Fahrenheit Le Parfum
Armani Code Ultimate
M7 Oud Absolu Yves Saint Laurent
Armani Eau de Cèdre
میخواستم نظرتون رو راجبشون بدونم از نظر کیفیت رایحه و همچنین ارزش در برابر قیمت پرداختی و اینکه پیشنهاد دیگه ای دارید برای بنده یا خیر .
برای فصل بهار و تابستونم هم دنبال یه عطر با همن خصوصیات بالا هستم یعنی تبدیل به امضا بشه و ترجیحا کمتر شنیده شده باشه بوش بین عموم ، گزینه های زیر مورد پسند من هستن از نظر رایحه :
Terre d'Hermes
Galloway Parfums de Marly
Aqua Fahrenheit Christian Dior
ممنون میشم نظرتون رو راجب این عطر ها و همچنین پیشنهادات خودتون رو بگید .
این عطر هارو برای مصرف در محل کار و همچین دانشگاه میخواستم ، چون در طول روز رفت آمد دارم بین این 2 مکان . دانشجوی کامپیوتر هستم و در شرکت بانکی مرتبط با رشتم کار میکنم ، اکثرا تیپ رسمی میزنم ، پیراهن آستین بلند و شلوار کتان و در زمستان ها در بیشتر مواقع اور کت و پالتو ، گاهی هم تیپ اسپرت ، شلوار جین کلاسیک و تیشرت 3 دکمه ساده .
باز هم سپاس از وقتی که میگذارید .
به نظر من هم کاملا خنک و ترش هستش ، نمیدونم چرا نوشتن خنک و شیرین .
Cologne هستش ، ماندگاریش بد نیست ولی پخش ضعیفی داره به نظرم .

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir