نظرات | محمد حسین شریعت
ترتیب نمایش
اینیشیو،اشتباها موبایل ایناسیو چاپ کرده
1 تشکر شده توسط : derrick
به شدت خوشبو و با کیفیت،اگه واقعا نخواهید وسواس به خرج بدین و نت ها رو موشکافی نکنید،هیچ فرقی بین این عطر با نیش هایی مثل angel's share و یا حتی side effect اینیشیو،،پیدا نخواهید کرد.
با توجه به قیمتش و کیفیتش حتی در blind buy کردن هم شک نکنید
24 تشکر شده توسط : Anahita Kian Nik مهریار
Leather Eau de Parfum
لینک به نظر 26 مهر 1401 تشکر پاسخ به دانیال رادمنش
سلام و عرض ادب
والا من حدود ۱ سال پیش یدونه پگاسوس خریدم که فکر کنم تولید ۲۰۲۰ بود،چنان ریفورموله شده که نهایتش ۲،۳ ساعت پخش و ماندگاری داره،فکر میکنم گودولفین هم وضعیتش بهتر از پگاسوس نباشه،
من همین آکوا دی پارما رو از عطرافشان خریدم،خودم اولش از بوش راضی نبودم ولی الان واقعا لذت میبرم و در ضمن بازخورد خیلی خوبی هم از اطرافیانم گرفتم.
9 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی ارژنگ بوترابی
Journey for Men
لینک به نظر 27 شهریور 1401 تشکر پاسخ به علیرضا
ممنون از راهنماییتون،به نظرتون از بین این دو تا کدوم احتمال بیشتری ریفورموله نشده؟با توجه به اینکه نسبتا جز عطر های قدیمی محسوب میشن
1 تشکر شده توسط : بابک
Journey for Men
لینک به نظر 27 شهریور 1401 تشکر پاسخ به Dragon
ممنون ازلطف و راهنمایی شما🌹
2 تشکر شده توسط : بابک Dragon
Journey for Men
لینک به نظر 27 شهریور 1401 تشکر پاسخ به ارژنگ بوترابی
درود مجدد بر شما،والا من ۱۲،۱۳ تا دارم از انواع مختلف که اگه خواستین اسامی رو مینویسم ،ولی تنها گروه بویایی که نیست چوبی هستش ،به خاطر همین افتادم تو صرافت جهت خرید،خودم هم اول نظرم پرایویت لیبل بود ولی بعد از اینکه جورنی رو سمپلش رو گرفتم ،احساس کردم شباهت هایی دارن و گفتم از نظر اساتید استفاده کنم.
5 تشکر شده توسط : محسن علی رشوند
سلام و عرض ادب خدمت سروران عزیز،
من میخوام بین این عطر و جووی پرایویت لیبل یکی رو برای فصل سرما تهیه کنم،با توجه به اینکه هر دو رو تست داشتم و با وجود تفاوت درربعضی نت ها ،از نظر من مبتدی تم کلی هر دو رو احساس کردم تا حدی شبیه هست،ممنون میشم از دوستان با تجربه و اساتید حرفه ای که بنده رو راهنمایی کنن که از نظر پرفورمنس و بازخورد ،کدام رو بیشتر توصیه میکنید؟
ممنون از راهنمایی شما🌹
4 تشکر شده توسط : هاشم پور Rezvani
Russian Leather
لینک به نظر 28 مرداد 1401 تشکر پاسخ به 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
ممنونم از راهنمایی و پاسخ ارزشمند شما🌹🌹
1 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سلام و عرض هدب هدمت سروران عزیز
سوالی داشتم ،دوستان گرامی عطری رو سراغ دارید که بوی شبیه به russian leather داشته باشه ولی پخش و ماندگاری قوی هم داشته باشه،ظاهرا bottega veneta بوی شبیهی داره ولی اونم پخش و ماندگاری قابل توجهی نداره...
ممنون از راهنماییتون
3 تشکر شده توسط : مهریار zero
این عطر چرا موجود نمیشه،واقعا از کجا میشه اینو تهیه کرد؟
1 تشکر شده توسط : سینا سمیع

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir