نظرات | عبداله نامی
ترتیب نمایش
عطر افشان عزیز
لطفا بفرمائید چرا قیمت های فروش حذف شده است ؟ درخواست کننده چگونه باید قیمت ها را رویت کند؟
ایکاروس عزیز
بیان وتعریف های دوستان از شیوه نگارش ونظرات شما قبل ازهرگونه تعبیر وتمجیدو..... که تحلیل میفرمائید . یک واقعیت عریان است .. بنابراین اینجانب درجایگاه یک دوست کوچک باید عرض کنم مانع بیان احساس دوستداران خود نشده وانتقاد نفرمائید . چرا که این بیانات دوستان درواقع ارج گذاشتن به مهارت های بالقوه شماست ونگارشی از بیان شخصیت شمانمی تواند باشد هر کسی در بیان احساس خود به هرانچه زیبا می بیند ازاد است ولیکن پاسخ شما بیان غنای تفکر ومنش وشخصیت شماست که بی گمان در اذهان مردم تاثیر گذار خواهد بود .. ممنون
ایکاروس عزیز.. تحلیل . الفاظ. تشبیهات .استعارات .شما در شناخت و تشخیص روایح وترکیب ویاتفکیک انها .وبررسی واظهار نظردراین مورد. بسیار تخصصی و تحسین برانگیز می باشد.نمیدانم مبنای این مهارت چگونه دروجود شماحاصل شده است .بدون شک شامه قوی به همراه ادبیات و بیان مرتبط وشیوا. یک سنفونی زیبائی رارقم زده که هر کسی که حتی شناخت کافی ازساختارعطر وادوکلن هم نداشته باشد ازبیان شما لذت برده و به شناخت بیشتر دراین فن تشویق وعلاقمند میشود..امیدوارم در اگاهی دادن به دوستان علاقمند به روش خودتان که گاها در پاره ای ازجملات به سان ترنمی از یک ملودی است . موفق باشید. ارادتمند شما نامی
2 تشکر شده توسط : complihanicated ‌آرش
من چند سال قبل black opium مردانه داشتم .ولی یک نمونه قهوه ای روشن آن (زنانه) که روی ان مارک نی باطلاق حک شده . خریده بودم که متاسفانه در بازار گیر نمی اد با بوی گرم وماندگار و فوق العاده بود هرجا میرفتم مردم ازمن نام ادوکلن را می پرسیدند.فضای اطاقم و دفترم همیشه بوی این ادوکلن را داشت من تاکنون همچین ادوکلن ای ندیده ام متاسفانه در مجموعه عطر افشان معرفی نشده است . این ادوکلن را برتر ازشانل5 میدانم.
سفارش ادوکلن ارامیس اینجانب در ظرف 24 ساعت دریافت شد بسیارممنونم . کالا اصل است ورایحه قوی وماندگاری دارد خوشحال میشم اگر به به سئوالات اینجانب پاسخ بدهید.
1- چرا ارامیس خریداری شده بدون سلفون که به هر حال محصول را اکبند نشان میدهدارسال شده است.
2- عطر افشان دارای کلکسیون بسیارقوی از عطر واودکلن است چرا شما انواع ادوکلن ارامیس راکه قدمت بالای 40 سال داشته و هنوز طرفدار دارد . در مجموعه دارید ولی ادوکلن هائی مانند بروت (Brut)واوپیوم Opium)راکه خواهان بسیاردارد وازنظرقدمت تولید بسیار جوانتر ازارامیس می باشد. در مجموعه شما دیده نمی شود . امیدوارم این ادوکلن هارا نیز در مجموعه قراردهید تابتوانم با اعتماد به اصل بودن ان هاراخریداری نمایم
پاسخ مدیر : مبارکتون باشه. آرامیس قهوه ای از مبدأ یعنی شرکت تولید کننده بدون سلفون عرضه میشه. مثل برخی کارهای دیگه همچون کول واتر از دیویدف و اونتوس از کرید.
مجموعه ادکلنها کامل نیست و به مرور و با اولویت محصولات پرطرفدارتر در حال تکمیل شدن هستند.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir