نظرات | nima khatami
ترتیب نمایش
سلام،
من یه پیشنهاد دارم، به نظرم حداقل بخش فروش سمپل رو راه اندازی کنید.
دقیقا، من سوالم رو چند بار پرسیدم ولی کسی جواب نداد، برای کسی که این سبک بو رو میپسنده و دنبال یه عطر خاص تره (تا 600تومن) چه عطری رو معرفی میکنید؟
البته بوی آرمانی کد رو هم خیلی دوست دارم، ولی چه لجند و چه کد خیلی دم دستی شدن، فارنهایت رو به پیشنهاد دوستان بو کردم اصلا خوشم نیومد، کلا به اون سبک بو و بوی گلی علاقه ندارم.
اگر لطف کنید و چند عطر خوب معرفی کنید ممنون میشم، از ادمین عزیز هم بابت ارسال های بی ربط عذر میخوام.
ممنون سید جان، ولی اصلا از بوی فارنهایت خوشم نیومد به نظرم یه بوی گلی داره (شاید من اینجوری حس میکنم) ولی از اون سبک بو و بوی گلی کلا خوشم نمیاد.
اساتید گرامی، سید (ساحا)ی گل گلاب، میثم وظیفه نازنین و Iris عزیز، منتظر راهنمایی های شما عزیزان و بقیه دوستانم.

پ ن: چند روز پیش فارنهایت رو تست کردم ولی باهاش ارتباط برقرار نکردم.
سلام به همه ی دوستان عزیز،
از مدیریت سایت معذرت میخوام که سوالم رو اینجا می پرسم، چون راه دیگه ای پیدا نکردم.
دوستان من چند ساله که عطر ثابتم این عطره و قبل از اون هم آرمانی کد رو استفاده می کردم، البته از برندهای دیگه هم استفاده کردم ولی واقعا این دوتا عطر رو می پسندم، حالا با توجه به این توضیحات میخوام یه عطر مناسب بهم معرفی کنید (ترجیحا زیر 600 تومن)، پیشاپیش از راهنمایتون ممنونم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir