نظرات | Pedram
ترتیب نمایش
میشه توضیح بدید چرا تام فورد بلک ارکید رو زنانه نوشتین ولی این کار از ریو مردانه شده؟ آیا اشتباهی صورت گرفته؟
پاسخ مدیر : توضیحات رو مطالعه کنید.
از دید من بوی عطرهای چند دهه پیش رو میده و فقط یه مقدار کم خنکی احساس میشه و هیچ رایحه خاصی برام قابل تشخیص نیست.
این طور میتونم برداشت کنم که با توجه به این که بلو د چنل(امتحان نکردم)جز دسته عطرهای Safe دسته بندی میشه یعنی کسی باهاش مشکلی نداره پس سعی شده کاملاً معتدل و میانه رو باشه
بنظرم اگر کسی بخواد عطر استفاده کنه اما بوی خاص و یا حاشیه داری رو در اطراف منتشر نکنه... یا اینکه نمیدونه قرار هست در چه موقعیتی قرار بگیره... با چه افرادی برخورد خواهد داشت و اون اشخاص چه ویژگی‌ها و یا ذائقه‌ای دارند و... میتونه انتخاب معتدل و خوبی باشه
خوشحال میشم نظرات من رو که از دید یک آماتور هست نقد کنید
پارسال این عطر رو داشتم
بوی شیک و شیرین و خوبی داشت... خیلی خودشو نشون نمیده و یه جورایی آرامش بخشه... مناسب استفاده در مهمانی‌های چند نفره آرام و شبانه خصوصاً شبهای زمستان و یکم پاییز و بهار... شیشه محکم و زیبایی داره...
پخش و ماندگاریش منو راضی نمی‌کرد(احتمالاً مشکل از نوع استفاده من بود) و ردش کردم رفت اما بعدش پشیمون شدم کاشکی نگهش داشته بودم... شاید در واقع اجازه ندادم خودشو نشون بده به همین دلیل هم خاطرات زیادی باهاش ندارم. میتونم با مونت بلنک لجند اینتنس که الان دارم مقایسش کنم که اونم یه عطر شیرین و معتدل با قیمت بیشتر از این عطر هست که به نظرم هالووین اجازه نخواهد داد مونت بلنک در هیچ عرصه‌ای خودش رو نشون بده. شیرینی هالووین کاملاً حرفه‌ای تر و با کیفیت بیشتر به نظرم می‌رسه... کمی مرموز.... کمی مغرور
برای استفاده روزمره هم بد به نظر نمی‌رسه
اوه! و نکته‌ای که تا حالا بهش توجه نکرده بودم! این عطر 125 میل هست... چه خوب...
منتظر هرگونه راهنمایی هستم...
وقت کنم یه بررسی کوچیک در موردش مینویسم...
خب دیگه نظر آماتورا اینجوریه :)
به نظرم میتونه برای یک آدم کم حرف با طبع درون گرا که افراد بهشون القابی مثل بی روح میدن کمی انرژی و تحرک و شایدم تعادل ایجاد کنه...
حدود یه سال میشه این عطر رو به صورت روزمره استفاده میکنم. اصل کار رو امتحان نکردم (یا خیلی کم).
تلخی و یه کم سنگینیش در ابتدا شاید مشام رو میزنه ولی بعد از گذشت دقایقی کوتاه تا حدود زیادی برای یک مرد جوان یا میانسال دلپذیر و دوست داشتنی میشه.

در اویل زمانی که استفاده میکردم خیلیا از فاصله دور متوجه میشدن و در موردش سوال میکردند و من رو به شدت متعجب میکردند. اما بعد از گذشت مدتی نمیدونم چه اتفاقی افتاده که یا خودم و اطرافیانم به این بو عادت کردیم یا اینکه فقط پاف های اول دارای پخش بو و کیفیت بالا بودند یا اینکه این عطر در فصول خاصی خودش رو نشون میده...؟؟!!

من فکر میکردم بهتره با توجه به قیمت مناسب انکر نویر اون رو تهیه کنم اما با بررسی هایی که کردم دیدم حتی مواردی هست که کیفیت ریو رو از اصل کار بالاتر ارزیابی کردند. یاد اون ماجرا افتادم که خواننده ای میاد توی کشور و توی مسابقه تقلید صدای خودش سوم میشه... :)

در کل بوی عطر برام راضی کننده هست اما پخش و ماندگاری به جز روزهای اول دیگه برام راضی کننده نبوده
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
دو هفته ای میشه از یه جای تقریباً معتبر مونت بلنک لجند اینتنس رو خریدم البته با قیمت کمی گرون تر از عطر افشان! در نگاه اول شیشه زیبا و بسته بندی معمولی داره. عطر خوش بویی به نظرم رسید. ولی الان مشکلاتی باهاش دارم.

خیلی زود تر از انتظارم از شیرینی این کار نا امید شدم. حس یه شیرینی خیلی خیلی ساده رو بهش دارم و احساس یک کار حرفه ای یا حداقل در رنج قیمتش رو نداره به هیچ وجه.
این عطر برای من حداقل و توی این فصل اصلاً پخش بو نداره. یعنی 10 دقیقه بعد از اسپری هیچ کس در فاصله یک متری بویی احساس نمی کنه. خود شخص ممکنه تا یک، دو یا سه ساعت بوی عطر رو با کمی توجه درک کنه. در شرایط متفاوت و با مثلن شش پاف آزمایش کردم و از خیلیا سوال کردم. هیچ کس در هیچ شرایطی متوجه نشده... خود شخص استفاده کننده با کمی دقت میتونه بوش رو احساس کنه.
ماندگاری کار متوسط هست.

با توضیحاتی که دادم من اینطور نتیجه میگیرم که این یک عطر شخصی و روزمره هست. یعنی شخص میتونه این عطر رو برای مشام خودش استفاده کنه بدون اینکه اطرافیان متوجه بویی بشن.
1 تشکر شده توسط : اسنودن
امروز 15 میل ریو توسکالدر رو 18 تومن خریدم برای تست و اینکه یه ایده ای داشته باشم در مورد تام فورد توسکالدر که تا حالا امتحان نکردم. منتها نمیدونم خود این ریو اصلی هست یا اینکه ممکنه من یه ریو تقلبی خریده باشم؟؟؟

سوالم اینه که آیا ریو هم تقلبی داره؟ اونم برای 15 میل این کار؟
اگه داره من از کجا بدونم این که تهیه کردم اصل ریو هست یا خیر؟
جعبش دارای برچسب و هولوگرام هست. روی هولوگرام UAE نوشته شده.
نکته عجیبش شکل شیشه هست که من تا حالا ندیده بودم. شکل شیشه های 15 میل ریو که تا حالا دیده بودم به حالت گلابی بود تقریباً. اما این یکی مستطیلی با مقطع مربع هست با یک در دایره ای طلایی رنگ.
ممنون میشم از راهنمایی عزیزان...
با تشکر آقای کامبیز من چطور میتونم اون سمپل ها رو تهیه کنم؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir