نظرات | سجاد حیدری
ترتیب نمایش
من نسخه قدیمی تولید 2011 و قبل از ریفولمه شدنش رو دارم با بچ کد 1W05 که اصالتش رو میشه توی سایت "چک فرش" بررسی کرد. سری به ****** و بخش عطر بزنید
ناراضی هستم از خرید این عطر.
دو هفته پیش این عطر رو از عطرافشان خریدم، روزهای اول بوی خوبی می داد، ولی بعد از دو هفته استفاده، الان بوی الکل خیلی شدیدی گرفته که اصلا نمیشه ازش استفاده کرد. 165 هزار تومن هزینه این عطر رو میریختم توی جوب کمتر زورم می شد. اقلا اگه از اول بوش به سلیقه من نمیخورد می شد ردش کرد، ولی الان بوی الکل گرفته و حالت رو بهم میزنه، گذاشتمش توی کارتنش ببینم بعد از چند هفته تغییری میکنه یا نه، اگه نکرد تبدیل به قاب عکسش می کنم.
"زیر شیشه عربی نوشته فقط برای استعمالات خارجی" که اگر هم اصل باشه یه جورایی توی کشورهای حاشیه خلیج فارس دستکاری شده. به هر حال این دومین خرید ناموفقم از عطرافشان بود، ببینیم خرید های بعدی چی میشه
ممنون از دوستان که وقت گران بهاشون رو صرف پاسخ دادن به بنده کردند. تشکر بسیار بابت راهنمایی...
سلام و عرض ارادت خدمت به تمام دوستان، سروران و اساتید بزرگوار عطرافشان. نظر کامل گذاشتم، ولی الان میبینم که نصف نصف نصف شده (سه مرحله نصفش کنین)
بنده علاقه شدیدی به استفاده از محصولات دیور بلاخص سری "هوم" دارم. ولی متاسفانه تاحالا قسمت نشده که از این عطرساز پرآوازه جهانی و محصولاتش فیض ببرم
غرض از مزاحمت می خواستم از دوستان در مورد خرید یک عطر خوب مناسب با شرایط بنده کمک بگیرم. بنده جوانی 21 ساله ساکن بوشهر هستم و اغلب ماه های اینجا گرم هست. دنبال یک عطر تقریبا هم رده با محصولات دیور و ترجیحا محصولات خود دیور می گردم که پخش بوی عالی و موندگاری عالی داشته باشه، نه عطرهایی که خونه میزنی و میرسی دانشگاه هیچی ازش نمونه!! چند ماهی هست که درگیر این قضیه هستم و حتی این چند شب گذشته یه خواب متفاوت نسبت به شب قبل ندیدم که توش دنبال عطرهای دیور نباشم،
نظرات مندرج زیر دیور هوم پارفوم یا پرفوم رو بارها و بارها خوندم و حتی در سایت های خارجی هم سرک کشیدم، ولی در نهایت به این نتیجه رسیدم که این عطر بدرد آب و هوای ما نمی خوره و نهایتا بشه ازش توی سه الی چهار ماه استفاده کرد. ولی من دنبال عطری هستم که در اکثر ماه های سال بشه از رایحه بی نظیرش لذت برد.
بعد از دیور هوم پارفوم که نتیجه ای در بر نداشت، به سراغ دیور هوم اینتنس کوچ کردم و تک تک نظرات مربوط به اون رو چه در عطر افشان و چه در سایت های خارجی بیش از چندین مرتبه زیر و رو کردم، ولی این مورد هم متاسفانه ریفرموله شده و دیگه قدرت سابق رو نداره. بعضی از دوستان میگن که توقعات رفته بالا و تا 5 ساعت پخش بوی عالی داره و بیش از یک روز هم موندگاری، ولی جای دیگه عکس این قضیه نوشته شده که کلا معادلات رو بهم میزنه. چند ماه پیش (توی زمستون بود) هم توی یکی از فروشگاه های شهرمون یه پاف از دیور هوم اینتنس روی مچ دستم زدم، ولی تا رسیدم خونه (تقریبا یک تا یک و نیم ساعت توی راه بودم) اثری ازش باقی نمونده بود! تنها یک حاله بسیار بسیار خفیف که وقتی بینی رو میچسبوندی بهش به زور احساس می شد. در آخر باتوجه به این شواهد و اکثرا گرم بودن ماه های بوشهر، قید این یکی رو هم زدم (البته دنبال نسخه 6 ماه اول به قبل 2013 خیلی گشتم ولی پیدا نکردم).
حالا موندم با این شرایط چه چیزی مناسب شرایط من هست، از روایح خیلی شیرین، خیلی تلخ، خیلی تند و کلا از این دست خیلی ها بدم میاد و تعریف بالانس بی نظیر محصولات دیور رو خیلی شنیدم. حالا دوستان و اساتید بزرگوار اگر عطری مناسب فصول گرم سال ترجیحا از برند دیور که قدرت جذب بالایی داشته باشه، دیر به دیر نیاز به تجدیدش باشه، یه جورایی تبدیل به امضا بشه، رایحه نزدیک به شاهکارهای دیور هوم پارفوم و دیور هوم اینتنس داشته باشه، پخش عالی بیش از 4 الی 5 ساعت داشته باشه و موندگاریش هم حتی با شستن لباس از بین نره (اغراق آمیز) ، کلا همه چی تموم باشه سراغ دارن ممنون میشم معرفی کنن. خودم پس از کلی تحقیقات به یک عطر اونم دیور هوم Eau For Men رسیدم، هرچند اساتید گفتن که رایحه ش به شاهکار 2 دیور دیگه نمی رسه، ولی در رده سوم و یا حتی دوم پس از هوم اینتنس یکی از بهترین های عطر سازیه که خودش موقعیت با ارزشی هست. اگر دوستان چیزی ازش میدونن خوشحال میشم از تجربیاتشون استفاده کنم و از بلاتکلیفی بیرون بیام.
این رو یه جا بو کردم ببینم چطوریاست، بوی شامپو سدر صحت میداد! :/
حتی روی پوستم هم که برای تست زده بودم، تا آخرش بوی شامپو سدر صحت می داد!! البته صرفا جت کنجکاوی تست کرده بودم ببینم بوش چطوریه
سید جان ممنون از پاسخی که دادی. تا قیمت حداکثر 350 تومن چه کاری رو پیشنهاد می کنین؟ اینجا بوشهر اکثرا هوا گرمه (حدودا 9 ماه هوا گرمه) و دنبال یه کار خوب با ماندگاری و پخش بالا می گردم. دانشجو هستم و از روایح تلخ چندان خوشم نمیاد و بشدت دنبال یه عطر خاص و شیک هستم، ولی تاحالا به نیمه گم شدم نرسیدم :(. نسخه تحت لیسانس دانیل کستوم رو دارم و از بوش خوشم میاد. دلم می خواست دیور هوم اینتنس بگیرم، ولی دوستان بعضی جاها گفتن که بوی ماتیک میده! البته باید تست کرد و نمیشه به نظرات اکتفا کرد. هرچند کیفیتش هم اومده پایین تر، اگه نسخه 2013 به قبلش گیرم اومد بگیرم یا شما تا 350 و نهایتا 400 تومن چیز دیگه ای پیشنهاد میدین؟ منتظر پاسخ گرمتون هستم :)
روی پوست و نقاط نبض دار پخش بو و ماندگاری بیتشری داره یا روی لباس؟ ممنون میشم جواب بدین...

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir