نظرات | MM.K
ترتیب نمایش
با سلام.
منم از مسئولین محترم میخوام که رایحه رو "گرم" ثبت کنن.
بر خلاف چیزی که از نت ها به نظر میاد، یه کار کاملا گرمیه در حدی که حتی توی بهار هم نمیتونستم به راحتی استفاده کنم. توی تابستون هم که چندبار زدم، مشکل شدیدی باهاش پیدا کردم.
این ادکلن ترکیب بوی قشنگی داره اما فقط برای مصرف کننده! چون پخش بو ـش (حد اقل روی پوست من) به شدت پایین بود. با پنج پاف بعد از سی دقیقه، به جز خودم تقریبا کسی متوجه نمیشد که حتی ادکلن زدم.(البته مشکل منم هست چون این مشکل رو با ادکلن های بهتر هم داشتم).
اما موندگاریش خوبه(با همون پخش پایین و برای خودتون!)، بعد از پنج ساعت موقع وضو گرفتن و خیس شدن دستم قشنگ بوش بلند میشه. اگه به چرم ساعت تون هم بخوره حدودن تا دو روز بوی نت پایه اش(وانیل و چوب) از فاصله نزدیک حس میشه.
با این حال که ترکیب به این خوبی و بازی نت ها حیف میشه، ولی به نظرم به درد توی ماشین میخوره چون هم قیمتش مناسبه، هم پخشش روی هوا به نسبت خوبه.
1 تشکر شده توسط : Bane

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir