IMAGINARY AUTHORS - Bull's Blood

ایمجینری اوترز بولز بلاد

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36947
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار : جوش میر جوش میر
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ایمجینری اوترز
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-36947
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

IMAGINARY AUTHORS Bull's Blood - ایمجینری اوترز بولز بلاد

نخستین بار در سال 2012 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار جذاب و طبع گرم آن می باشد و در دسته عطر های چوبی معطر قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به مشک ، رز ، نعناع هندی ، تنباکو ، گوستوس اشاره کرد.

برند ایمجینری اوترز
عطار جوش میر
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مشک ، رز ، نعناع هندی ، تنباکو ، گوستوس
نمره کاربران
Bull's Blood-ایمجینری اوترز بولز بلاد
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
"

به عقب برگرد ... به زمانی که نافت را با موجی دریا بریده اند . به زمانی که ابر دیگر بجای باران مارا به چند قطره ای خونین مهمان کرد . به حال بیا ، به زمانی که نسیمی اتیشن در رگ هایت قد کشید و رشد کردی . به زمانی که آسمان دیگر نمیبارید . اما دچارش که بشوی ، دیگر در آینده خواهی ماند و ابر برایت هر روز باران خواهد بارید .

یکی از خانه های عطرسازی امریکایی که بسیار خاص و کانسپتچوال کار میکنه همین خانه هست . کیفیتی مثال زدنی برای افرادی که از عطرهای روزمره و تکراری بازار خسته شده اند و حتی دیگر تست روایح جدید هم ارضاشون نمیکند . در این عطر هیچ چیزی به صورت مجزا بولد نیست و به عجیبترین شکل به صورت یک معجون قدرت مند درامده اند . رز ، چرم ، تنباکو ، فضایی هربال و مشکی عجیب . پرفورمنس بسیار خوبی داره ولی متاسفانه دیسکانتینیو شده . بسیار لذت بخش هست برایم و دوستش دارم .

"
01 شهریور 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : محسن جمالیان nazanin
سلام امیر جان :
حال و احوالت چطوره برادر؟؟ بسیار کار خاص و خوبی این طراحی جوش میر. امیدوارم لذتش رو ببری به حد کافی. با توجه به سلیقت البته فکر کنم کلی با هاش حال کردی. IMAGINARY AUTHORS خانه شگفتی ها و قصر عجایب هست. اکثر کار هاش با روح و روان مخاطب بازی میکنه و شامه رو به چالش میکشه.
سالم و شاد باشی
01 شهریور 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : nazanin rick
سلام و درود خدمت سعیدرضا جان عزیز ، امیدوارم تندرست و سرحال باشی .
آره واقعا این خانه عطرسازی بسیار خاص هست و وقتی که کسی دیگه ارضا نشه از تست عطرهای تکراری ، باید پناه بیاره به این کارها . کارهایی که شامه تربیت شده میخواد . واقعا یک سری برندهای امریکایی و هلندی بشدت آدم رو جلو میبرن در این مسیر جوری گه دیگه سمت کارهای تکراری نمیشه رفت .
01 شهریور 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : rick مهدی

به‌قتل رسیده؛ مردی که اشتیاق را می‌شناخت...!

گرم تیره، انیمالیک فلورال، خاکی پچولی دودی با ته مزه‌ی شیرین و غمزده. سرزمینی که درآن قلب سرخِ رز با زاویه‌ی تیز فلزات زخمی می‌شود. حسی شبیه به بنفشه در جانش جای می‌گیرد و به چوب‌های کهنه و محزون می‌رسد. رفتاری مشک گون از دل افسانه‌اش بیرون می‌زند و در کنار تنباکو حس یک صندلی اعدامِ غمگین را منتقل می‌کند! سُر خوردنِ پچولی بسیار افسرده و درونگرا برروی هیجانات انیمالیک و حرکت برروی خطوط یخ‌زده‌ی متالیک! حسِ یک تراموای تنها؛ رها شده در قلبِ شهری خالی از سَکنه. عطر خلوت گزینی و به پستو گریختن... نویسنده‌های فراری! تبدیل شدن به شی. در کنار گلدان ایستادن. آغازِ فصلِ جنجالیِ نامرئی بودن...!

فراموش نکنيد عطرها روان‌گردان هستند. موسیقی، نقاشی و ادبیات نیز! نیمه‌های شب؛ سراسيمه از خواب می‌پرید. مانند یک رباتِ ازپیش برنامه‌ریزی شده به سمت قفسه‌ی عطرهای خود رفته و درب یکی از باتل‌ها را باز و هر آن‌چه در اتمسفرِ اطرافِ افشانه هست را با یک نفس عمیق به داخل مغز و ریه‌های خود می‌فرستید. اسنیفِ نامرئی‌ترین محرک! سپس چون یک خوابگردِ بی‌اختیار به تخت خود بازمی‌گردید. یک دو سه... شش...هشت... خواب. صبح. دوباره. قبل از هرچیز. قفسه‌ی عطرها. باتل. درب. اسنیف. چرخه‌ی ابتلا! در آینه نگاه و به چشمان خود خیره می‌شوید. حرکتِ غیرمنظم و مشکوکِ عدسی. تنفس سریع. باتل را برمی‌دارید. دوبار اسپری را می‌فشارید. افزایشِ آنیِ دوزِ مصرف! تسخیرِ مکانیزم و اعصاب بویایی توسط ملکول‌های هنجارشکن. سنگینی پلک‌ها... یک ریشخند کوتاه و معنادار. تبریک. شما مرموزترین مبتلایِ قرن اتم هستید! و این استعاره. تشبیه و یا یک شوخی نیست...
14 خرداد 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : nazanin hmd

سلام و روز به خیر به دوستان گرامی:
Bull's Blood یه کار خاص و قوی دیگه از جوش میر عطار بسیار مستعد و خلاق.
رایحه گرم وخیلی انیمالیک که از ترکیب مشک و تنباکوی خام و دز بسیار تیز و نافذ از پچولی که من واقعا یکی از دوستداران این نت هستم آغاز کار رو خیلی خاص و جذاب به نمایش میزاره. بلافاصله و بعد از حدود 3 تا 4 دقیقه نت فلزی و گلی رز بلغاری به کار اضافه میشه که واقعا کمک شایانی به بالانس و یونیسکس کردن کار میکنه. من شخصا نت گوستوس را مجزا استشمام نکردم و نمیدونم چه رایحه ای داره ولی ممکنه تم انیمالیک کار نشات گرفته از این گل باشه. شاید یکمی خنده دار باشه ولی برای تشبیه میشه خط بوی متصاعد شده از یه دسته گل رز بر روی بدن یک اسب با بدنی عرق کرده و گرم رو در نظر گرفت.
شاد و سالم باشید همگی
04 مهر 1400 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : nazanin rick

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟