atelier Cologne - Ambre Nue

آتلیه کلن آمبر نو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-33113
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آتلیه کلن
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-33113
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 16
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

90 درصد ترکیبات از منشأ طبیعی

آمبر نو ــ‌ شیرین. گرم. هوس‌انگیز. اما به‌نحوی تاریک و اسرارآمیز سکسی. عطری که جلوه‌ای نفس‌گیر و شگفت‌انگیز روی پوست شما باقی می‌گذارد. خواهید دید که این عطر چگونه شما را در معرض دید می‌گذارد... گام به گام... لایه به لایه... تا زمانی که خود واقعیتان را آشکار کنید.

احساسات بسیاری را می‌توان درون یک بطری عطر کوچک پنهان کرد. وقتی درپوش عطری را باز می‌کنید، ناگهان انگار جهان دیگری را کشف می‌کنید. عطر آمبر نو هم شما را به سفری در جهان رایحه‌ها و بوها می‌برد. این عطر شرقی و گل‌فام از نت‌های کهربا، نارنگی ماندارین ایتالیایی و لابدانیوم در ساختار کلیدی‌اش استفاده می‌کند، درحالی که با رگه‌های خاص دارچین هم شگفت‌زده خواهید شد. عطری یونی (مشترک برای مردان و زنان) که بازی شیرین اغواگری را به شما خواهد آموخت!

برند آتلیه کلن
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، گل جعفری
اسانس میانی لوبان ، دارچین ، ارکیده
اسانس پایه دانه تونکا ، نعناع هندی ، لابدانیوم
نمره کاربران
Ambre Nue-آتلیه کلن آمبر نو
رایحه
7.2
5 رای
ماندگاری
7.2
5 رای
پخش بو
6.4
5 رای
طراحی شیشه
7.4
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
5
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
5
طراحی شیشه
بادیون نوعی گیاه چند ساله محلیه با ساقه هایی شبیه نی برگهایی شیرین وخوراکی شوید مانند دانه هایی شبیه کراویه(زیره سبز) اما طعمی متفاوت برخلاف کراویه شیرینه مناسب برا سوهاضمه .برا تهیه قاووت به نوبت بادیونو با نخود نبات جوز بویا(جوز هندی) وزعفران میریزن تو هاون و میکوبن انچه در فضا می پیچه میشه آتلیه کلن آمبر نو.امبر نو با بادیون شروع میشه با کم ترین نشانی از مرکبات در ادامه جوز هندی به عطر اضاف میشه با کمترین نشانی از دارچین در پایان لادن ونعنای هندی ته بویی چرم مانند به عطر میدن که خیلی نامحسوسه فضای کلی عطر فضایی شرقی ادویه ای وگرمه پخش وماندگاری متوسطی داره .کاری به عطار عطر ندارم گرچه در چینش وترکیب نتها موفق نیست اما اونی که نتها وهرم بویایی رو اعلام وثبت کرده ملنگ اشتر سوار براش کمه ملنگ شتر دوکوهانه قفقازی بسشه
17 شهریور 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : architect محسن

شروع کمی ترشی داره بعد یه مدت کوتاه بوی ادویه مخلوط شیرین به مشام میرسه بازخوردش خوبه فک نکنم کسی بدش بیاد
23 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

سلام
شروعي مركباتي با پرتقال كه با گذشت دقايقي رايحه گلي بهش اضافه ميشه به همراه بنزوئين و دانه تونكا كه اينجا يه گرما و شيريني هم چاشني عطر ميكنن كه از اينجا به بعد به نظرم عطري ميشه كه ميتونه پربازخورد باشه در كنار اينها من رايحه خفيف دارچين رو هم حس ميكنم كه اواسط عمر عطر بروز ميكنه اما در همون حد خفيف باقي ميمونه..ولي رايحه پرتقال رو از اول تا اخر عمر عطر من حسش ميكنم
در كل كار خاص يا پيچيده اي نيست ..به نظرم همه پسند ميتونه باشه چند باري كه زدم ازش نديدم كسي ناراضي باشه ازش و معمولا واكنش ها مثبته. اما عطر من نيست

05 دی 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

پرتقال داغ ..
امبر نوی خیلی پر بازخورده. من این عطر رو با هر زاویه ای نگاه کنم رویوش تبدیل میشه به یه نق و نوق مکرر. یه عطر به شدت بد و بد ساخت اما اصلا کاری به کار رویوی من نداشته باشین. برای فصل های سرد به شدت پر بازخورده . یه شیرینی خوشمزه ی داغ مرکباتی داره که خودش رو به راحتی لو میده. دو سال قبل که برای اول این رو تست کردم کافی بود چهار یا پنج پاف ازش اسپری کنم تا کل مدتی که روی پوستم بود از اسمش سوال بشه.
اما این بهانه بود که عرض کنم اگر توقعات تخصصی از عطر نداشته باشید چند کار از این برند برای فصل ها سرد جدن پر بازخورد هستن. کارایی که کمتر از بقیه شناخته شده هستن:
Oud saphir
Santal carmine
Cafe tuberosa
دو مورد اول خصوصا که جنس مخالف هم به راحتی بهش واکنش نشون میده.

اینم پست مخصوص علاقمندان به بازخورد
19 آبان 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : nazanin معین هاشمی
اسم بازخورد آوردم یه یادی کنیم از لاین اکسکلوسیو van cleef ..
ولی یه رونمایی کنیم برای بار اول از یه برند که هم شدیدا با کیفیت میسازه هم منتقد رو کاملا به وجد میاره هم مخاطب عام رو:
Daniel josier
دوستان خارجه نشین حتما عطرهای این برند رو تست کنن.
19 آبان 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضا عطردوست معین هاشمی
سلام ایکاروس جان
من یه عطر زنانه خنک ولی رسمی و اغواکننده برای تابستان میخواستم. برای یه خانم بالای 35.
چه چیزی رو پیشنهاد میکنید؟
25 آبان 1396 پاسخ تشکر
به خانم سمانه
عذر میخوام که به جای ایکاروس عزیز جواب میدم.عطرهای خنک معمولاً رسمی نیستند.
عطر مطلوب شما معمولاً گرم هستند.عطرهای خنک معمولاً کاراکتر خاصی ندارند و چیزی هم برای عرضه ندارند.
فقط میشه بجای عطرهای گرم در تابستان استفاده ی روزانه کرد.
25 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : معین هاشمی الهام
خانوم سمانه،
آقای کبیری درست گفتن، عطرهای تابستونی کاراکتر عمیقی ندارن ولی اگه دنبال بازخورد هستین همین برند آتلیه کولون کارهای خوبی داره، Jasmin Angelique رایحه یاس بخوری داره و بنظرم کار بسیار شیکی برای خانومهای متشخص و جاافتاده است. Musk Imperial هم کار پربازخوردیه. از برند Nobile 1942 کار Vespri Esperidati رو هم چک کنید، یکی از بهترین کارهای مرکباتی هست که الان تو بازار پیدا میشه. البته اگه جناب ایکاروس پیامتون رو ببینن حتما پیشنهادهای بیشتری دارن که ارائه بدن.
25 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سمانه
ممنون جناب آقای حسین و خانم یا اقای م. س. من اینجا رو تازه دیدم. فکر میکردم اگه یکی پاسخ بده برام ایمیل میاد برای همین چک نمی کردم
02 آذر 1396 پاسخ تشکر

8
رایحه
7
ماندگاری
3
پخش بو
5
طراحی شیشه
دوستان ی سوال داشتم.من دویست میل این رو میخوام بخرم.برای محیط اداره سنگین نیست؟همچنین آیا از این برند محصول دیگه ای چی هست خوب باشه از لحاظ پخش و ماندگاری؟
06 آبان 1395 پاسخ تشکر
سلام به نظر من حتما تستش کن . اگه خوشت اومد بعد بخر . خیلی شیرینه و فوق العاده گرم . اگه دسترسی داری به جایی که بتونی تست کنی عود سفیر و گلد لدر و توباکو نوی از همین برند به مراتب کارهای با کیفیت تری هستن. پخش بوی فوق العاده ندارن ولی ماندگاریشون خیلی خوبه . در ضمن اگه مصرف عطرت بالا هست 200 میل بگیر اگه نه تا چند سال تموم نمیشه 200 میل عطر .
06 آبان 1395 پاسخ تشکر
بله تستش کردم رو پوستم و واقعا از بوش خوشم اومد.ماندگاریش روی پوستم زیاد بود(البته میدونم تسترها معمولا ماندگاری بیشتری دارند).اون کارها که فرمودید بیشتر از وسعمونه متاسفانه :دی.الان پخش و ماندگاری این کار چطوره؟
07 آبان 1395 پاسخ تشکر
چه بهتر که تستش کردی . ماندگاری و پخشش هم نسبت به کلون بودن این کار به نظر من خیلی خوبه البته اگه توقع بی جا نداشته باشی از عطر. توی گوگل سرچ کن پیدا میکنی بقیه کارهاش رو هم با قیمت معقول زیر 600 برای 200 میل . به نظر من اگه با قیمت خوب گیرت اومد اون کارهاش به مراتب کارهای بهتری هستند.
07 آبان 1395 پاسخ تشکر

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
یه عطر خوشبو و شیک از برند اتلیه کلون که به نظر من فقط به درد زمستون میخوره چون خیلی گرمه و شیرین . اول که اسپری میکنی یه بوی مرکباتی تو مایه های پرتقال یا نارنگی به مشام میرسه که بعد از چند دقیقه یه بوی گلی هم بهش اضاف میشه که بعد از نیم ساعت کم کم ضعیف میشن و جای خودشون رو به یه نت شیرین میدن که فکر میکنم همون بنزوئین باشه که توی ترکیبات عطر ذکر شده . در کنار اون بوی شیرین و جذاب شما بوی دارچین رو هم میتونید حس کنید. به نظر من بیشتر به درد قرار های عشقولانه میخوره. پخش معمولی و ماندگاری حدودا 6 ساعته داره . کیفیت مواد به کار رفته توی عطر عالی هست مثل بقیه کارهای این برند . ولی قیمت کارهاش کمی بالا هست . عطر خوب و خوش بویی هست ولی عطر من نیست . به نظر من خانمها بیشتر میتونن از این کار لذت ببرند. در کل کار خوبیه ولی حتما باید تست بشه قبل خرید یا عاشقش میشید یا متنفر.
04 آبان 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟