Calvin Klein - CK One Summer 2021

کالوین کلین سی کی وان سامر 2021

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44174
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی معطر
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : کالوین کلین
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2021
کد کالا : ATR-44174
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Calvin Klein CK One Summer 2021 - کالوین کلین سی کی وان سامر 2021

محصول سال 2021 می باشد و در گروه بویایی مرکباتی معطر که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد.

برند کالوین کلین
سال عرضه 2021
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
نمره کاربران
CK One Summer 2021-کالوین کلین سی کی وان سامر 2021
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کالوین کلین
اخبار برند کالوین کلین
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
بین سه تا عطر مشهور این روزهای عطربازها از این برند ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بیشتر هستش . قبل از اینکه تست کنم پیش خودم میگفتم سامر ۲۰۲۱ عطر خودم هست و با سلیقه من سازگارتر هستش . اما وقتی همین عطر یعنی ۲۰۲۱ رو تست کردم سردرد خفیفی سراغم اومد و اصلا نپسندیدم البته بعد از نیم ساعت کلا عطر اون حالت اولیه رو از دست میده و تغییر نت احساس میشه که اصلا با سلیقه من سازگار نیست . نمره عالی رو به ۲۰۲۰ میدم دوستان. اونایی که عاشق روایح گلی و میوه ای هستند حتما ۲۰۲۰ رو تست کنند.
24 مرداد 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 فاطمه فیضی

یه چرخ تابستونی مجازی تو شبکه های اجتماعی این عطر رو پیش چشمان شما میاره؛ از طرفی محصول 2021 بودن در کنار آب و تابی که بلاگر های حرفه ای عطر به شما منتقل می کنند قطعا قلقلکتون میده تا این عطر رو تست کنید ؛ برند کالوین کلین مختص جوان ترها است، اونهایی که شر و شور جوانی دارند و شاید حتی هنوز هم پول تو جیبی می گیرند، در دنیایی بدون تکلف زندگی می کنند و به قول معروف ز غوغای جهان فارغ اند این برند رو بیشتر دوست دارند و این لاین از محصولات عطری کالوین کلین خیلی خوب این گروه رو جذب کرده... عناوین عطرها بسیار ساده است و دقیقا با کارکردش همخوانی داره و خیلی سریع رفته سر اصل مطلب ، در کنارش طراحی بطری های این لاین هم بسیار تودل‌برو هستند... یک جعبه سبز آبی خوشرنگ با یک مجموعه استیکر به تعبیر من بامزه بطری سبزآبی رو داخل خودش جای داده... در پشت بطری نوشته summer با یه گرافیک جذاب نقش بسته، انگار که نوشته شره کرده و تا پایین بطری ادامه داره... این دیزاین یه جورایی متناسب با اکواتیک بودن هست، راستش در کمال سادگی زیبا است و در دنیای عطر کمتر با این رنگ بطری مواجه بودیم؛ یه بطری ارزون قیمت که علی رغم تعدد فلنکر ها بازهم دلنشین است.
همینطور که گفتم در این عطر همه چیز ساده، خودمونی و البته تابستونی است؛ پس بهتره که رایحه هم ساده تشریح بشه؛ در یک کلام یک عطر میوه ای-مرکباتی و آبزی... تشخیص نت های میوه ای عطرهای نیش میوه ای شاید خیلی ساده نیست اما در این عطر به راحتی میشه هلو، هندوانه و گریپ فروت تر و تازه و ترش رو بیرون کشید، عطر نشاط آوری است و بدون اینکه کسی رو آزار بدید میتونید بارها و بارها در روز شارژش کنید؛ گاهی می بینم که دوستان به نت های چوبی این عطر اشاره ای دارند و معتقد هستند که این عطر نسبت به فلنکر های 2020 و 2019 چوبی تر هست؛ به نظر من این اظهار نظر به دلیل حضور آمبروکسان هست و خبری از نت های چوبی نیست، خود امبروکسان ماهیت مشکی، چوبی و شیرین داره و متناسبت با روایح میوه ای غالب عطر، کمی حس گازدار بودن هم به این محصول داده...
در مجموع پرداخت 20 دلار برای این عطری که قراره در تابستون به شما حس نشاط و سرزندگی و خوشمزگی بده منطقی به نظر میرسه و میتونه یک دلخوشی کوچک باشه و یک حس خوب رو منتقل کنه...ماندگاری عطر دو تا سه ساعتی هست و با فور ور کردنش میتونید اون رو تا 4-5 ساعت افزایش بدید که به نظرم برای این عطر خوب و معقول هست.

خوش بو باشید و دلشاد، با تشکر از عطر افشان
14 مرداد 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 Maary

نظرم را راجع به ورژن ۲۰۱۹ نوشتم...
ورژن ۲۰۲۱،کمی عمیق تر و مرادنه تره....فقط کمی
پرفورمنس مشابه با ۲۰۱۹
ولی بدلیل داشتن تم فروتی و نداشتن نت چای کمی جدی تر و ماسکولین تر است...
10 مرداد 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : رضا یگانه محمدرضا عزیزی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟