BEAUFORT LONDON - Absent Presence

بیوفرت لندن ابسنت پریسنس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-148055
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چوبی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : بیوفرت لندن
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2023
کد کالا : ATR-148055
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

BEAUFORT LONDON Absent Presence - بیوفرت لندن ابسنت پریسنس عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2023 به بازار عرضه شده است .

بیوفرت لندن ابسنت پریسنس در دسته عطر های رایحه های چوبی قرار می گیرد

اسانس های بکار برده شده در این عطر ترنج ، مشک ، کهربا، خس خس ، سدر ، بنفشه ، چوب صندل سفید ، چرم ، یاس، صمغ گالبانیوم، فلفل می باشد.

برند بیوفرت لندن
سال عرضه 2023
گروه بویایی رایحه های چوبی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، مشک ، کهربا، خس خس ، سدر ، بنفشه ، چوب صندل سفید ، چرم ، یاس، صمغ گالبانیوم، فلفل
نمره کاربران
Absent Presence-بیوفرت لندن ابسنت پریسنس
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام و احترام خدمت دوستان عزیزم:
بالاخره بعد از کلی انتظار بواسطه دوستی عزیز که ساکن شهر لندن هستند و چند ماه از سال رو نیز در ایران سپری می کنند موفق به تست این کار شدم.
Absent Presence مخلوقی آروماتیک - فوژه با آکوردهایی چوبسان و نیمه چرمی است و خراش هایی سبز و نیمه مرطوب رو در مقاطعی از خود بروز خواهد داد.
با شروعی هارش، تیز ، انیمال و فوژه که از ادغام برگاموت و دز بسیار شدیدی از گالبانوم با سویه هایی سبز و صمغی پدید آمده است، نمایش خود را آغاز خواهد کرد. حالات چوبسان و فوژه از آغاز کار شامه مخاطب را درگیر خواهد کرد و در این کشاکش خراش هایی رزین گون و انیمال بواسطه چرم و گالبانوم نیز مشهود و قابل تشخیص است.
در تاپ نت عطر ستونی بسیار هارش و کمی سنتتیک از نت یاس با فریادی بلند آشکار خواهد شد که خوشبختانه خیلی زود محو می شود چون این آکورد گذارا، بسیار بسیار اگزجره و هارش در نظر گرفته شده و به قول خودمونی یکمی توی ذوق می زند.
رایحه آغازین مثل اکثر مخلوقات این خانه عطر ، قوی و سرسختانه و بسیار شدید ظاهر می شود و ممکنه در همان آغاز کار خصوصا برای شامه مخاطب عام کمی اگزجره و غیر عادی به نظر برسه.
اما میدل نت عطر:
بعد از زمانی حدود 8 تا 10 دقیقه کمی از تیزی و سویه های فوژه آغازین کاسته می شود و آکوردی نمدار و خیس با حالاتی دمکرده از بنفشه به رایحه کار اضافه می شود ولی حضور چرم هنوز پابرجا خواهد بود. هجوم نت های اسپایسی و تند و ادغامشون با وتیوری خشک و خاکی، چرم و بنفشه را همراهی می کنند و مآحصل این درگیری بین نت ها رایحه ایی شلوغ است که حال و هوایی دودی و اینسنسی و کمی فیزی رو از خود به نمایش خواهد گذاشت.
در درای داون عطر با کاسته شدن آرپژ بنفشه، وتیور با حسی بسیار خاکی نمود بیشتری پیدا خواهد کرد و حضور رگه هایی چوبی و نرم از صندل و همچنین هاله ایی گرم و پودری از مشک نمایان می شود.قابل ذکر است که چرم با سویه هایی انیمالیک کماکان در پس زمینه رایحه در نت پایانی حضور دارد و آکوردی بسیار جذاب و با پرستیژ را ایجاد کرده است.
نت پایانی عطر لول و کلاس بسیار بالایی رو به مخاطب القاء می کند و بر خلاف شروع بسیار تهاجمی عطر، خیلی هنرمندانه و در اوج آرامش با شامه شما بازی خواهد کرد.
شفافیت نت های بولد شده مثل چرم ، وتیور ، بنفشه و گالبانوم بسیار بالاست که برای شامه های نیمه آماتور نیز به وضوح قابل تشخیص خواهد بود.
Absent Presence در عین پیچیدگی و خلاقیت ، با فاکتور گرفتن از شروع عجیب و هارش اولیه اش، در قیاس با کارهای قبلی بیوفورت عطری عرف تر ، کاربردی تر و عامه پسند تر خواهد بود.
با توجه به جنس رایحه پخشی معقول برای این عطر در نظر گرفته شده و ماندگاری کار نیز خیلی خوب بود.
جنس رایحه مردانه و سرسخت است و استایلی جدی و مغرور در عین حال متین و با آرامش دارد.
روزگاری آرام را برای همگی آرزومند هستم.
30 آبان 1402 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : احمد شجاعی آرش م.
با سلام بر سعید خان عزیز و سایر عزیزان گروه.سپاس از ریویوی جامع و کامل.لذت بردم.این نظرات شما آدم سیر را هم گرسنه میکنه .بیوفورت آرام آرام داره از فاز کانسپت دار بودن و مخاطب خاص وارد فاز بازخورد میشه و دنبال مخاطب بیشتره.خوب چرا که نه .احتمالا این عطر را نشه فعلا تو ایران پیدا کرد.البته احتمالا.اگر دوستان جایی مد نظر داشتن اطلاع رسانی بفرمایند.دیگر اینکه امیدوارم این خانه عطر تک بعدی و تکرو وارد جو تجارتی نشه و از خلق آثار سورئال خودش دست نکشه.
روزتان کم دغدغه شبتان آرام
07 آذر 1402 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : Rezvani Mehran
سلام و احترام خدمتتون دکتر بوترابی عزیز:
ارژنگ خان دلمون براتون تنگ شده بود و چه خوب که بازگشتید.ممنونم از لطف و محبتتون و خوشحالم که لذت بردید.
بله بیوفورت یکمی حال و هوای عطرهاش رو عرف تر کرده ولی هنوز هم میشه به جنبه کانسپچوال و یونیک بودن مخلوقاتش امیدوار بود. خیلی خیلی هم عطر هاش در ایران کمیاب و دست نیافتی نشده متاسفانه.
08 آذر 1402 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Mehran

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟