فهرست خوشبوترین عطر ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا

فهرست خوشبوترین عطر ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 11 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :10 ادکلن مردانه با ماندگاری بالا1. دیوید یورمن انویل2. ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم3. پارفومز د مارلی هالتین (هالتان)4. لالیک وایت این بلک5. دیور ساوج الکسیر6. پانوژ سند استورم7. پارفومز د مارلی پگاسوس اکسکلوسیف8. ایسی‌میاکه لئو دیسی پور هوم نویر آمبر9. کارولینا هررا 212 وی‌ای‌پی بلک10. جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم

تحقیقات فراوانی که در صنعت عطر و ادکلن اورجینال انجام شده، نشان می‌دهد که معمولا خانم‌ها نسبت به عطری که مردان برای خود انتخاب می‌کنند، بسیار حساس هستند و حتی ممکن است که یک خانم به‌دلیل انزجار از عطر فرد مقابلش، او را به‌سادگی کنار بگذارد. براساس نتایج همین تحقیقات، بسیاری از مردان اعلام کرده‌اند که انتخاب عطر مناسب و یافتن یک رایحه خوشبو و دلپذیر برای آنان کاری بسیار دلهره‌آور است و بنابراین ترجیح می‌دهند که هنگام انتخاب عطر، یکی از اطرافیان را برای کمک و راهنمایی همراه خود ببرند. اگر شما هم وسواس خاصی در انتخاب عطر دارید و نمی‌دانید که کدام عطر برای شما مناسب‌تر است یا نام عطرهای مردانه خوشبو با ماندگاری بالا را نمی‌شناسید، خواندن ادامه این مطلب می‌تواند برای شما بسیار مفید و جالب باشد.

10 ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

1. دیوید یورمن انویل

دیوید یورمن انویل

اگر به‌دنبال یک ادکلن خوشبو مردانه با ماندگاری بالا هستید و در دوران میانسالی به سر می‌برید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما دیوید یورمن انویل را امتحان کنید. این ادکلن مردانه با ماندگاری عالی، آمیزه بسیار قدرتمند، شیک و خاصی دارد که می‌تواند شکوه و وقار مردانه شما را به رخ بکشد. اگر جزو آقایان سخت‌پسند هستید و می‌خواهید که یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا داشته باشید که برای مناسبت‌های کاملا رسمی از آن استفاده کنید، شک نکنید که انویل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. آمیزه خطی این ادکلن مست‌ کننده مردانه، ترکیبی از روایح رویایی، لاکچری و بسیار شگفت‌انگیزی همچون بادام، ترکیبات اوزونیک، ادویه‌های معطر، کهربا، وانیل، روایح چوبی و روایح پودری است. روایح چوبی و پودری موجود در این عطر مردانه باعث شده‌اند که دیوید یورمن انویل به نماد مردی کت‌وشلوارپوش، باوقار، تمیز و با استایلی مرتب و اتوکشیده تبدیل شود.

2. ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم

ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم

بیشتر طرفداران عطرهای هلندی که به‌دنبال بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا هستند، به‌خوبی از این عطر گرم، شرقی و ادویه‌ای استقبال کرده‌اند. اسپایس بمب اکستریم در سال 2015 به بازار عرضه شد و با آمیزه گرم، تنباکویی و وانیلی خود سریعا مورد توجه مردان جوان، جسور، پرشور و با اعتمادبه‌نفس بالا قرار گرفت. اسپایس بمب اکستریم می‌تواند به‌عنوان یک ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی، نمادی از مردان جوان و خوش‌خنده‌ای باشد که با حضورشان در هر جمعی، شور و نشاط ویژه‌ای به آن جمع می‌بخشند. در این بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی، روایح ماندگار و شیکی همچون وانیل، اسطوخودوس، زیره، تنباکو و فلفل در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید : 17 ترفند برای اسپری عطر و عطر افشان کردن با ماندگاری بالاتر 17 ترفند برای اسپری عطر و عطر افشان کردن با ماندگاری بالاتر

3. پارفومز د مارلی هالتین (هالتان)

پارفومز د مارلی هالتین (هالتان)

مارلی هالتین یک عطر فرانسوی چوبی و معطر است که به‌عنوان عطری لاکچری در سال 2021 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار عرضه شد و در گروه ادکلن های خوشبو، مردانه، با ماندگاری بالا قرار گرفت. این عطر جوان‌پسند با روایح شاداب و سرزنده خود می‌تواند هم برای استفاده روزانه مناسب باشد و هم حُسن سلیقه شما را در مهمانی‌ها و مراسم‌های رسمی نمایان کند. پارفومز د مارلی هالتین می‌تواند نمادی از مردان احساساتی، آرام و مهربان باشد که روحیه‌ای حساس و علاقه‌مند به یاری‌رسانی به دیگران دارند. در نت آغازین این ادکلن مردانه با ماندگاری بالا از رایحه ترنج، اسطوخودوس و سالویا اسکلاریا استفاده شده است. ترکیب پرالین و زعفران در نت میانی، کلاس خاصی به این عطر بخشیده است. وجود رایحه سدر و عود هم تعادل شگفت‌انگیزی به نت پایانی این خوشبوترین ادکلن مردانه 2021 می‌دهد.

4. لالیک وایت این بلک

لالیک وایت این بلک

اگر بخواهیم نام عطر های خوشبو مردانه را مرور کنیم، نمی‌توانیم به‌سادگی از کنار نام لالیک وایت این بلک بگذریم. این عطر گرم فرانسوی در سال 2021 به بازار معرفی شد و در گروه عطرهای معطر ادویه‌ای جای گرفت. این ادکلن مردانه با ماندگاری بالا به‌دلیل روایح متنوع و معتدلی که دارد، خیلی زود مورد توجه مردان جوانی قرار گرفت که اهل استایل‌های کژوال و ساختارشکن هستند. معمولا جوانانی با روحیه بالا، اعتمادبه‌نفس خوب و جسور که ریسک‌پذیری بالایی دارند، به‌خوبی از این ادکلن خوشبو مردانه استقبال می‌کنند. در نت آغازین این عطر مردانه خوشبو و ماندگار از ترکیب روایح ترنج، گریپ‌فروت و صمغ کندر استفاده شده است. از نت میانی هم رایحه اسطوخودوس، هل، لامی و فلفل صورتی به مشام می‌رسد. در نت پایه لالیک وایت این بلک هم روایح دلنشینی همچون وانیل، نعناع هندی، سدر، بلسان کلمبیایی و آمبروکسان جلوه‌گری می‌کنند.

بیشتر بخوانید : عطرها از چه ساخته شده‌اند؟ عطرها از چه ساخته شده‌اند؟

5. دیور ساوج الکسیر

دیور ساوج الکسیر

امکان ندارد که طرفدار عطرهای فرانسوی باشید و یکی از جدیدترین عطرهای دیور با نام ساوج الکسیر را نپسندید. این ادکلن با ماندگاری بالا مردانه، آمیزه‌ای از روایح معطر دارد و می‌تواند هم برای مناسبت‌های رسمی و هم برای استفاده روزانه مناسب باشد. شکوه و فریبندگی این ادکلن مردانه، آن را به عطری هوس‌انگیز و دلربا تبدیل کرده و در گروه خوشبوترین ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا قرار داده است. اگر می‌خواهید قرار عاشقانه خاطره‌انگیزی داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم که استفاده از این خوشبو ترین عطر مردانه را فراموش نکنید. در ساوج الکسیر، روایحی همچون اسطوخودوس و چوب صندل سفید با ظرافت هرچه تمام‌تر در کنار رایحه ادویه‌های معطر جای گرفته‌اند تا شما بتوانید نام این عطر را در میان اسم عطرهای خوشبو مردانه ببینید.

6. پانوژ سند استورم

پانوژ سند استورم

اگر می‌خواهید بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا را بشناسید و طرفدار انواع ادکلن مردانه هستید، به شما توصیه می‌کنیم که خرید ادکلن مردانه پانوژ سند استورم را در برنامه خود داشته باشید. این عطر گرم، چوبی، گل‌فام و مشک‌اندود در سال 2014 به بازار معرفی شد و خیلی زود مورد توجه آقایان سخت‌پسند، جذاب و کاریزماتیک قرار گرفت. تقریبا امکان ندارد که شما بعد از استفاده از این خوشبوترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا، در هر جمعی حاضر شوید و کسی پیدا شود که نام عطر شما را نپرسد. تعادل شگفت‌انگیزی که بین روایح این عطر وجود دارد، باعث می‌شود که دیگران سریعا به‌سوی آن جذب شوند. در این ادکلن خوب مردانه با ماندگاری بالا، روایحی همچون ترنج، کهربا، یاس، گل اوسمانتوس، مشک، نعناع هندی، چوب صندل سفید، چوب درخت قان و صمغ کندر جلوه‌گری می‌کنند.

7. پارفومز د مارلی پگاسوس اکسکلوسیف

پارفومز د مارلی پگاسوس اکسکلوسیف

اگر به‌دنبال یک عطر خوشبو مردانه هستید و می‌خواهید عطری منحصربه‌فرد، شیک، ماندگار و اغواگر داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم که این عطر فرانسوی، شرقی و چوبی را امتحان کنید. پارفومز د مارلی پگاسوس اکسکلوسیف به‌عنوان خوشبوترین ادکلن مردانه 2020، بیشتر مورد توجه آقایان جوان برای استفاده در مناسبت‌های رسمی قرار گرفت تا وقار و کلاس خاصی به استایل رسمی آنها بدهد. در نت آغازین این ادکلن مردانه با ماندگاری بالا از رایحه ترنج، هل، گل آفتاب‌پرست و فلفل صورتی استفاده شده است. رایحه اسطوخودوس در نت میانی به‌زیبایی با رایحه شمعدانی، یاس و بادام ترکیب شده است. در نت پایانی این ادکلن خوب با ماندگاری بالا مردانه هم از ترکیب روایح رویایی و ماندگاری مانند کهربا، وانیل، چوب صندل سفید، چوب گایاک و عود استفاده شده است.

8. ایسی‌میاکه لئو دیسی پور هوم نویر آمبر

ایسی‌میاکه لئو دیسی پور هوم نویر آمبر

اگر بخواهیم یک ادکلن خوشبو و ملایم مردانه را معرفی کنیم، حتما لئو دیسی پور هوم نویر آمبر از برند ژاپنی ایسی‌میاکه در میان نام ادکلن های خوشبو مردانه به‌خوبی می‌درخشد. این عطر ژاپنی در سال 2016 به بازار معرفی شد و با روایح شرقی اما متعادلش توانست نظر تمامی مردان رمانتیک در تمامی گروه‌های سنی را به‌سوی خود جلب کند. تک‌تک نت‌های این عطر، وقار خاصی به استایل شما می‌بخشند و باعث افزایش اعتمادبه‌نفس شما در هر جمعی می‌شوند. تمامی کسانی که از این خوشبوترین عطر مردانه استفاده کرده‌اند، می‌گویند که بازخوردهای اجتماعی بسیار خوبی از عطرشان گرفته‌اند. در این خوشبوترین و ماندگارترین ادکلن مردانه، روایح متعادل، جذاب و فریبنده‌ای همچون زعفران، دارچین، گشنیز، جوز، خس‌خس، سدر، چرم، پاپیروس، دانه تونکا، کهربا و وانیل خودنمایی می‌کنند.

9. کارولینا هررا 212 وی‌ای‌پی بلک

کارولینا هررا 212 وی‌ای‌پی بلک

اگر بخواهیم نام عطرهای مردانه، خوشبو با ماندگاری بالا را مرور کنیم، امکان ندارد که ردی از نام 212 وی‌ای‌پی بلک به‌عنوان یک عطر آمریکایی، گرم و معطر فوژه نبینیم. این ادکلن مردانه خوب با ماندگاری بالا بیشتر مورد پسند آقایان جوان، اهل ریسک، جسور و با اعتمادبه‌نفس قرار گرفت و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. روایح منحصربه‌فرد و رویایی این عطر آمریکایی باعث شده است که مردان جوان، تمایل زیادی به استفاده از آن در قرارهای عاشقانه یا مهمانی‌های دوستانه داشته باشند. رایحه بادیان رومی و رازیانه در نت ابتدایی، رایحه اسطوخودوس در نت میانی و رایحه مشک و وانیل در نت پایه این ادکلن مردانه با ماندگاری بالا خودنمایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید : فهرست خوشبوترین عطر ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا فهرست خوشبوترین عطر ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا

10. جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم

جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم

طرفداران عطرهای فرانسوی در سال 2018 با عرضه جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم به‌عنوان یک عطر چوبی معطر به بازار کاملا شگفت‌زده شدند. این عطر اغواگر مردانه را می‌توان بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی دانست که رایحه‌ای سرمست‌کننده، جذاب و فریبنده دارد. معمولا آقایان جوان و نوجوان، تمایل بیشتری به استفاده از این ادکلن مردانه خوشبو نشان می‌دهند. این عطر فرانسوی هم برای مناسبت‌های روزانه و فضاهای سرپوشیده مناسب است و هم برای استفاده در مهمانی‌ها و مناسبت‌های رسمی. تنوع روایح موجود در این ادکلن باعث شده است که مردان جوان و سخت‌پسند، تمایل بیشتری به آن نشان بدهند. در نت‌های مختلف این عطر، روایح دل‌انگیز و فریبنده‌ای همچون ترنج، اسطوخودوس، فلفل، ریشه زنبق، دارچین، ادویه گل میخک، دانه تونکا، لوبان، وانیل، نعناع هندی و بلسان کلمبیایی شامه‌نوازی می‌کنند.

به نظر شما کدام‌یک از عطرهای معرفی‌شده، خوشبوترین عطر مردانه با ماندگاری بالا برای شما هستند؟

هر کدام از عطرها یا برندهای معرفی‌شده می‌توانند براساس ترکیبات موجود در عطر، استایل و علاقه‌مندی شخصی شما، انتخاب مناسبی برایتان باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

اسم خوشبوترین عطر مردانه چیست؟

اگر می‌خواهید عطر مردانه بخرید و قیمت ادکلن مردانه برای شما چندان مهم نیست، طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها پیش روی شما قرار دارد. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید انتخاب مناسبی از میان این عطرها داشته باشید: کرید اونتوس، دیور ساوج، کارولینا هررا 212 وی‌ای‌پی بلک، پارفومز د مارلی دارلی، ورساچه اروس، پاکورابان وان میلیون یا سایر عطرهایی که بالاتر به آنها اشاره کردیم.

بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا کدام است؟

اگر می‌خواهید یک ادکلن اصل، ماندگار و با پخش بوی مناسب داشته باشید، باید به‌دنبال انواع عطر و ادکلن‌های گرم بروید. معمولا عطرهای گرم دارای نت‌های وانیلی، مشک‌اندود یا گل‌فام هستند و به همین دلیل هم پخش بو یا ماندگاری بسیار مناسبی دارند. تمامی عطرهایی که در این مطلب معرفی شدند، ماندگاری بسیار خوبی دارند و می‌توانند برای فضاهای آزاد مناسب باشند. علاوه بر عطرهای معرفی‌شده، عطرهای دیگری مانند انواع ادکلن‌های برند شیخ، بلو شنل، تام فورد توباکو وانیل، آمواج اینترلود و بلک افغان ناسوماتو هم دارای پخش بو و ماندگاری بسیار مناسبی هستند.

ویژگی یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا چیست؟

اگر قصد خرید خوشبوترین و ماندگارترین ادکلن مردانه را دارید، باید بدانید که خوشبو بودن، یک موضوع سلیقه‌ای است. یعنی امکان دارد ترکیب بعضی از روایح برای شما بسیار مست‌کننده و دلپذیر باشد اما شخص دیگری از این روایح استقبال نکند. با این‌حال، اگر به‌دنبال عطرهای ماندگار هستید، باید بدانید که این عطرها دارای روایح سنگین‌تر و غلیظ‌تری هستند و حتما برای فضاهای آزاد یا روزهای سرد سال بیشتر توصیه می‌شوند. تقریبا تمامی عطر های مردانه ماندگاری بالا، روایحی همچون وانیل، مشک، عنبر، کهربا، تنباکو یا قهوه را در خود جای داده‌اند.


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
فاطی 🤍
1403/02/23
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟