Vertus - Ombre

ورتوس امبر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-39934
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ورتوس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-39934
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    3
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 18
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ورتوس امبر تفسیری منحصربه‌فرد و امروزی از آمیزه درخشانش عرضه می‌کند.. چشم‌اندازی پیچیده با تمام جلوه‌های غنی و سحرآمیزش.. آمیزه ورتوس امبر با جلوه درخشان ترنج و پونه کوهی در کنار لابدانیوم، سدر و نعناع هندی شروع می‌شود و گرمای دلنشینش را از رایحه وانیل در نت‌های میانی قدرتمندش می‌گیرد. هارمونی بی‌نقص و ناب ورتوس امبر به‌واسطه ظرافت‌های برگرفته از چوب‌های گران‌بها، عود، چوب صندل و مشک در لایه‌های ژرف این عطر به تعادل می‌رسد. 

برند ورتوس
سال عرضه 2016
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، پونه کوهی
اسانس میانی وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، لابدانیوم
اسانس پایه مشک ، چوب صندل سفید ، روایح چوبی، عود
نمره کاربران
Ombre-ورتوس امبر
رایحه
9.1
8 رای
ماندگاری
9.6
8 رای
پخش بو
9.4
8 رای
طراحی شیشه
9.1
8 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ورتوس
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
درود دوستان خوب عطرافشانی❤️
در مورد این عطر معرکه باید بگم ک اولین چیزی که به مشام میخوره پونه کوهیه واقعا عاشق این رایحه ام و جالبیش اینه تا اخر هم این بو‌رو‌حس میکنم ولی تو آمواج اینجوری نبود و گاه گدار یه بویی از پونه به مشام میخورد،خب خیلی طولانی نشه عطر سنگین و خوش بو بلایند بای نکنید حتما دستریز تهیه کنید
من هم اول دکانت گرفتم بعد اصلیشو سفارش دادم...همتون رو دوس دارم و از خریدم خوشحالم ایام به کام🌹🌹
15 اسفند 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : امیر علوانی Mahmod Akrami

باسلام.
رفته بودم از یکی از فروشگاه های معتبر، اینترلود ۵۳ بخرم. فروشنده پیشنهاد داد که ارزش نداره و بجاش این عطر رو برای تست بهم معرفی کرد. البته خیلی منصفانه گفت که دیگه این برند سفارش ایران شده و با حجم بالا وارد و اینجا پر میشه ولی اصل هست و عطر نیش محسوب میشه. شیشه ۲۰۰ میل رو با قیمت کمتر از یک سوم اینترلود ۱۰۰ میل بهم تست داد.به عبارتی قیمت این عطر یک ششم سلطان بود. بعد گذشت دو روز، پا به پای اینترلود ماندگاری داشت اما به جرات میگم نت میانی و پایانی این عطر بسیار بهتر از اینترلود هست و اون انفجار اولیه اذیت کن و سردردآور اون رو نداره.
خلاصه اینکه نه گذاشت اینترلود ۵۳ بخرم و نه اینکه من جرات کردم ورتوس امبر رو بردارم.
30 آذر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سالار كلوچه مروت

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
من اکثر عطر ها و ادکلن هارو تست کردم ولی این ادکلن و تازه گرفتم یجورایی میشه گفت محشره واقعا قیمت بالا کیفیت بالا پیشنهاد میکنم حتما تهیه کنین
03 آذر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مروت سانیار

9
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
درود
تا حالا عطرهای زیادی استفاده کردم ولی ۳ عطر بوده که بازخورد عجیبی داشتن و موقع استفاده محاله کسی نپرسه چه عطری استفاده کردی .. اولیش کلینیک آرماتیک بود . دومی Regal NOIR EXTREME For Men و سومی که اخیرا دلربایی کرد ombre ورتوس بود
29 شهریور 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : مروت سانیار

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
انعکاسی شیرین از انفجاری تلخ.... اقتداری منسجم از خمیدگی عشق.... زیست الهامی از آنسوی شرق در جغرافیای غرب.....
یکی از عطرهای بسیار خوشبو که هر شامه ای را بر خودش جذب می‌کند همین عطر هست. شروعی تلخ و تیز از ترنج که در کمتر از یک دقیقه به‌ رایحه‌ای تقریبا شیرین اما در حراست از تلخی تبدیل میشه که به آمواج اینترلود یکم شباهت داره که انگار این عطر، شیرین شده ی امواج اینترلود هست. اما خیلی خوشبو تولید شده است که حتی آنهایی که از امواج اینترلود بدشان می‌آید، این عطر را پسند خواهند کرد. رایحه ی پایدار این عطر عود وانیلی هست به نظرم که خیلی خوشبو بوده و بسیار باکیفیت تولید شده است.
مناسب تن‌پوش آقایان در روزهای سرد پاییزی و زمستانی با ماندگاری ۳ بار حرکت زمین به دور خود روی لباس و ۸ ساعت روی پوست با پراکنش بسیار خوب در دو ساعت اولیه ی تن‌پوش.
سپاس از همراهی بزرگواران......
14 مرداد 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : مروت سانیار
سلام جناب اسدی.. مشابه این ادکلن از برندهای عربی مث الحمبرا و لطافه زده شده ؟ اگه ممکنه اسماشون هم بی زحمت بگین .ممنون
23 مرداد 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند متاسفانه مشابه این عطرها فعلا در برند الحمبرا یا لطافه را من ندیدم تابحال و فکر نکنم فعلا کپی کرده باشند.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی....
24 مرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سانیار Amir..B
در تایید فرمایشات جناب دکتر اسعدی گرامی نکته ای اضافه کنم دوستان اگه قصد خرید عطرای ورتوس رو داشتید سعی کنید شیشه های ۲۰۰ میل طرح قدیمی رو تهیه کنید که خیلی با کیفیت تر هستند بنده نزدیک ۵ ساله آمبره رو دارمش هنوز نصف شیشه مصرف شده چون با ۲ پاف تامین میکنه با نشر بسیار عالی..
اما اخیرا خبر هایی شنیدم نسخه های جدید ورتوس علی‌الخصوص ۱۰۰ میل ها در کیش پر میشن.و کیفیت رایحه هم نسبت به نمونه های قدیمی افت شدیدی دارن.
ارادتمند همه عطر افشانی های عزیزم🌺
25 مرداد 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : سانیار رضا عطردوست
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای مهران بزرگوار بسیار خوشحالم که بعد ۸ ماه دوباره در این محفل فعالیت شما را شاهدم. از مهر و عنایت شما کمال سپاس دارم و با نظر شما برای این مهم از عطر ورتوس کاملا موافقم. متاسفانه در کیش این عطر پر می‌شود که البته پشت هاردباکس عطر درج شده فراگرانس ساخت فرانسه و شماره ی بارکد هم از عدد ۶ شروع می‌شود. جالب اینجاست که با قیمت های کلان به فروش میرسند حدود ۶ میلیون تومان و مخاطبان عزیز بایستی دقت بیشتری داشته باشند تا فقط از سایتها یا فروشگاه های معتبر اینگونه عطرها را خرید کنند. شایان ذکر است که عطر ورتوس آمبر هم که فرمودید برای شامه ی من از خاصترین رایحه هاست که هرگز ازش سیر نخواهم شد و نسخه های ۲۰۰ میلی لیتر هم قطعا کیفیت پرفورمنس بالاتری از نسخه های ۱۰۰ میلی لیتر دارند. مجدداً از همراهی شما سپاسگزارم و بهترین ها را برای شما آرزومندم دوست ارجمندم....
25 مرداد 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سانیار Dragon

سال گذشته این عطر رو همراه امبر گریس پریس مونت کارلو تست کردم.عطر خیلی خوبی بود بسیار با کیفیت و با رایحه ای دوست داشتنی قیمت خیلی خوبی هم داشت و حجم ۲۰۰ میل.ولی خب بین این دو مجبور بودم یکی رو انتخاب کنم و من امبر گریس رو انتخاب کردم.
15 بهمن 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سانیار معین هاشمی
و عجیب اینکه الان دیدم تو سایتی مشهور که همیشه قیمتش از همه جا پایین تره ، ۵ برابر قیمتی که سال گذشته تو فروشگاهی معتبر دیده بودم گذاشتن.مغزم هنوز گز گز میکنه
15 بهمن 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : alireza .xx neda
البته من هیچ تشابهی بین این عطر و اینترلود ندیدم.هیچ تشابهی.اینترلود یه بمبه .عطری با روایح پیچیده که ادویه و چرم و دود توش بیداد میکنه ولی این عطر به نظرم یه کهربایی نه چندان قدرتمنده و به دور از پیچیدگی.
15 بهمن 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Mahmod Akrami ایرن

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
از منحصر به فردترین هاست.حس خوبی بهم دست میده وقتی میپوشمش.شباهت هایی داره با اینترلود ولی بنظرم دلنشین تر و پر بازخوردتر از اینترلوده.راضیم ازش
16 فروردین 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سانیار علیرضا موسوی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟