Kajal - Yasmina

کژال (کجل) یاسمینا

زنانه
کد کالا : ATR-39796
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : کژال
کشور مبدأ :
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-39796
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

اگر یک گل یاس را در دست بگیرید، متوجه می‌شوید که این گل بسیار لطیف، ظریف و شکننده است. اما راز درونی و نهفته در گل یاسمن، همان عطر این گل است که همچون نمادی از استحکام، صلابت و قدرت می‌درخشد.

موئی خلف (بنیان‌گذار کمپانی کژال) درباره عطر «یاسمینا» می‌گوید: «خاطرات دوران کودکی من از گل یاس شدیدا با یاد و خاطره مادربزرگم گره خورده است. آن روزها مادربزرگم در اولین ساعات صبحگاهی مرا صدا می‌زد تا برای چیدن انجیرها از درختان، روانه باغ شوم. یادم می‌آید که از میان علف‌های بابونه، قاصدک‌ها و بوته‌های هرز می‌دویدم تا به درختان برسم. باید از اولین شاخه‌ها درخت بالا می‌رفتم تا به انجیرهای رسیده‌تر و آبدارتر در بالای درخت دسترسی پیدا کنم و درعین‌حال باید مراقب می‌بودم که شیره سفید درخت انجیر روی پوستم نریزد. اما مهم‌ترین بخش ماجرا بعد از اینها فرامی‌رسید. وقتی که کاسه را از انجیرها لبالب می‌کردم، باید سراغ درخت یاس می‌رفتم و با دقت گل‌های ظریف یاس را می‌چیدم. کاسه باید آن‌قدر از گل‌های یاس پُر می‌شد که انجیرها به‌سختی دیده می‌شدند. در این حین عطر یاس تمام وجودم را سرشار می‌کرد و یادم هست که ساقه باقی‌مانده از یاس‌های چیده‌شده دارای شهدی با شیرینی بسیار ملایم بود که باید همان‌جا با مکیدن از ساقه بیرونشان می‌کشیدم».

مجموعه این خاطرات رویایی در عطر «یاسمینا» به دست والری گارنوش‌ـ‌متزل (عطرساز کمپانی Drom) ثبت شده است. «یاسمینا» عطری ظریف اما قدرتمند است که برجستگی و نیرومندی‌ خاصش را به رخ می‌کشد. اولین تماس با افشانه‌های این عطر قطعا شما را در رایحه یاس غرق می‌کند و نه‌تنها اعتمادبه‌نفس و هوس‌انگیزی ویژه‌ای به شما می‌بخشد، بلکه شما را در کانون توجه دیگران قرار می‌دهد.

نت‌های آمیزه «یاسمینا» با کمک رایحه‌های هل، زعفران و رز حتی جذاب‌تر از قبل می‌شوند. علاوه بر این‌ها، سرشت هوس‌انگیز رایحه یاس با رایحه پونه کوهی آمیخته می‌شود تا قدرتی افسونگر به این عطر بدهد. آرومای نیرومند چرم هم طوری در نت‌های میانی جای می‌گیرد که به‌خوبی با رایحه ویسکی ترکیب شود.

رایحه‌های وانیل، دانه تونکا و نعناع هندی هم با هنرمندی تمام در نت‌های پایه قرار گرفته‌اند تا این عطر را از قدرتمندی خاصی سرشار کنند.

برند کژال
سال عرضه 2018
مناسب برای بانوان
نمره کاربران
Yasmina-کژال (کجل) یاسمینا
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کژال
نظرات کاربران
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟