Kajal - Jihan

کژال (کجل) جیهان

زنانه
کد کالا : ATR-39793
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : کژال
کشور مبدأ :
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-39793
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«جیهان» نامی است که در زبان عربی به گل زیبای زعفران داده‌اند؛ ‌گلی که همچون نمادی از نشاط، شادی و جوانی می‌درخشد. گل زعفران با اولین نشانه‌های فصل بهار نمایان می‌شود و در رنگ‌های سفید، زرد و بنفش رشد می‌کند. ارزشمندترین گل‌های زعفران بنفش هستند که از آن به‌عنوان نماد غرور، عزت و پیروزی یاد شده است

اما این گل زیبا باید قربانی شود تا ماده‌ای را خلق کند که قرن‌هاست انسان‌ها را شیفته خودش کرده است. درواقع زیبایی‌ها و جذابیت‌های گل زعفران باید رو به زوال برود تا ماده خوراکی و گران‌قیمت «زعفران» نمایان شود که در آشپزی سراسر جهان طرفدار دارد و به‌عنوان یکی از گران‌ترین ادویه‌ها شناخته می‌شود.

موئی خلف (بنیان‌گذار کمپانی کژال) درباره عطر «جیهان» گفته است: «وقتی که برای ساخت عطر جیهان با عطرساز کمپانی دروم (Drom) یعنی والری گارنوش‌ـ‌متزل همکاری می‌کردیم، من یاد روزهای کودکی‌ام افتادم که با شادی مهارت‌های آشپزی مادرم را در آشپزخانه تحسین می‌کردم. خصوصا کابینتی را در آشپزخانه خانه‌مان به یاد آوردم که یک شیشه کوچک زعفران در آن بود. در آن روزگار همیشه فکر می‌کردم که این شیشه حاوی ذراتی جادویی است؛‌ ذراتی سرخ و ریز و جادویی که در یک بطری ظریف و کوچک و حساس حبس شده‌اند. آن روزها با شگفتی مادرم را تماشا می‌کردم که عصاره رز را با زعفران آمیخته می‌کرد و کم‌کم این عصاره رنگ سرخ و زرد شگفت‌انگیزی به خود می‌گرفت».

آمیزه ناب و خاص عطر «جیهان» با رایحه منحصربه‌فرد زعفران و شکوفه سیب شروع می‌شود و با شگفتی تمام می‌تواند همه هوش و حواس شما را سرمست کند. با این‌حال، همان‌طور که گل زعفران خودش را برای خلق چیزی عظیم‌تر و خاص‌تر فدا می‌کند، در این عطر هم این رایحه اولیه خودش را برای رایحه‌های عظیم‌تر و خاص‌تر قربانی می‌سازد. نت‌های میانی براساس رایحه‌های میخک، مگنولیا و رز شکل گرفته‌اند که با ظرافت دارنده این عطر را فرامی‌گیرند. با استفاده از عطر «جیهان» قطعا متوجه خواهید که این عطر با چه سخاوتی شما را درون خودش می‌گیرد. در نت‌های پایه هم به رایحه‌های وانیل، عود، مشک و چوب صندل می‌رسیم که با رایحه نعناع هندی و آمیخته شده‌اند تا عطری کامل و بی‌نقص را به شما هدیه بدهند.

برند کژال
سال عرضه 2018
مناسب برای بانوان
نمره کاربران
Jihan-کژال (کجل) جیهان
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کژال
نظرات کاربران
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟