CREED - 250 Years Anniversary

کرید ۲۵۰ یرز آنیورساری

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-39737
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چایپر گلی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : کرید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-39737
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

به مناسبت این‌که خانه کرید دومین دوره 250سالگی خودش را شروع می‌کند، اولیویه کرید (استاد عطرسازی نسل ششم) عطر جدید و منحصربه‌فردی را در قالب ادیشن محدود خلق کرده که از نت گل‌ها، ‌میوه‌ها، ادویه‌ها و چوب‌ها استفاده می‌کند. این نت‌ها همگی به آن دسته از عطرهای کرید تعلق دارند که مورد استفاده زنان سلطنتی و مشهور از سال‌های 1760 میلادی به بعد بوده‌اند.

این عطر زنانه سلطنتی درون بطری شیشه‌ای دست‌سازی قرار گرفته که هرگز دیگر مانندش تولید نخواهد شد. بطری زیبای ۲۵۰ یرز آنیورساری درون یک جعبه فرانسوی سفید قرار می‌گیرد. این عطر خاص و یگانه با استادی هنرمندانه‌ای طراحی شده و ماجراهای شخصی خدمتگزاران کرید به ملکه‌ها، امپراتورها، شاهزاده‌ها و بانوان اول دربار را ارائه می‌کند که همگی واقعا جزو استثنایی‌ترین و خاص‌ترین مشتریان در جهان عطرسازی هستند.

نت‌های آغازین ۲۵۰ یرز آنیورساری مانند باز شدن درهای کاخ سلطنتی نمایان می‌شود و از نت ترنج فلوریسیمو استفاده می‌کند که شاهزاده مونگاسک در روز عروسی‌اش از آن استفاده کرده بود. نت بعدی کاملا مدرن و باطراوت است: بوی پوست پرتقال برگرفته از لاو این وایت که توسط بانوان اول دربار استفاده می‌شود. آقای کرید به‌طرز ماهرانه و استادانه‌ای برای درخشان‌سازی نت‌های آغازین از بالنگ مدیترانه‌ای و ترنج استفاده کرده است.

نت‌های میانی از نت وانیل ویژه‌ای استفاده می‌کنند که به عطر محبوب ملکه اوژنی (همسر ناپلئون سوم)، یعنی عطر یاسمین ایمپراتریس اوژنی، تعلق دارد. در کنار آن از نت رز، ملکه همه گل‌ها، استفاده شده که جلوه خاصی در عطر محبوب ملکه سیسی (ملکه اتریش‌ـ‌مجارستان)، یعنی فانتاسیا د فلورز، داشته است. آقای کرید حسی سرشار از جوانی و امروزی بودن را با کمک نت گلابی، نرگس، وانیل و بهارنارنج به این عطر اضافه می‌کند.

نت‌های پایانی هم که روحی سلطنتی دارند، از عنبر و مشکی سرچشمه می‌گیرند که در عطر مشهور و محبوب ملکه ویکتوریا، یعنی فلور دو بولگاری، استفاده می‌شده است. سویه‌های پیچیده‌ای از چوب صندل هندی هم در این عطر به مشام می‌رسند که از سرزمین هند، یعنی بخشی وسیع از امپراتوری افسانه‌ای انگلستان آمده‌اند.

برند کرید
عطار اولیویه کرید سیکس جنریشن
سال عرضه 2011
گروه بویایی چایپر گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، پرتقال، گریپ فروت
اسانس میانی بهار نارنج، زنبق ، نرگس
اسانس پایه مشک ، کهربا
نمره کاربران
250 Years Anniversary-کرید ۲۵۰ یرز آنیورساری
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کرید
اخبار برند کرید
نظرات کاربران
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟