POLICE - To Be Tattooart for women

پلیس تو بی تاتو ارت

زنانه
کد کالا : ATR-38700
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای شیرین
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پلیس
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-38700
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«تو بی تتو آرت مفهومی جوان و مُد روز برای عطری است که آزادی و شخصیت قوی را منتقل می‌کند. این محصول جدید نماینده تمی با حساسیت زیاد در بین جوانان است که به عنوان زبان معاصر، دنباله شخصیت، نمادی ماندگار روی بدن خودنمایی می‌کند که بیانگر هویت واقعی فرد است. رز ملکه‌ی تاتوها تلقی می‌شود. رز زیبایی، شور و راز زندگی را گرامی می‌دارد. رزهای سبک قدیمی شهوت‌انگیز، بطری صورتی زنانه و آبی مردانه را تقویت می‌کنند. تزیینات کل اسکلت را پوشش می‌دهند و حتی آن را فریبنده‌تر و چشمگیرتر می‌کنند. تزیین مات تقلیدی از تاثیر تاتو روی پوست است. رز آبی مردانه بیانگر چالش برای مردی است که جواب «نه» را قبول نمی‌کند، حتی از سوی خودش. عشق و شور ابدی معنای رز قرمز زنانه هستند.
این عطر ترکیب زنانگی مدرن و قدرت اغواگری است. این عطر با شکوفه سیب شفاف، آلوی میوه‌ای، و عصاره لذیذ افرا شروع می‌شود. یاس قوی در ترکیب با بنفشه شیرین و رز وحشی با فریزیای تند تکمیل می‌شود که دسته‌گلی لطیف را عرضه می‌کند. آکوردهای ملایم مشک در پوشش چوب صندل کرمی و آکورد مارشمالوی شیرین پودری در پایه قرار می‌گیرند.» - یادداشتی از سوی برند.

برند پلیس
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی گلی میوه ای شیرین
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه فریزیا ، آلو ، شکوفه سیب ، عصاره درخت افرا
اسانس میانی رز ، بنفشه ، یاس، گل آفتاب پرست، آبنبات
اسانس پایه مشک ، سدر ، چوب صندل سفید ، قند
نمره کاربران
To Be Tattooart for women-پلیس تو بی تاتو ارت
رایحه
7
1 رای
ماندگاری
6
1 رای
پخش بو
6
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پلیس
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
این عطر هم شیشه هم نتهای غلط اندازی داره. من هیچ اثری از نتهای شیرین و آبنباتی، شیره افرا و مارشمالو توش پیدا نکردم. به مشام من اصلا شیرین نیست و رایحه بالغ و خاصی داره که بشدت شبیه لاگوست پورفم هست. انگار نت جیر از لاگوست پورفم حذف شده باشه. یه رایحه ادویه ای-کمی هربال که کاملا شبیه نت فلفل سیاه تو لاگوست پورفمه اینجا هم حضور داره منتها اینجا از اول تا آخر عمر عطر میشه حسش کرد. موقع اسپری کردن یه رایحه یکم ترش و فرش میوه ای هم هست شبیه سیب سبز و ترش. اما زود محو میشه و رایحه غالبش میشه فلفل سیاه در کنار یه رایحه سافت گلی-پودری، مشک تمیز و چوب صندل.. من نتهای گلی رو بصورت مجزا تشخیص ندادم اما احتمالا همون میکس فریزیا، بنفشه، هلیوتروپ هست که تو لاگوست پورفم هم آکورد گلی-پودری رو میسازن. برای دوس داشتن این عطر لازم نیست عطرهای خیلی گلی یا کاملا پودری رو دوس داشته باشید. یه رایحه غیرشیرین، تمیز،سافت اما درعین حال فلفلی و بالغ و تقریبا یونیسکس داره. از اون عطراست که برای خانومایی مناسبه که استایل خاص خودشون رو دارن و کاری به ترند روز ندارن. اگه از این سبک خوشتون بیاد که برد کردید چون چهارفصل قابل استفادست و برای محل کار هم مناسبه. بشخصه اما این سبک رو دوس ندارم. چن سال پیش یه مدت خیلی لاگوست پورفم رو دوس داشتم اما بعد اینکه ده میلشو استفاده کردم به این نتیجه رسیدم که ازش خوشم نمیاد. شیشه این عطر رو خیلی دوس دارم و با توجه به نتهاش واقعا امیدوار بودم یه کار گورمند پودری-مارشمالویی مثلا شبیه مارلی اوریانا باشه اما نیست
خلاصه که اگه لاگوست پورفم رو دوس دارید و یه عطری که مشابهشه اما عینش نیست میخواید یا اگه یه رایحه غیرشیرین که کاملا جدی و سافت و بالغه و همچنین فرش و تمیزه اما درعین حال گرم و نرمه به سبک موردعلاقتون نزدیکه حتما تستش کنید چون قیمتش واقعا مناسبه.
06 فروردین 1403 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Hamideh سالمی

خیلی منتظرم که بتونم این عطرو تست کنم
01 فروردین 1397 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟