Dior - Purple Oud 2018

دیور پرپل عود 2018

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-38580
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-38580
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
610,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 12
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«پرپل عود» رویایی شرقی را بیان می‌کند که انگار در یک نقاشی گرم و زنده به تصویر درآمده است. نت درخشان عود با نیرومندی ویژه‌اش در این عطر با نت‌های شاداب و سرزنده آمیخته می‌شود. رایحه پرتقال در «پرپل عود» با ادویه‌های باطراوت مانند فلفل صورتی و زعفران همراه شده است. فرانسوا دماشی (خالق آمیزه «پرپل عود») می‌گوید: این عطر سرشار از نت عود دقیقا کسانی را شیفته خود خواهد کرد که سویه‌های نیرومند و حیوانی این نت چوبی را دوست دارند. البته این نت در «پرپل عود 2018» حالتی روشن‌تر و صیقل‌خورده پیدا کرده و در پس‌زمینه می‌درخشد.

برند دیور
عطار فرانسوا دماشی
سال عرضه 2018
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
نمره کاربران
Purple Oud 2018-دیور پرپل عود 2018
رایحه
8.3
4 رای
ماندگاری
8.3
4 رای
پخش بو
6.8
4 رای
طراحی شیشه
6.5
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
عطرگرام
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
نا امید کننده است ، به محض اسپری تصویر بسیاری از عطرای چوبی وتیوری عودی و چرمی جلوی چشمتون رژه می ره دریغ از ذره ای ابتکار و نو آوری ، عود چهره ای کاملا چوبی دوده گرفته و رزینی داره که در قلبش وتیوری تاریک و لیمویی و گوگردی و تلخ و ترش می تپه به شکلی در هم تنیده که نه با قاطعیت می شه گفت عوده نه می شه با قطعیت گفت وتیوره ، اصلا هیچ کدوم نیست چرمه ، بگذارید خیالتون رو راحت کنم همه اینها به شکلی کاملا وحشی و حیوانی و سمی گونه حضور دارند و در کنارش فضای اسموکی و صمغی سرو و کاج سوخته بیداد می کنه ، این سبک رایحه تواناییش رو داره که لرزه به تنتون بی اندازه البته اگر مشابهش رو تا به حال تجربه نکرده باشین ، خلاف انتظاری که داشتم عود به مشام من بسیار مصنوعیه به شکلی که انگار حضورش مرهونه سایر نوت های چوبی و رزینی هست و به هویتی مستقل دست پیدا نمی کنه ، بی گمان شما هم مثل من سایه ای از تونکا و پچولی رو احساس خواهید کرد که در ایجاد این فضای سرد و تاریک و غبارگرفته و غمناک نقش دارند که بسیار کلیشه ای و بی اصالته ، دچار به اختلال و هویت پریشی ، شخصیتی توخالی رو در نظر بگیرین که صورت‌ از نقاب های کهنه ای گرفته که پیش از این بر چهره ی دیگران فرسوده شده…
17 بهمن 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : کامبیز سخی nazanin

9
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
6
طراحی شیشه
مرا به بوی خوشت جان ببخش و زنده بدار
که از تو چیزی از این بیشتر نمی خواهم.

پرپل عود.

دلبره تازه پیدا شده ی من.
با تمام وجودم میتونم این رایحه بهشتی رو استشمام کنم و از لحظه به لحظش لذت ببرم.

شروع مرکباتی که دقایقی بعد از اسپری رایحه یک تم نسبتا ترش مانند بخودش میگیره که با تلخی عود و ته بویی شیرین از زعفران بالانس شده و دلبری میکنه.

دیگه زیاد داستان سرایی نمیکنم فقط دوستانی که تست نکردن حتما اگر شد امتحانش کنید.

واقعا باید این کار دیور رو بارها و بارها تحسین کرد.
این نظر رو بعد از 15 روز استفاده از رایحه مینویسم چون بشدت قرار بود ازش تعریف کنم، صبر کردم مطمعن شم بعد بنویسم..... با اطمینان میگم فوق العادس.
19 فروردین 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : نازی جاوید فریده.م

6
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
پرپل عود عطریه با رایحه شرقی متشکل از عود و زعفران و ادویه. اکثرا با رایحه چوب آگار یا همان عود آشنا هستید. رایحه ای ترش و کمی شیرین و میوه مانند که بیشتر شبیه آلبالو. رایحه غالب این عطر همین عوده. از اسم عطر هم مشخصه. در کنار این رایحه علاوه بر نت مرکباتی که پرتقاله یک بوی کثیف حیوانی ناشی از چرم در کنار رایحه کمی تلخ و باز هم چرم مانند زعفران وجود داره که به میزان زیادی از این دو رایحه استفاده شده و به همین دلیل یک بوی تلخ و انیمالیک قوی در این عطر ایجاد کرده. بویی که شبیه موادی از مشتقات نفتیه. بویی که من قبلا روی تیرهای چراغ برق چوبی استشمام کردم. روی تیرهای چراغ برق قدیمی روغنی مخصوص میزدن که از مشتقات نفتی بود و به عنوان عایق در برابر رطوبت و جلوگیری از پوسیدگی چوب استفاده میشد. منو خیلی یاد اون بو میندازه. رایحه ای کاملا رسمی و خاص داره. بعید میدونم تو همون مهمونی و مراسمات رسمی هم بازخورد خوبی بگیرید. تو سایت فراگرنتیکا لالیک انکر نویر اسپرت و گوچی گیلتی ابسولوت رو به عنوان عطرهای مشابه معرفی کردن که هیچ شباهتی به رایحه این عطر ندارن. من حتی کوچکترین شباهتی بین اینها ندیدم. پخش و ماندگاری غول آسایی نداره میشه گفت متوسط به بالا. قیمتش هم حدود پانزده میلیونه برای 125 میل. به نظرم به هیچ عنوان ارزش خرید نداره با همون پانزده تومن میشه سه تا کار نیش خوب یا پنج تا دیزاینری خوب گرفت.
17 مرداد 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : وحید الهام
سلام
چه لذتی داره آدم هر دوازده شیشه ی این سری رو به ردیف داشته باشه !
۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان !
البته برای سطح درآمدی ی غربی ها یا حتی برخی شرقی ها قیمت عطر حتی با وجود مالیاتهای سنگین به چشم نمیاد . گرد آوری ی کلکسیون برای آنها بسیار ساده تر است تا ما در ایران .
من با پانزده میلیون سی شیشه عطر حسابی و بقولی جواب پس داده میخرم !
که شناسایی و پیدا کردن تک تکشون کلی زمان و تجربه و تست و تحقیق خرجشون شده !
البته فعلا که پانزده میلیون قاز هم اجالتا موجود نیست :)
18 مرداد 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : عباس بهرامی نازی جاوید
درود جناب سخی
بله متاسفانه پول ما خیلی بی ارزش شده. واقعا تهیه همون عطرهای دیزاینری ارزان قیمت(البته برای خارجی ها) هم برای ما سخت شده. عطر بازها و عشاق رایحه اون طرف آب واقعا کلکسیون های کامل و جامعی دارن. کلکسیون یکیشونو دیدم که بالغ بر 500 شیشه فقط عطر های نیش گران قیمت و کمیاب داشت. فعلا کار من بیشتر تهیه سمپل و دست ریزه. هر از گاهی هم شاید یک شیشه عطر خوب بخرم. اینم خوبه، یه دلخوشی و سرگرمیه تو این شرایط. اما باید امید داشت. دنیا که تا ابد اینجور نمیمونه.به امید خدا اگر اوضاع خوب شد به قول جنابعالی یه وانت کرایه میکنیم و دلی از عزا در میاریم 😂
18 مرداد 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh Amirhossein

فوق العاده خوش بو.
عطری مرکباتی و عودی و فوق العاده.
بوش اصلا شرقی نیست و واقعا مدرنه.
خیلیها از پخش بوش تعریف کردن ولی واقعا خیلی معمولیه.
09 دی 1398 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : نازی جاوید وحید

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟