CLIVE CHRISTIAN - V for Men Amber Fougere With Smoky Vetiver

کلایو کریستین وی فور من آمبر فوره ویت اسموکی وتیور

مردانه
کد کالا : ATR-38547
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی فوژه
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کلایو کریستین
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-38547
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
390,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

وی فور من آمبر فوره ویت اسموکی وتیور با غلظت 20 درصد پارفیوم طراحی شده است. آمیزه غنی برگرفته از نت‌های فلفل در این عطر به‌خوبی توانسته‌اند شخصیت محوری، کلیدی و سرزنده آن را خلق کنند. فلفل صورتی، فلفل سیاه، فلفل سیاه، صمغ کندر و لامی در این عطر درون روایح ترنج و بالسام نراد پیچیده شده‌اند تا شیرینی بیشتری شکل بگیرد. زنبق، اسطوخودوس و سدر هم حالت هوس‌انگیز لطیفی می‌آفرینند که به سویه دودی خس‌خس و خشکی کهربا اضافه می‌شود تا به سطحی ژرف‌تر و گرم‌تر برسیم.

برند کلایو کریستین
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی فوژه
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، فلفل
اسانس میانی صمغ کندر
اسانس پایه کهربا، خس خس ، دود
نمره کاربران
V for Men Amber Fougere With Smoky Vetiver-کلایو کریستین وی فور من آمبر فوره ویت اسموکی وتیور
رایحه
8.5
2 رای
ماندگاری
8.5
2 رای
پخش بو
8
2 رای
طراحی شیشه
9.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
برند کلایو کریستین رو یک برند لوکس از نوع کلاسیک-وینتیج میدونم که سالیان متمادی و با حرکتی لاک پشتی عطرهای کلاسیک و آشنای زیادی، اما با بهترین و مرغوبترین مواد اولیه تولید کرد و افتخارات زیادی را هم در این مسیر از آن خودش کرد منجمله مجوز استفاده از نماد تاج سلطنتی بریتانیا بر روی باتل های خود که واقعا جلوه ای لوکس و فراخور کیفیت کارهاش به این برند داد. نوع رایحه ها نیز اکثرا مناسب افراد جا افتاده، میانسال به بالا و رسمی بودند و یا افرادی که بلحاظ کیفی دارای شامه ای سخت پسند هستند. جوان ترها کمتر به سراغ چنین روایحی میرفتند. اما درچند سال اخیر با آمدن هموطن و رقیب سرسختش روژا داو به میدان و ارائه آن کارهای لوکس و ماورایی با پرزنتیشن های آنچنانی و تبلیغات گسترده در دنیای عطر، بنظرم این برند هم مجبور شد بخودش تکونی بده که قافیه رو کامل به روژا داو نبازه. بهمین خاطر درچند سال اخیر شاهد لانچ عطرهایی مدرن تر، نوآورانه تر و عرضه کالکشن های گوناگون‌ و رنگارنگی از این برند به دنیای عطر بوده ایم، که نقطه ی اشتراکشان با آن کلاسیک- وینتیج های قبلی، همان کیفیت اعلا و بهترین مواد بکار رفته در عطرهاست. ضمن اینکه جوانترها هم گرایش بیشتری به این برند پیدا کرده اند.
بخاطر غلظت بالای پرفیوم هاش (اکثرا بالای ۲۰ و ۲۵ درصد غلظت پرفیوم)، تنها برندی بوده که یک سمپل دو میلش رو بمدت یک هفته استفاده کردم و لذت بردم در حالیکه سمپل اکثر برندهای دیگه رو، یک یا دوبار فول ور کردم و تمام شده.
و‌ اما این عطر، عطر V مسکیولین از پرایوت کالکشن کریستین، واقعا عطر ارزشمند، جنتلمن و درخوری است که تعجب کردم نظری در ذیل آن درج نشده.
بخاطر طولانی شدن کلام، نظر شخصی خودم در مورد این رایحه فوق العاده و چگونگی دیسکاور کردنش رو بعدا در کامنتی جداگانه خواهم نوشت.
باسپاس از دوستان محترم عطرافشانی 💐
12 بهمن 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری امیر رنجبر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟