GIORGIO ARMANI - Armani Prive Bleu Lazuli

جیور جیو آرمانی آرمانی پرایوت بلو لازولیا

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-38076
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : جیورجیو آرمانی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-38076
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 425
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
21,200,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کمپانی جورجیو آرمانی با تمکز بر معنویت و عرفان هندی، دو مورد از جدیدترین عطرهای کالکشن les Terres Précieuses (سرزمین‌های ارزشمند) را به هند اختصاص داده است. «بلو تورکویز» و «بلو لازولیا» دو عطر یونی هستند که نگرش طراحانشان درباره روح سرزمین‌های هندی را به تصویر می‌کشند. این عطرها همان‌قدر از تصویر اسطوره‌ای هند الهام می‌گیرند که از تصویر واقعی آن. «بلو تورکویز» و «بلو لازولیا»، هر دو، از پیوند معنوی و عمیق هند با رنگ آبی الهام گرفته‌اند. این رنگ هم نشانگر قدرت و استحکام است و هم پیوند کیهانی میان رنگ آبی آب‌ها و افق‌های پهناور آسمان‌ها را نشان می‌دهد.

گذشته از اینها، «بلو تورکویز» و «بلو لازولیا» نشانگر دو سنگ گران‌بها و متعلق به سرزمین‌های بومی هندوستان نیز هستند: سنگ فیروزه که بازتاب‌دهنده پیوند میان دریا و آسمان است، و سنگ لاجورد که از روح بی‌کران کیهان پرده برمی‌دارد. سنگ لاجورد نماد جهانی حکمت و حقیقت نیز هست و از طریق نشان دادن آبی آسمان‌ها، با مفاهیمی همچون پادشاهی و افتخار، خدایان و قدرت، و روح و درون‌نگری پیوند می‌گیرد.

عطر «بلو لازولیا» که به سنگ لاجورد تعلق دارد، شما را به سفری پُرماجرا در جهان نت‌ها می‌برد؛ سفری که با عبور از کرانه‌های ایتالیا، قلب تپنده محصولات جورجیو آرمانی،‌ به سرزمین‌های معنوی هند می‌رسد. نت‌های کلیدی این عطر را روایح دودی و ادویه‌های هندی می‌سازند تا تداعی‌کننده آمیختگی معنویت هند با یکایک جنبه‌های زندگی باشند.

بطری «بلو لازولیا» همچون تکه‌ای واقعی از سنگ لاجورد، عمیقا منحصربه‌فرد و خیره‌کننده است؛ نمادی دیگر از آمیختگی تجربه و تخصص در خلق مُدهای امروزی با عطرسازی رده‌بالا؛‌ بطری‌ای زیبا و دست‌ساز که یک درپوش دست‌ساز از جنس صمغ‌های ریخته‌گری‌شده دارد.

برند جیورجیو آرمانی
عطار پاسکال گورین (گارین)
طبع گرم
سال عرضه 2018
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، هل ، چای میت
اسانس میانی یاس، آلو ، گل اوسمانتوس
اسانس پایه وانیل ، چوب صندل سفید ، عسل ، تنباکو
نمره کاربران
Armani Prive Bleu Lazuli-جیور جیو آرمانی آرمانی پرایوت بلو لازولیا
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
8
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیورجیو آرمانی
اخبار برند جیورجیو آرمانی
عطرگرام
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
ژنتیکی ورژن در قابی آبی............ که گویی تناقضی از سبز آبی را تلاطم است.........
هیاهویی بی صدا در طنینی نوین............ که گویی تضادی از سنگ و شیشه را حصار است........
مقبره ای گران در غنای مرگ................... که گویی زیستگاهی از تفاهم نور و تاریکی را نهفته است......
هجرانی مهیب در مرگ مجنون.............. که گویی عاشقی از عشق و نفرت را پناه است...........
.........................
فاخری از روایح گلی در بستر ترکیبات شرقی که شامه نواز هر گیرنده ی بویایی در هر ضریب سنی و جغرافیای سیما ژنتیک است. عطری با شروعی میوه ای و دارویی مانند شربتهای سرماخوردگی که کمی تلخ و ترش هست که خیلی سریع حدود زیر یک دقیقه این رایحه محو میشه و به ترکیب تنباکوی شیرین تبدیل میشه که کمی آلوچه در کناره ها همراهی میکنه. شروع رایحه شاید برای آقایان کمی زننده هست و بنظرم 60 درصد مناسب بانوان و 40 درصد مناسب آقایان می باشد. رایحه ای بسیار خوشبو در بستر تنباکوی ترش و شیرین دارد و واقعا بازخورد خوبی از خودش آشکار میکنه به طوریکه موقع تنپوش شاید خودتان این عطر را در اون لحظه ی اسپری دوست نداشته باشین اما به محض برخورد با اولین مخاطب، قطعا مورد بازخورد خوبی قرار می گیرید که اگر این مخاطب دوست شما باشد، حتما اسم عطرتان را خواهد پرسید. رایحه ی این عطر در ابتدا یکم تاریک هست اما این تاریکی در هاله ای از نور قرار گرفته یعنی انگار وارد یه فضای تاریک شدین که یه حلقه از نور دورتادور شما را احاطه کرده که هیچ ترسی از مسیر تاریک ندارید چون انگار حجمی از تاریکی را دارین مشاهده میکنین که این تاریکی همان شهد نیمه ترش و نیمه شیرین تنباکویی هست که شما تنپوش کردین و نور در اینجا روایح گلی از یاس و همان بازخوردهای مثبتی هست که از مخاطبان دریافت می کنید که در واقع تائید بر تنپوش صحیح و بجای شما از این عطر هست، چراکه شاید موقع تنپوش کمی حالت نگرانی بوجود بیاد که ای کاش این عطر رو تنپوش نمیکردم.....
روایح این عطر بخاطر حالت تاریک و روشن در نتهای ابتدایی و پایانی می تواند در درمان اختلال تَوَهُم کاربرد داشته باشد چراکه بیماران مبتلا به اختلال تَوَهُم بویایی را متوجه می شوند که در واقعیت وجود ندارد. توهم زمانی اتفاق می‌افتد که فرد چیزی را که واقعاً وجود ندارد، ببیند، بشنود، احساس کند، بو کند یا بچشد. علم روانشناسی این پدیده را به عنوان یکی از علائم اصلی اختلالات روان پریشی طبقه بندی می کند. توهمات معمولاً با اسکیزوفرنی مرتبط هستند. حدود 60 تا 70 درصد از افراد مبتلا به این بیماری این علائم را تجربه می کنند و توهمات شنوایی شایع ترین نوع توهم هستند. توهمات همچنین ممکن است در شرایطی مانند اختلال استرس پس از سانحه، اختلالات شخصیت، یا بیماری‌های پزشکی مانند بیماری چشم و بیماری‌های عصبی رخ دهند. توهم می تواند هر یک از حواس پنج گانه را درگیر کند. این بدان معناست که ادراکات را می توان از طریق گوش، چشم، پوست، بینی یا زبان احساس کرد.
توهمات شنوایی: این توهمات زمانی رخ می دهند که فرد صداهایی را درک می کند که در واقع وجود ندارند. در برخی از مطالعات، توهمات شنوایی بین 5 تا 28 درصد از جمعیت مشاهده شده است. توهمات شنوایی که در اسکیزوفرنی بسیار شایع است، در 20 تا 50 درصد افراد مبتلا به اختلال دوقطبی نیز دیده می شود. بر اساس برخی برآوردها، 10 درصد از جمعیت مبتلا به افسردگی شدید و 40 درصد افراد مبتلا به PTSD نیز اختلالات ادراکی شنوایی را تجربه می کنند. توهمات شنوایی ممکن است در صداهای مختلفی ظاهر شوند. اما هنگامی که صداهای غیر ظاهری از صداها تشکیل شده باشند، به آنها توهمات شنوایی کلامی گفته می شود. حدود 9 درصد از کودکان توهمات شنوایی را تجربه می‌کنند که اعداد آن در نوجوانی بین 5 تا 16 درصد تغییر می‌کند. زمانی که توهمات کلامی هستند، صداها ممکن است به اندازه‌ای تحقیرکننده، فرمان‌دهنده یا آزاردهنده باشند که بر عملکرد روزانه زندگی تأثیر بگذارد.
توهمات بصری: افرادی که توهمات بصری را تجربه می کنند، اغلب تصویری را می بینند که وجود ندارد و معتقدند واقعی است. این اختلال بیشتر در افراد مُسن مشاهده می شود. توهمات بصری معمولاً در بیماری‌های دژنراتیو مغز و چشم دیده می‌شود. بیماران مبتلا به بیماری پارکینسون بسته به مدت زمانی که این بیماری طول کشیده است، ممکن است توهمات بصری را تجربه کنند. داروی دوپامینی که برای مدیریت بیماری استفاده می شود نیز خطر توهم را افزایش می دهد. زوال عقل و بیماری های مسیر چشمی/بصری نیز با توهمات بصری در بیماران مرتبط است
توهمات لمسی: توهمات لمسی به عنوان توهمات لمسی یا فانتاسماهای لمسی نیز شناخته می‌شوند. زمانی که یک فرد این تجربه را پشت سر می‌گذارد، معمولاً در غیاب هرگونه تحریک واقعی لمس در زیر پوست را احساس می‌کند. توهمات لمسی می تواند مانند سوزن سوزن شدن، احساس مایع یا باد روی پوست، دست روی شانه و غیره باشد. لازم به ذکر است که توهمات جسمی گونه ای از این وضعیت هستند. در اینجا، احساسات بدون هیچ گونه محرکی در داخل بدن احساس می شود. توهمات لمسی به طور کلی در شرایط عصبی و روانی نادر است. با این حال، یک مطالعه نشان داد که این نوع احساسات دومین نوع شایع توهم در جمعیت عمومی را تشکیل می دهند.
توهمات بویایی و چشایی: توهمات بویایی در تعداد قابل توجهی از بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی مشاهده می شود. حدود 4% و 25% از افراد مبتلا به این اختلال این توهمات را تجربه می کنند. با این حال، تحقیقات محدودی در مورد این پدیده وجود دارد.گزارش شده است که توهمات بویایی در حدود 5 درصد از جمعیت مُسن‌تر رخ می‌دهد که عموماً با اختلال در حس بویایی مرتبط هستند. این توهمات در غیر این صورت به عنوان فانتوسمی شناخته می شوند. آنها در جایی رخ می دهند که بوها بدون وجود منبع، درک می شوند. علاوه بر بیماری های روان پریشی، فانتوسمی در زمینه تشنج صرع، افسردگی، میگرن و بیماری های گوش، بینی و حلق گزارش شده است. شایع ترین توهمات شنیداری گزارش شده بوی سوختگی/دود است. بیماران همچنین بوهای بد، ناخوشایند، فاسد یا پوسیده را گزارش می دهند. بوهای فانتوم می تواند کیفیت زندگی بیماران را کاهش دهد. این وضعیت به عنوان مزاحم و ناراحت کننده توصیف شده است. توهمات بویایی معمولاً با توهمات چشایی رخ می دهد. با این حال، امکان تجربه این شرایط به طور مستقل وجود دارد. علل توهمات شنوایی: بررسی‌های تصویربرداری تشدید مغناطیسی عملکردی (fMRI) نشان داده‌اند که چگونه فعال شدن خود به خودی شبکه شنوایی می‌تواند به توهمات کمک کند. به همین ترتیب، یک مدل عصبی شناختی به نام مدل VOICE پیشنهاد کرده است که یک سیستم لیمبیک نامتعادل که با یک سیستم مهاری ‌پیشانی مغز کم‌فعال مطابقت ندارد، در بازی وجود دارد. سیستم لیمبیک بخشی از مغز است که مسئول پردازش احساسات، حافظه، ترس، لذت، گرسنگی و غیره است. هنگامی که این سیستم بیش فعال می شود و ناحیه پیشانی مغز که در کنترل شناختی نقش دارد، قادر به تعدیل صحیح آن نیست، ممکن است توهم ایجاد شود. علل توهمات بویایی و چشایی: بوهای فانتوم ممکن است ناشی از ضربه یا شرایط بینی مانند سینوزیت باشد. برخی از بیماری های عصبی دژنراتیو مانند بیماری پارکینسون و آلزایمر با توهمات بویایی ارتباط دارند. عفونت های ویروسی همچنین می توانند باعث آسیب به نورون های گیرنده بویایی (ORNs) شوند. مکانیسم مستقیم پشت این امر نامشخص است. هنگام تجربه طعم های فانتوم، ممکن است ضربه یا عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی مسئول باشد.
برای درمان اختلال توهم روش های مختلفی وجود دارد و که یکی از این روشها، آروماتیک تراپی میباشد. این عطر به دلیل اینکه ابتدای بونوازی رایحه ی دارویی مانند را ایجاد میکند می تواند برای بیماران توهم بویایی، مورد استناد قرار گیرد که همین بیماران با بونوازی این عطر در ابتدا، آن را یک رایحه ی بسیار بد و نفرت انگیز تلقی خواهند کرد اما با گذشت دقیقه ای یا حتی ساعتی نظرشان تغییر خواهد کرد و آن را یک رایحه ی خوشبو تشخیص خواهند داد. در واقع نکته عطف این روش درمانی در این است که می توان با روایح برخی عطرها از حس نفرت اولیه به منظور برانگیختگی حس عشق ثانویه استناد کرد و مدلی از نوع تلقین را در این بیماران ایجاد کرد تا بیماران نسبت به روایحی که وجود خارجی ندارند، دچار اختلال توهم بویایی نشوند و یا حداقل کمتر دچار اختلال توهم بویایی شوند. بعبارتی با شروع این مدل عطرها میتوان به نوعی حُقه به بیماران زد که بهشون بگی دیدی این عطر بوی بدی نداره و الان خودت عاشقش شدی؟؟؟...... که همین مدل به مرور در سایر روایح واقعی که این بیماران استشمام میکنند و بوی خوب را به بوی بد غیرواقعی تفسیر میکنند، تاثیر بسزایی خواهد داشت....
عطری با روایحی واقعا فریبا در لحظه ی تنپوش و بونوازی اما بسیار ماهرانه در ایجاد عشق تننباکوی عسلی که شیفتگی ثانویه را تداعی خواهد کرد. با ماندگاری سه بار حرکت زمین به دور خود روی لباس و 8 ساعت روی پوست در حالت بدون تحرک خاص و پراکنش متوسط تا خوب. شیشه ای بسیار خوشرنگ و خیره کننده که دیدگان را در غبار طیف رنگ غرق می کند.
سپاس از همراهی و شکیبایی بزرگواران..............

12 بهمن 1401 تشکر
20 تشکر شده توسط : Mahmood.R سعید کرمانی

با عرض احترام ، چون در کامنتهای اخیرتان بعضی تعاریف رایج بیماریهای روانشناسی را بیان میفرمایید و سپس ادعا میفرمایید که فلان عطر برای فلان بیماری مفید است، لازم دانستم کمی حساسیت به خرج بدهم . چون جایگاه علم و حقایق علمی فراتر از تعارفات شخصی و حریم خصوصی و ... است ( بخصوص وقتی که ادعاهایی در باره درمانهای قابل کاربرد برای بیماریها باشد) درنتیجه من وظیفه خودم میدانم که نگذارم مطالبی که صرفا حدسیات و برداشتهای شخصی یک فرد است، به عنوان حقایق شناحته شده و اثبات شده علمی کم کم پذیرفته شوند، ولو توسط عده محدودی.

بیماریهای روانی که در کامنتهای اخیر به آنها پرداخته اید، مثل هیستری، بی حسی عاطفی، توهم (پارنویا و شیزوفرنی)، ... وضعیتهای جدی ای هستند که ادعای تاثیر روایح و عطرها بر درمان آنها غیرعلمی و فاقد مستندات است.
خواهشمندم چنین گزاره هایی را تنها در صورتی که مرجع علمی برای آنها سراغ دارید مطرح بفرمایید. در اکثر کامنتهای اخیر شما از این نوع، یک بخش از تعاریف بیماریها از سایتها گرفته شده است اما به نظر میرسد بخش دوم که شما به آن اضافه کرده اید که درباره تاثیر فلان عطر بر درمان آن بیماری است، از حدسیات خودتان است. برای مثال، کامنت شما ذیل عطر Granada، بخش تعریف "والدین روان گردان" برگرفته از مقاله "What Is Psychedelic Parenting?" از سایت verywellmind.com به کمک گوگل ترانسلیتور است. اما بخش دوم کامنت شما در ذیل این عطر، به نظر میرسد حدسیات شما باشد که به مقاله اضافه شده است.
12 بهمن 1401 تشکر
12 تشکر شده توسط : nazanin Hamed Ghazavi
با احترام و عرض ادب
دوستان فرهیخته و ارجمند، یادم نمیاد در هیچکدام از نظراتم نوشته باشم که اینها نظرات شخصی من یا تعاریف شخصی من از اختلالات یا بیماری های روانی هستند و در تمام نظراتم نوشتم به استناد محققان روانشناسی...... برای تمامی عطرهایی که جهت آروماتیک‌ درمانی بکار گرفتم هرگز ننوشتم این عطرها درمان قطعی هستند و در تمامی نظراتم درج کردم این روایح بپاس روایح گلی ممکنه است یا میتواند در بهبود وضعیت بیماران روانشناختی مفید یا موثر باشند.... و همچنین تمام مطالعات انجام شده بصورت تحقیقات بالینی پژوهش محور در بانک بالینی pubmed موجود هستند و من با مطالعه مقالات منتشر شده و ثبت شده در این بانک علمی بین المللی برای آروماتیک‌ درمانی اختلالات روانشناختی، نظر نوشتم و باز هم تاکید میکنم در هیچکدام از نظراتم ننوشتم که اینها متعلق به من هستند.....
در خصوص عطرهای معرفی شده من برای بهبود وضعیت روانشناختی بیماران، براساس یک یا بیش از یک رایحه ی موجود در اون عطرها که در مقالات علمی پژوهش محور مطالعه و منتشر شده اند، من هم با دیدن همان رایحه این نظر را دادم و باز هرگز مدعی نشدم اینها تحقیقات من هستند...... چراکه حتی عودهای معطر هم در آروماتیک‌ تراپی کاربرد دارند و استناد شده در مقالات علمی منتشر شده هستند و دسترسی به آنها در همان بانک pubmed موجود هستند.
تمامی نظرات من بخاطر معرفی نوع اختلالات و ارتباط آنها با برخی روایح هستند که هم برای مخاطبان دانستن آنها خالی از لطف نیست و هم گرایی به مخاطبان علاقمند هدیه میکنم تا بیشتر به این موضوعات چالش داشته باشند و حتی مطالعات خودشان را هم افزایش دهند. به هر حال من هرگز مدعی چیزی نبودم و هر مطلبی در این سایت درج کردم مستند علمی هستند. شایان ذکر است که خودم در تمام مقالات و کتابهایی که تالیف کردم برای هر مطلب رفرنس دادم و در این سایت عزیزانی که کتابهای منو در آرشیو علمی منزلشان دارند، به این موضوع واقف هستند.
سپاس از همراهی بزرگواران....
12 بهمن 1401 تشکر
11 تشکر شده توسط : پرنیان رضا یگانه
برای مثال اگر ممکن هست اسم لاتین مقاله ای که بر مبنای آن توصیه درمانی زیر را نوشته اید بفرمایید:

"این عطر به دلیل اینکه ابتدای بونوازی رایحه ی دارویی مانند را ایجاد میکند می تواند برای بیماران توهم بویایی، مورد استناد قرار گیرد که همین بیماران با بونوازی این عطر در ابتدا، آن را یک رایحه ی بسیار بد و نفرت انگیز تلقی خواهند کرد اما با گذشت دقیقه ای یا حتی ساعتی نظرشان تغییر خواهد کرد و آن را یک رایحه ی خوشبو تشخیص خواهند داد. "

و ترجیحا مقاله peer reviewed در ژورنالهای روانشناسی و یا پزشکی معتبر باشد (که در دیتابیس pubmed ثبت شده باشد) نه سایتهای تجاری و .... . (هرچند همان مقالات ثبت شده در pubmed هم همه دارای یک ارزش و اعتبار یکسان نیستند، و فاکتورهایی مثل تعداد ارجاعات، ایمپکت فکتور ژورنال، reproducibility, meta analysis و .... هم باید دیده شوند)
12 بهمن 1401 تشکر
6 تشکر شده توسط : rahil tagi بابک
با احترام و عرض ادب
مشکلی نیست دوست عزیز ایمیل منو از مدیریت عطرافشان دریافت کنید تا مقاله های مربوطه را برای شما ایمیل کنم. تعداد فایل های پی ادف زیاد هستند و از طریق ایمیل برایتان ارسال خواهم کرد.
13 بهمن 1401 تشکر
6 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 رضا یگانه
دکتر سلام و‌درود
باری جوابیه شما را که خواندم به این دوست عزیز
احساس کردم چه شخصیت ارام و‌متینی پشت این جواب است.
شخصیتی که با وجود مشغله زیاد اینقدر با ادب و با حوصله به دیکران پاسخ میدهد.
به راستی که این از ویژگی بزرگان علم است
درخت پربار و سر پایین

13 بهمن 1401 تشکر
9 تشکر شده توسط : دانیال قریشی آلالیتا
ممنون میشم اگر فقط اسم یکی از مقاله ها رو به لاتین در همین جا بنویسید، به همراه یک تکه پاراگراف از اون مقاله (به لاتین) که تایید کننده بحث فوق باشه (روش پیشنهادی فوق) . بنده دسترسی به دیتابیسهای آکادمیک دارم و میتونم خودم دانلود کنم و بررسی کنم (در صورتی که مقاله اوپن اکسس نباشه)
13 بهمن 1401 تشکر
5 تشکر شده توسط : فروزان rahil tagi
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند سرکار خانم دکتر فلاح بزرگوار از مهر شما کمال سپاس دارم. همیشه سعی میکنم مفید باشم و در خصوص آروماتیک‌ تراپی از دیرباز مورد استناد بوده است که امروزه با ادغام علوم نوین پزشکی مثل فارماکولوژی سلولی مولکولی، فارماکوژنتیک، نانوبیوتکنولوژی پزشکی، زیست روانشناسی سیستم عصبی، زیست الهام، فرآیند آروماتیک‌ تراپی مسیری هدفمند را سپری می‌کند. البته در نظرات قدیمی ام هم برای بانوی ارجمند سرکار خانم فاطمه فیضی هم این موضوع رو مطرح نمودم که برای آروماتیک‌ تراپی جهت نتیجه قطعی نیاز به جامعه آماری حداقل ۱۰ هزار نفری از گروه بیماران و ۱۰ هزار نفر از گروه کنترل است که در صورت قطعی بودن نتیجه این رایحه هدف برای درمان یک اختلال روانشناختی مثل آلزایمر که با بوییدن رایحه خاص، توان بازگشت حافظه اتوبیوگرافیک را تقویت می‌کنند که به مرور زمان میزان بازگشت حافظه کوتاه مدت این بیماران صعودی خواهد بود. به هر حال من شخصاً تصور می‌کنم که خداوند متعال تمام مسیرهای درمانی بیماری های خاص و پیچیده را درست جلوی چشمان ما قرار داده ولی ما فعلا قادر به دیدن آنها یا پی بردن به آنها نیستیم، چراکه شاید روزی تمدن بشری مسیرهای علمی بسیاری را سپری خواهد کرد و با نتیجه نگرفتن دوباره به مسیرهای ساده که آروماتیک‌ تراپی شاید یکی از آنها باشد، رجوع خواهند کرد.....
از همراهی شما و تمامی بزرگواران کمال سپاس دارم.....
13 بهمن 1401 تشکر
13 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 سعید رضایی شوشتری
با احترام مجدد
دوست ارجمند من هرگز برای درج یک جمله به یک مقاله علمی استناد نمی‌کنم و حداقل ۳۰ مقاله علمی مرتبط با یک جمله رو مطالعه و با استنباط شخصی از روش کار و نتایج و بحث اون ۳۰ مقاله، یک جمله چند خطی را نگارش می‌کنم. شایان ذکر است که در این محفل هر مطلبی را مطرح میکنم صرفاً برای آشنایی علاقمندان با علم تاثیرگذار روایح عطرها بر اختلالات روانشناختی می‌باشد و اگر هر عزیزی در این محفل کار پژوهشی عملی یا کلینیکال محور رو بخواهد انجام دهد بایستی از همان مقالات منتشر شده علمی در ژورنالهای بسیار معتبر جهان اعم از نیوانگلند مدیسین، نیچر، ساینس، سل پرس، اسپرینگر، الزویر، بایومدسنترال و ...... کار پژوهشی خودش را استناد دهد. به هر حال از توجه شما سپاسگزارم...
13 بهمن 1401 تشکر
8 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 پرنیان
صبا جان من سالهاست اینجا هستم. و کم و بیش همه رو میشناسم. البته بدبختانه بنده توی کار تحقیق و مقاله و ... هستم.
نه در این مورد، در تمام موارد، اول سعی کن رزومه شخص رو بررسی کنی، صحت و سقم مطالب رو متوجه بشی، مجلات رو چک کنی، ببین مثال میزنم برات، توی رزومه برخی افراد مقالاتی وجود دارن متعلق به شماره ۱۵ مجله ای که هنوز شماره ۲ ش چاپ شده! بعضی مقالات مدام تکرار شدن اونهم توی مجلات بدون ضریب تاثیر یا پولی، ترفندهای دور زدن آمازون که تا دلت بخواد هست توی دنیای علم. اصلن فکر نکن مثل قدیمه و شما رزومه رو گوگل کنی و بگی واو چه خفن! اینجا هم خیلیها مثل من هستن اما باور کن حوصله نداریم مدام به دانشجوها یا فارق التحصیلان جوان بگیم زندگی به زیبایی و سادگی شما نیست.
خوشبو باشی گلم
13 بهمن 1401 تشکر
11 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی rick
درود فراوان بر شما سپهر نازنین
راستش سالها پیش با دوستی آشنا شدم بسیار ایده الیست اتفاقا به عطر هم علاقه خاصی داشت .. دست روزگار به کانادا مهاجرت کرد ! اما خوشحالم که اینجا دوستانی هستند به همان اندازه نکته سنج ، شفاف و البته انگشت شمار که باعث می شوند برای لحظاتی آن خاطرات کذایی نو شوند.

پ.ن: نسبت به همه چیز حساس باشید..شک کنید تا به یقین برسید .
ممنون بخاطر روشن گری
13 بهمن 1401 تشکر
4 تشکر شده توسط : آلالیتا محمدرضاسپهی
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند، لطفا به نظرات برخی اکانتهای تازه تاسیس پاسخی منعکس نکنید، همینکه یه اکانت تازه تاسیس با اسم مستعار اولین نظرش رو به هدف من در اینجا ثبت می‌کنه و ادعای محقق بودن و مقالات نوشتن می‌کنه اونم در تمامی موارد مشخص شد که برای چه هدفی وارد سایت شده است. لطفاً پاسخی برای اینجور اکانت‌ها منعکس نکنید. من واقعاً خستم از این حواشی ها که اصلا هیچ ارتباطی به عطرها و برخی ها نداره. ما هر که هستیم برای خودمان هستیم.....
سپاس از همراهی شما بانوی محترم.....
13 بهمن 1401 تشکر
15 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری آلالیتا
سلام عزیزم
من خاطره بدی از این جریان مقاله نویسی دارم و موجب شد همون دو سه سال پیش بفهمم نمیخام درگیرش شم ابدا
عزیزم من هیچ تخصصی در این زمینه ندارم برای همینم راجب مقالات صحبت نکردم.

[EDITED] 1401/11/13 17:10
13 بهمن 1401 تشکر
4 تشکر شده توسط : آلالیتا بابک
البته من دیدم دوستانی که در کار مقاله بودن و اکسپت مقاله اشون رو برای پابلیشش گرفتن
ولی هنوز اون مقاله چاپ نشده در وافع در دست چاپه.
و به این به این معنی نیست که راحت بتونیم اون رزومه فرد رو زیر سوال ببریم.

به هر حال من متخصص نیستم
و ممکنه اطلاعاتی رو نداشته باشم.
ولی این یک مورد رو میدونم چون به پدرم مقالاتی رو چاپ کرده و خیلی از این فضا به دور نیستم.
13 بهمن 1401 تشکر
5 تشکر شده توسط : ساغر آلالیتا
با احترام و عرض ادب
دوستان فرهیخته و ارجمند، این آخرین کامنت من در این سایت هست، بنابراین لطفا پاسخی براش منعکس نکنید و از مدیریت محترم عطرافشان هم خواهشمندم هیچ پیامی که نسبت به من هست یا با هدف من هست اینجا تایید نکنند چراکه خودم دیگر فعالیت نخواهم داشت. آقایان و بانوان محترم سایت عطرافشان در خصوص برخی تفکرهای مسموم نسبت به خودم که واقعا هیچ ارتباطی به این سایت یا به هر عزیز دیگر ندارد، عارضم که از نظر من انسانها دو گروه شخصیتی هستند؛ شخصیت های اورجینال و شخصیت های فیک..... و من برای شخصیت های اورجینال، قطعاً اصیل هستم و برای شخصیت های فیک، قطعاً فیک هستم..... حالا انتخاب با خود عزیزان هست که جزو کدام گروه از این شخصیت ها هستند...
در این محفل تا به امروز ۹ نفر از آقایان و بانوانی بودند از طریق ایمیل سوالات بسیار تخصصی ژنتیکی از من پرسیدن و بهشون پاسخ دادم که البته با تشخیص قبلی متخصصان مربوطه، تشخیص من را هم این عزیزان تایید فرمودند. و یا انتخاب عطرها نیز از طریق ایمیل از من راهنمایی خواستند و تا حد توانم راهنمایی کردم.
برای این چند نفر که به من مدام نظرات مینویسند و سعی میکنند منو بد جلوه بدهند عارضم که واقعا نیازی به این همه فتنه افکنی در این سایت نبود، اصلا من پذیرفتم شما بسیار دانشمند هستین و ماشاالله در تمامی علوم تحقیقات انجام میدهید که تا بحال در جهان برای هیچکس سابقه این مورد وجود ندارد و پذیرفتم که من فیک هستم و شما اورجینال هستین، اگر واقعا حال دلتان این مدلی خوب میشود من با تمام کمال اینو میپذیرم. اما واقعا نیازی به این همه نظرات بی مورد و بی اساس که اصلا ارتباطی به عطرافشان نداره، نبود. من از همه شما بسیار آموختم هم از نظر علمی و هم از نظر اخلاق و زندگی، حتی با تفکرهای مسموم برخی از کاربران هم بسیار تجربه کسب کردم بخصوص برای مطرح کردن دور زدن آمازون و این چیزا که خیلی برام جالب بود چراکه واقعا قبل از این همچین موردی رو درک نکرده بودم و خیلی عجیبه که از مقالات فیک و فاقد اعتبار من در مقالاتی که در معتبرترین ژورنال های علمی جهان اعم از بایومدیکال سنترال (BMC)، اسپرینگر و الزویر و بسیاری از ژورنال های معتبر علمی دیگر منتشر شده‌اند مورد استناد قرار گرفته است و یا در رساله های دکتری تخصصی رشته های علوم پزشکی در دانشگاه های معتبر جهانی که جزو ۲۰۰ دانشگاه مطرح جهان هستند نیز همان مقالات فیک و فاقد اعتبار من مورد استناد قرار گرفته اند و خود اون محققان و سردبیر و داورهای مقالات آنها هم که حتی رفرنس های تمامی مقالات را ارزیابی می‌کنند به فیک بودن من پی نبردند و یا جایزه های برترین کتاب علمی در شاخه پزشکی رو که چندسال به من از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران که داورهای آنها اساتید دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، تربیت مدرس، بقیه الله و چند دانشگاه دیگر هستند نیز به فاقد اعتبار علمی بودن کتابهای من پی نبردند و همینجوری برای چندبار جایزه کتاب سال اونم در شاخه پزشکی که حساسیت بسیار بالایی دارد را به من اعطا کردند و در اخبار شبکه های ملی و استانی و سایر خبرگزاری های دولتی مربوطه، سخنرانی منو پخش کردند. واقعا خیلی عجیبه........!!!!!!!! یا مثلا اسم من بصورت فارسی و انگلیسی در چندین وب برگ گوگل برای نشان دادن مقالات و کتابهایم در فروشگاه های بین المللی تمام کشورهای جهان اعم از آمریکا، تمام کشورهای اروپا، اغلب کشورهای آسیای شرقی و غربی و برخی هم از آفریقا کتابهای منو در سایت های خودشان برای فروش دارند و من همه ی این سایتهای جهان رو دور زدم!!!!!!!
عجب.........
دوستان ارجمند من با معرفی خودم فکر کنم به آقای محسن ایزانلو بود، صرفاً بخاطر این بود که برخی از عزیزان فکر میکردند ذینفع یه شرکت عطر در دبی هستم و دارم عطرهای اماراتی رو به نفع خودم تبلیغ می‌کنم که با معرفی خودم به آقای ایزانلو، خواستم به این موضوع خاتمه بدم.
به هر حال من فیک هستم و بر فیک بودنم اعتراف میکنم و از اینکه با نظراتم که تماماً برای عطرها بود، برخی تفکرهای مسموم را آزار دادم واقعا ناراحتم و انشالله از من دلخوری نداشته باشند.
انشالله همیشه در اصالت و سلامت ماندگار باشید.....
از مدیریت محترم عطرافشان خواهشمندم آخرین پیام من را تایید فرمایند و دیگر این بحث را برای همیشه پایان دهند.
سپاس از همراهی و همدلی همه بزرگواران سایت وزین عطرافشان......
13 بهمن 1401 تشکر
23 تشکر شده توسط : سعید کرمانی jalal
نظرات محدود شده است
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟