LANCOME - La Vie Est Belle L`EDT

لانکوم لا ویه است بله له ادو تویلت

زنانه
کد کالا : ATR-37837
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : لانکوم
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-37837
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 1
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کمپانی لانکوم در اوایل سال 2014، ادیشن جدیدی از از عطر محبوب «لاه ویه است بله» را در قالب ادو تویلت عرضه کرد که ساختار آمیزه‌ای این عطر را به سمت لایه‌های سبک‌تر و شیرین‌تر می‌برد. این عطر که در فصل بهار عرضه شد، از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب عطرهای بهاری است.

در این ادیشن ادو تویلت، تمرکز اصلی روی عصاره مگنولیا به‌عنوان ترکیب اصلی و کلیدی این عطر است که به‌خوبی با رایحه پودری زنبق پالیدا (ترکیب کلیدی ادیشن اصلی) آمیخته شده است. این رایحه در کنار رایحه گل‌های سفید به شکل‌گیری لطافت و هوس‌انگیزی ناب در عطر «لا ویه است بله له ادو تویلت» کمک می‌کند.

مگنولیا یکی از اولین گل‌هایی است که در فصل بهار نمایان می‌شود و گلبرگ‌های زیبایش را شکوفا می‌کند. مگنولیا به‌عنوان نمادی از زیبایی و جوانی در این عطر حضور دارد و رایحه خاصش را با آمیزه‌ای گرم، ظریف و دلپذیر ترکیب می‌کند که از انبوه رایحه‌های گل‌فام مانند زنبق و گل‌های سفید زاده شده است.

رایحه‌های گل‌فام این آمیزه از گل‌های دقیقا دستچین‌شده انتخاب شده‌اند تا شادابی و انرژی بهار را در شما برانگیخته کنند. سویه‌های پودری و ظریف و دلپذیر این عطر هم به اندازه کافی شیرین و جذاب هستند که لبخند را بر لبان شما می‌نشانند و احساس شادمانی را در قلب شما بیدار می‌کنند. ژرفا و گرمای «لا ویه است بله له ادو تویلت» هم بیش از همه به رایحه خاص نعناع هندی و رایحه لطیف وانیل برمی‌گردد. رایحه‌های پرالین، بادام، عصاره قند و تونکا نیز حالت شیرین این عطر را می‌سازند.

آن فیلیپو و دومنیک روپیون،‌ کار عطرسازی «لا ویه است بله له ادو تویلت» را بر عهده داشته‌اند. چهره تبلیغاتی این عطر هم کسی نیست جز جولیا رابرتز (بازیگر مشهور آمریکایی) و کارگردانی ویدیوی تبلیغاتی را هم کارتر اسمیت انجام داده است. جولیا رابرتز از زمان عرضه اولین عطر «کالکشن لا ویه است بله» در سال 2012 تا کنون چهره اصلی عطرهای این کالکشن بوده است و در سال 2014 نیز باری دیگر چهره او برای ارائه عطر «لا ویه است بله له ادو تویلت»، یعنی این عطر گل‌فام و دلپذیر و پیچیده، در ویدیوها و تصاویر تبلیغاتی نمایان شد.

بطری «لا ویه است بله له ادو تویلت» از جنس شیشه سنگین ساخته شده است و شکل آن همچون سمبل عطرهای لانکوم می‌درخشد. یک روبان نقره‌ای هم دور دهانه بطری پیچیده شده که ظرافت و زیبایی بیشتری به این عطر بخشیده است. مایع درون بطری هم به رنگ صورتی درخشان و شفافی است که جلوه فوق‌العاده زیبایی دارد.

برند لانکوم
عطار دومنیک روپیون، آن فلیپو
طبع معتدل
سال عرضه 2014
گروه بویایی گلی میوه ای شیرین
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه بادام ، مگنولیا
اسانس میانی نعناع هندی ، زنبق ، گل‌های سفید
اسانس پایه دانه تونکا ، وانیل ، پرالین
نمره کاربران
La Vie Est Belle L`EDT-لانکوم لا ویه است بله له ادو تویلت
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لانکوم
اخبار برند لانکوم
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
چه حیف که دیر باهاش آشنا شدم و چه حیف تر که شناخته شده نیست
اولش بسیار شبیه به نسخه ی ادوپرفیومه اما با بازی کمرنگ بادوم
کم کم شیرین و شیرین تر میشه که اینجای ماجرا دل من و زد اما یه کم که میگذره رایحه ی زیبای دانه ی تونکا خودشو نشون میده و عطری بی نهایت زیبا شیک و بی نظیر رو هدیه میده واقعا از پرفیومش بهتره اصلا از اون شیرینی گزنده و رایحه ی تکراری و جیغ و مصنوعی پرفیوم خبری نیست از نظر من عالی بود حتی از نسخه ی اینتنس هم بهتره
11 فروردین 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ایرن

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟