XERJOFF - Xerjoff Homme

زرجوف هوم

مردانه
کد کالا : ATR-37803
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2007
کد کالا : ATR-37803
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    7
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 26
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

طیف «زرجوف ایکس‌جی 17/17» با تخصص صنعتگری استادان عطرساز شهر «گرس» ساخته شده است و یک سفر بویایی و کشف ارزشمندترین اسانس‎های جهان است. مجموعه ایکس‌جی 17/17 تلفیقی بی‌مانند از دستاوردهای بصری طبیعت و عطر و بوی منحصربفرد همیشگی آن است... «زمین به گل‌ها می‌خندد». 
«هوم» متعلق به خانواده چوبی عطرهاست و با یک نت چرمی قوی خود را ابزار می‌کند، که بر ویژگی اشرافی و شیک خود تأکید دارد. ترکیب مرکبات مدیترانه‌ای و ادویه‌های محرک باطراوت یک سورپرایز غیرمنتظره است، که همچنین خبر از میانه‌ای غیرعادی از میخک‌ها دارد. طراوت واضح و گیاهی گل‌های اسطوخودوس و لیزیلنگ، اسانس شفاف از یالانگ یالانگ، (که به‌عنوان ملکه گل‌ها معروف است) تعادلی بی‌نقص در سرآغاز نشاطبخش «هوم» ظاهر می‌کنند. ولی روح این ترکیب در پیچیدگی قوی چوب‌ها جای گرفته است، که آکورد اشرافی چرم و نت میانی وتیور بر آن سلطنت می‌کند. تمام ترکیب خاطره‌ای ماندگار منقوش در تصورات مصرف‌کننده برجای می‌گذارد. 

برند زرجوف
عطار کریس موریس
طبع گرم
سال عرضه 2007
گروه بویایی رایحه های چوبی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه مرکبات ، ادویه جات معطر
اسانس میانی اسطوخودوس ، ادویه گل میخک ، گل یلانگ
اسانس پایه خس خس ، چرم ، روایح چوبی
نمره کاربران
Xerjoff Homme-زرجوف هوم
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آخ آخ خطر بلایند بای این عطر از بیخ گوشم گذشت. یک عطری هست بنام knize ten knize که بیشترین شباهت رو به همین عطر زرجوف داره یعنی در اصل کار زرجوف شبیه اون عطر هست. یک عطر چرمی مزخرف که شما رو پرت می‌کنه به عهد دقیانوس و چرمهای اون دوره...البته کیفیت عطر عالیه ولی من برای یک همچین آشغالی حاضر نیستم 32 میلیون که سهله بگو 3 میلیون بپردازم....با عرض معذرت از عشاق این عطر...یاحق
24 آبان 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سالمی Mahmood.R
سرجاف اوم آشغال؟!!!!
مگر چرم بایستی چگونه باشه؟
معتقدم بوی چرم را در میوه فروشی نمیشه یافت.
24 آبان 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی Mahmood.R

هوم سرجف تلخ تلخ تلخ زقنبوط سه وجهی با قاعده ی هلایل.اگه روزی روزگاری سفر به جزیره بورنئوقسمت شد اینو با خودتون ببرید.اگه به تورتون پیتون مشبک خورد یا بهتره بگم به تور پیتون مشبک خوردین ودر چمبره حلقه هایش گرفتار اودین دو پاف هوم سرجف بپاشین به پوست پیتون سومی رو بپاشین به پوز پیتون کار تمامه ماره وا میره که هیچ میره که بر نگرده همون جایی که نادر رفت.کار به اینجا ختم نمیشه در اجلاس زیر زمینی سنای مارها اعلام میکنه منبعد سراغ هیچ بنی ادم هوم سرجف داری نرین که اگه رفتین رسما از تخم میفتین یا اخته میشین. به این میگن پاد پیتون(دقیقا همین مقدار تاثیرو رو اردهای کمدو داره شک نکنین شایدم بیشتر). عطری چرمی تلخ سنگین وتاریک بی هیچ ردپایی از درمنه وامبر .قرن بیست ویکمی اماکلاسیک که نه ماورای کلاسیک اگه این برداشتی امروزی از نایز تنه اون حکما بعد چارم زقنبوط متبلور بوده یا قدیمیا خیلی پوز کلفت بودن یا به مرور زمان ودر سیر تکامل به گیرنده های حسی دماغ ما خیلی اضاف شده.اشکال کار کجاس از ای کیو سان بپرسین
04 شهریور 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Maary nazanin

سلام خدمت دوستان عزیز
دوستداران روایح چرمی:
اگر به دنباله بعده متفاوتی از چرم هستید حتما به یه تستی ازین کار داشته باشید.اینجا با یه چرمه صابونی و چرب روبرو هستیم که کمی حالته پودری داره و در نتیجه رایحه ای ماننده چرمه ورنی هست شکل می گیره که یاداوره چرمه مصنوعی هست در اصل(مصنوعی به معنی سنتتیک یا بی کیفیت بودن رایحه نیست).در 1ساعت ابتدایی فکرنمیکنم کسی بتونه ارتباط بگیره باهاش چون دقیقا بویه یه نوع مرکبات به همراه اون واکس سیاه های که تو قدیم استفاده میشد رو میده و باید بهش زمان تا نت هاش باز تر بشن.با گذشته زمان روایح چوبی اضافه میشه و ترکیبو بالانس میکنه و کم کم یه پس زمینه ی گلیه خیلی خفیف در حده اینکه یکم رایحه رو آروم تر کنه هم حس میشه ولی انقدرشفافیت بالاس که اونم به راحتی قابله تشخیص هست. اینجاس که اون حالت ورنی و براق شکل می گیره و به اون نقطه میرسه که هر آدمی رو خیره میکنه به خودش.بویه چرمی نه چندان تمیز-نه چندان انیمالیک و به شدت باکلاس که تداعی کننده ی یه مرده 40ساله ی بسیار خوشتیپ با یه کفش و کته چرمه ورنیه ناب ایتالیاییه.درآخر وتیورهم به صورت نامحسوسی اضافه میشه و دیگه تموم میکنه اوجه هنرعطرسازیه زرجوف رو. چرمی کاملا متفاوت از تمامیه چرم هایی که تاحالا اسشمام کردید هست قطعا و فقط و فقط در مجالسه بسیار خاص و 1ساعت قبل از رفتن اسپری بشه به تعداده کم چون بسیار پخشه بویه قوی ای داره و تو محیط های بسته ممکنه باعث آزار بقیه بشه و بازخورد هایی از قبیل اینکه بویه واکس و یا یه ماده ی شیمیایی رو میدین رو دریافت کنید(البته از سمته آماتور ها).تست این کارو به همه ی نیش بازا وخصوصا طرفداران عطرهای چرمی پیشنهاد میکنم.
06 بهمن 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 عطر پاش

باسلام
اقا حسن کبیری گل/مدت زیادی در این سایت نبودم/پس از مشاهده کامنتها متوجه شدم شخصی به نام mohammad که اون هم مثل این حقیر تصویر پروفایل نداره در این سایت حضور داره و اون شخص دیگری میباشد که این اواخر نیز در خصوص یکی از محصولات مارلی و دو سه برند دیگه از شما و دیگر دوستان کمک خواسته بودند...
به هر حال بگذریم
اقا این پرفیوم رو تست کردی؟
27 بهمن 1396 پاسخ تشکر
سلام و مخلصم
خودم متوجه شدم.یا آیدی رو تعویض کنید و یا عکس بذارید.با آیدی مهدی هم همین مشکل هست.
راستش نه ،این کار رو تست نداشتم ولی شما اگر تهران هستی برات تست راحته مثل ریچ وود .
ما رو هم از تجربه ت خبر دار کن.
قربانت و یا حق
27 بهمن 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا

با درود فراوان ایکاروس گرامی
اگر زحمتی نیست رویوی این پرفیوم رو بنگار
صمیمانه متشکرم....
22 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
محمد عزیز سلام. اگر بخوایم زرجف اوم رو کشف کنیم ابتدا بایستی به اندازه کافی راجع به نایز تن (تلفظ صحیح این عطر نایز هست) و gomma از etro به اندازه تمانی کامنتهای ذیل اونتوس و دیور اوم اینتنس و انک نواغ لالیک صحبت کرده باسین. وینسنت روبرت ایده های فراوانی برای ساخت راس عطرهای چرمی دنیا داشت (نظیر muse افسانه ای برند coty) انا آنچه که از به بعنوان سر تیتر عطرهای چرمی دنیا به جای ماند نایز تن بود . نایز یک چرم مولتی فاکتوریال و مولتی لایر هست که توامان از چرم اسموکی تا چرم صابونی رو کاور میکنه. لایه های متعدد که در خومت هم هستن نظیر افکت های متعدد و بیشمار بر یک عکس او رو به یک تصویر حرفه ای و رفرنس در جهان عطرها تبدیل کرده. افکت هایی از حالت صابونی ، دارویی، حیوانی، اسموکی-تنباکویی، خاکی ، پودری، جنگلی و.. gomma از بدند اترو بعنوان نزدیک ترین تلاش به نایز برای شخص من محبوب تر از نایز تن (از جهت پوشیدن ) هست. با اینحال از قدر ترین نائبین نایز تن یکیش همین زرجف اوم هست. زرجف اوم به مدد ریزیوم کره ای و چرب و خاک گرفته لعابی براق و مردانه و عجیب بر نایز تن میکشه تا او رو قلدر تر کنه و البته به ایزو ای سوپر هم روی میاره که حجم و اسکرین نمایش رو بسیار بسیار وایدتر کنه. انگار اگر نایز تن یک نقاشی در سایز آف بود اکنون در سایز آ یک داره به نمایش در میاد. جزئیات بیشتر و تاکیدات فراوان بر دو وایب اساسی. یکی تاکید بر چرک بودن چرم که این بار خیلی لحن انیمالیک رو بالا نبردن بلکه به فضای غلیظ و نفس گیر و زیر زمینی زنبق روی آورده. و دوم تاکید بر انبساط در بافت چرم صابونی که از آوردیستیلیشن اسطوخودوس و تعلیظ اون تا حد یک رایحه صابونی-گیاهی-قلیایی-فلزی بدست میاد. تصور کنید چرمی براق که علی رغم براق بودنش در پس زمینه ی تاریکی قرار گرفته که به درستی تمیزی سطح چرم با یک وایب خاکی-صابونی بیشتر ننایش داده میشه. چرمی اصیل و پر جذبه و نیمه تاریک که با وجود اینکه چندان نفوذ پذیر نیست اما خوش پوش هست اگر در خدمت یک موشش کلاسیک قرار بگیره. وفور تت های چوبی که با لحنی بسیار خوش اهنگ و ملایم نمای کار رو تزئین میکنن و اتمسفر عطر رو گرم و دلپذیر کردن به جذابیت دو چندانش کمک کرده. فضایی چوبی که لحنی اسپایسی-فلاوری-پودری داره که حکم ته ریش جداب و مردانه ی کار رو ایفا میکنه.
کاری با ماتدگاری خوب و پخش مناسب هست که از داشتنش پشیمون نمیشه کسی.
7.5- 8 از 10 نمره ی من بهش هست.
23 آذر 1396 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : جواد وزیری Amirhossein
ایکاروس عزیز،
چند وقت پیش دستریز ده میل از نایز تن تهیه کردم که الان کمتر از یک میل ازش باقی مونده و تو فکر خرید یه شیشه ازش بودم، با دیدن کامنت شما مشتاق تست gomma شدم (چرم در همراهی یک آکورد انیمالیک یکی از جذابترین ژانرهای عطری هست برام) به نظر شما بلایند بای gomma به جای نایزتن (اگه گیر بیارم) منطقیه؟
23 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 ssh
م.س عزیز
Gomma حول وایب صابونی -قلیایی از منظر یک لعاب انیمالیک داره حرف میرنه. خوب به بوی صابون و لعاب قلیایی روش فکر کن. یکی از تصاویر روایح انیمالیک میتونه همین باشه. یکی از تصاویر clean از روایح انیمالیک. قیمت کمی نداره و من بلایند توصیه ش نمیکنم شخصا.
23 آذر 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : جواد وزیری 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

سلام به ایکاروس عزیز. از برگشتن شما خیلی خیلی خیلی خوشحالم. طبق دستورالعملی که فرمودید در حال تست و بررسی عطرهای چرمی پیشنهادی شما هستم. تقریباً تمام کارهای مورد نظرتون رو (بیشتر در قالب سمپل و بعضی‌ها رو هم اصل محصول رو) تهیه کردم و به شدت در حال لذت بردن هستم. واقعاً از شما ممنونم. در جریان تست و بررسی هر عطری یادداشت برداری میکنم و سعی میکنم زوایای مختلف چرم رو بفهمم. هرچند هنوز هم تعریف مشخصی از عطر خوب و بد ندارم تا کارهای تست شده رو بر اساس شاخصه‌های صحیح رده بندی کنم، اما طبق سلیقه خودم گزارشی تهیه کردم که به زودی تقدیم شما خواهم کرد.
اما قبل اون به یه عطری خوردم که زمین گیرم کرده. با اسپری کردن اون کلاً قفل میشم و هیچ چیزی نمیتونم بگم. خواهش میکنم عطر سرژف اوم رو ریویو کنید تا بتونم راحت تر باهاش مواجه شم. ممنون از لطف شما
25 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا ssh

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟